Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Klinkt leuk de bekkentherapeut..
En goed dat je voor jezelf hebt gekozen.![]()
Hier vond ik het écht kút.
Een dag voor de intelligente lockdown kreeg ik groen licht van de fysio weer te gaan revalideren van mijn val van de trap.
Ja doei doei zwembad dus en een grote bak ellende doordat ik door de val geen conditie meer over had, met die 3 maanden hersteltijd.
Dus ja alles lag stil op zeeeer minimaal wat wii fit oefeningen wat by far niet afdoende was en veel meer napijn.
Daarna kreeg ik zo’n drie weken terug corona, wat natuurlijk ook energie vréét.
Nu morgen naar de fysio weer voor het eerst, want dat was ook lastig.
Stel het gaat fout kon ik er niet heen, achteraf blijkt dat dat had gekund met verwijzing.
Nu dinsdag voor het eerst zwemmen.
Ik heb echt een poedersuiker achter de rug en voelde me vreselijk nutteloos.
Echt ik ben blij dat ik weer ergens naartoe kan werken nu, ik word zo ongelukkig van dat niksen.
MyWishMax schreef:Oh, die kaak! Ik heb dat een paar jaar geleden extreem erg gehad. Gewoon jankend beneden zitten omdat ik niet meer kon slapen. Ik heb een kaakfysio opgezocht en dat heeft wel geholpen. En sommige dingen niet meer eten...
Mijn beide schouders hangen continu half uit de kom, nu had ik pas extreem veel pijn rechts, maar dat was omdat links erger geworden is en ik die dus ben gaan ontlasten onbewust. Kan bij jou ook zo zijn. Links werd dus ingetaped en toen ging rechts minder pijn doen, omdat ik links weer kon gebruiken.Nu weer zonder tape, mijn huid was NIET blij, maar rechts gaat weer zeer doen.
Ik had de mazzel dat ik een ernstig genoeg geval was dat ik nog wel behandeld kon worden, anders had ik nu echt niet meer kunnen lopen of voor mezelf kunnen zorgen. Nu weer onder begeleiding van fysio sporten (had ook via beeldbellen gesport afgelopen tijd, maar toch anders) want zowel bekken, als heupen en schouders zijn erg slecht. Daardoor ook knieen en enkels en eigenlijk alles.Pijnstilling is eigenlijk niet meer voldoende, maar ik wil niet verder omhoog gaan. Ik slaap alleen verschrikkelijk slecht de laatste tijd. Het gaat dus niet zo fantastisch, veel last en nogal eenzaam. Vrienden trekken zich weinig aan van adviezen dus die zie ik niet en spreek ik ook meteen weinig...
Moonfish, jeetje, heftig!