Ik ga duimen voor zo "goed" mogelijk nieuws voor jullie. Sterkte!@Carnivora: Begrijpelijk dat je dan even wacht. Anders zit je ook niet prettig op je werk.
--------
Mijn oude psycholoog kan niets voor me betekenen in de zin van advies. Erg jammer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop ook op zo goed mogelijk nieuws voor jullie!

Vind het door die hele situatie ook onwijs moeilijk om met m'n moeder over mijn eigen situatie te praten want ze heeft al zoveel zorgen. Merk dat ik me daarom veel te veel wegcijfer, dus is fijn dat ik het hier kwijt kan
Kan je iemand bellen? Misschien een idee om de huisarts te bellen? Of even naar bed, even wat rusten? Vind het echt oprecht heel erg naar dat je het even niet meer ziet zitten, als je eventueel even wil schelden/spuien oid mag je me altijd een PB sturen hoor..

Leandra schreef:Ze hebben het over een vermoedelijke DSM 5 diagnose. Wat dag precies inhoud weet ik niet, kan er niet veel duidelijke informatie op het internet over vinden.
M'n vriend is thuis aan het werk, dus daar kan ik wel tegenaan klagen al wil ik die ook niet met alles belasten. Ik ben ook in bed gaan liggen, tv kijken lukte ook niet dus daar voor me uit gaan staren.

Vreselijk.
) Heb het echt lastig op werk. Had gister in mijn hoofd een goede dag en stond er allemaal wat positiever in maar vandaag voel ik me weer een stuk slechter. Ik verdrink echt in het werk, krijg te weinig hulp en ben gewoon niet fatsoenlijk ingewerkt. Zit er nu weer echt even doorheen. Vanmiddag weer een gesprek met mijn baas.
Maar heb wel zin in het proefdraaien 
Hou je dat vol?
Begrijpelijk uiteraard, maar wel heel erg jammer. Nu zullen ze pas in april uitspraak doen en kan ik (indien ik word aangenomen) in juni pas beginnen. Ik zit echt niet op mijn plek hier, en dat het zo uitzichtloos is maakt het zo vreselijk
Geeft me echt paniekgevoelens. Ik ben gewoon echt bang en weet niet wat ik moet doen. Kan pas eind april terecht bij de praktijkondersteuner dus ik zit nog ruim een maand in een (voor mijn gevoel) hele uitzichtloze situatie en heb voorlopig nog geen hulp. Heb even moeite met het eind van de tunnel zien zeg maar
maar het is wel weer anders dan anders.

Heel veel sterkte!
Ook weer super rare dromen, wat ik een paar weken geleden voor ik instortte ook had. Droomde net super realistisch dat ik voor de trein sprong
dat soort dromen zijn echt het eerste teken dat m’n hersenen gewoon weer overuren draaien en m’n hoofd te vol is.
de papa hond is de hond van een vriendin van me en de moederhond is de zus van een hond waar ik vorig jaar 4 maanden op opgepast heb, is dus een bijzonder nestje