Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Dat je zo worstelt nu is heel begrijpelijk lijkt mij, maar kan me voorstellen dat het loodzwaar voor je is.
Het valt me op dat je je gewicht niet meer met ons deelt, vind je dat lastig om het ook te benoemen ?
Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je je emotioneel snel wat beter voelt en kan genieten van de leuke dingen.
Fleury schreef:Ik doe hier enorm mijn best maar ben ook heel verdrietig. Maar je kunt niet zeggen dat ik niets probeer!
Citaat:Sinds 2 dagen smeer ik zelfs een beetje margarine op m'n zoet boterham!!! Nou dat is een wonder en dat allemaal door een zelfgemaakt stappenplan.
Citaat:Maar als ik zonder zicht op 'goede' hulp over 2 weken weer thuis zit en het lukt me niet.....
Citaat:Ik ben het zeker nog lang niet vergeten.
Citaat:Maar ik doe eerst heel erg mijn best! Nu weer 3 boterhammen tijd.
Fleury schreef:Ik ben de laatste dagen erg verdrietig, voel me helemaal niet fijn in mijn lichaam en ben met regelmaat ook onrustig.
Citaat:Ik probeer nu alles te doen wat aangeboden wordt, ookal is dat nog beperkt ivm de quarantaine waarin we nu nog zitten. Heb er ook weer een corvee taak bij
Citaat:Ik heb mijn tussenevaluatie gehad met mijn behandelaar en ook de psychiater en daar werd uiteindelijk van 2 weken gemaakt dat we over 4 weken weer gaan evalueren dat ik dan de week erna naar huis kan en tot die tijd met mijn behandelaar met kleine stapjes werken aan de onrust.
Balou_k schreef:MDO
Multi disciplinair overleg
Een overleg tussen verschillende zorgverleners in de casus van TS. Bijv. Diëtist, psychiater, psycholoog, arts.