Ik ben na een break van 8 maanden weer begonnen. Ik had een best wel serieuze hop flexor blessure na een stretch sessie. Het is nog steeds niet helemaal top, maar ik ga nu weer 1x in de week. Ik ben echt zo gedemotiveerd door de ENORME loss of strength en grip
Banjer schreef:Heb een paar dagen geleden nog een voucher van Super Fly Honey gewonnen in een challenge op Insta

Wat leuk!! Wat ga je ervan halen?
BvanhetB schreef:Heb ook nog steeds een flinke diastase, dus durf nog niet de paal in

Dat is klote
Heb je een paal thuis waarmee je evt. kleine beginnetjes mee zou kunnen maken? Zoals basic spins, dat soort dingen?
Valerie93 schreef:Afgelopen les ben ik voor het eerst ondersteboven gaan hangen. Ik ben er alleen achter dat ik totaal niet lenig ben, dus dat is iets wat ik echt nog moet zien te krijgen.
Heb nu nog 6 lessen, daarna moet ik gaan kijken hoe ik het ga bekostigen want vind wel een prijzige hobby!
Wat kost jouw abonnement? Ik betaal hier 70 Euro p/m voor unlimited lessen van alle soorten en vrije toegang buiten de lessen om voor eigen training.
Lenig wordt je wel van deze sport
Geef het even tijd!