Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Hey dames, bij Bulk Powders is sale. Nu wil ik graag de Pure Whey Protein kopen, maar ik weet niet zo goed wat voor smaak ik moet doen. Ik neig naar de smaakloze, want ik ben echt geen fan van chemische, zoete smaakjes. Heeft iemand deze Whey weleens geprobeerd en kan iemand iets over de smaken zeggen?
https://www.bulkpowders.nl/pure-whey-proteintm.html
Maanlicht schreef:Hey dames, bij Bulk Powders is sale. Nu wil ik graag de Pure Whey Protein kopen, maar ik weet niet zo goed wat voor smaak ik moet doen. Ik neig naar de smaakloze, want ik ben echt geen fan van chemische, zoete smaakjes. Heeft iemand deze Whey weleens geprobeerd en kan iemand iets over de smaken zeggen?
https://www.bulkpowders.nl/pure-whey-proteintm.html
LadyMadonna schreef:Ik vind PT echt super, maar hier onbetaalbaar helaas...
Ga donderdag wel boxen, die had ik gewonnen
Josien_ schreef:Gisteren een proefles gehad bij een sportschool met kleinschalig concept.
Altijd minimaal één trainer op maximaal 10 mensen en je sport in een aparte ruimte.
Fijne training gehad en denk dat het best chill is. Helaas is het echt veel te duur, voor dat maandbedrag kun je bijna 2 tot 3 maanden ergens anders trainen.
Wil wel graag wat extra begeleiding, maar ik moet het wel kunnen betalen.
Wat een prachtige dames komen hier voorbij!
Hier meestal H&M sportkleding, vind dat tot nog toe het fijnst.
Emmaa_ schreef:Josien_ schreef:Gisteren een proefles gehad bij een sportschool met kleinschalig concept.
Altijd minimaal één trainer op maximaal 10 mensen en je sport in een aparte ruimte.
Fijne training gehad en denk dat het best chill is. Helaas is het echt veel te duur, voor dat maandbedrag kun je bijna 2 tot 3 maanden ergens anders trainen.
Wil wel graag wat extra begeleiding, maar ik moet het wel kunnen betalen.
Wat een prachtige dames komen hier voorbij!
Hier meestal H&M sportkleding, vind dat tot nog toe het fijnst.
Weet niet wat je budget is maar je zou eens kunnen kijken naar een David Lloyd als die in de buurt zit? Dat schijnen echt fijne sportscholen te zijn, zelfs met zwembaden en altijd goede begeleiding. Health City is er ook zo eentje volgens mij.
Jolliegirl schreef:LadyMadonna schreef:Ik vind PT echt super, maar hier onbetaalbaar helaas...
Ga donderdag wel boxen, die had ik gewonnen
Wat betaal je voor PT als ik vragen mag?
Hier 20 eu per maand, dus 4 of 5x PT per maand.
45 minuten, fanatiek.
Sportschool kost 42,50 PM
Is echt geen geld, ze zijn veel te goedkoop voor de service die ze bieden.
Luca03, wat heb jij een gave tatoeage!