Daarnaast is het voor mij niet zozeer om af te vallen, maar het voelt wel goed om weer net onder een bepaalde grens te zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Hier ook sinds kort bezig (niet elke dag lukt ivm paar dagen weg). Maar hoe doen de fanatieke sporters het hier? Gisteren van 9-11 in de ochtend op de racefiets gezeten en ik was me een partij flauw! Zat geen kracht in. Eten jullie dan wel wat?
PSvanLot schreef:Goed werk dames!
Ik ben gister weer begonnen.
Vrijdag etentje en zaterdag op stap. Stond om 0200 nog eieren te eten...
Maar we gaan er weer tegenaan de komende tijd. Vrijdag een keer wegen maar verwacht niks eraf. Hoeft ook niet.
Sting schreef:Hier ook sinds kort bezig (niet elke dag lukt ivm paar dagen weg). Maar hoe doen de fanatieke sporters het hier? Gisteren van 9-11 in de ochtend op de racefiets gezeten en ik was me een partij flauw! Zat geen kracht in. Eten jullie dan wel wat?
irise456 schreef:Oo ben niet de enige die zwaar heeft in weekend
Ik heb dus zaterdag wijn gedronken bij de wijnbar en was beetje te gezellig , we gingen om 12 uur s avonds nog even kapsalon eten![]()
Heb vandaag weer opgepakt gisteren na 20 uur niks meer gegeten
Ik moet zeggen me eerste week IF eerste 2 dagen waren zwaar maar daarna lijk wel of ik meer energie heb![]()
Alleen nu doe ik het tot zaterdag en dan ga ik lekker op vakantie en gelijk na me vakantie pak ik het weer op
Sting schreef:Oke, hopelijk went het dan als ik wat langer IF doe. We zullen zien! En anders neem ik gewoon een stuk ontbijtkoek ofzo, als ik toch echt dizzy word.
Nadir schreef:BlackBeautyZ, eet je misschien te veel suiker in je eetraam?
BlackBeautyZ schreef:Nadir schreef:BlackBeautyZ, eet je misschien te veel suiker in je eetraam?
ik ga daar niet vanuit aangezien ik helemaal geen zoetekauw ben.
ik drink geen frisdrank, geen ranja, ik eet noooit snoepjes, de suiker die ik at (hagelslag) heb ik verwijderd uit het dieet...
ik denk eerder dat mijn eetraam teveel koolhydraten bevat als ik er zo over nadenk...