Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kobus17 schreef:EmmaK95 schreef:Om 04:45 gestart, 12:45 gefinisht. Echt genieten, al die mensen aan de kant, groot feestje! Nu lekker beentjes omhoog...
Zo hee, dat doe je goed!
Ik ben zelf rond 6.15u gestart en was 13.45u binnen(40km).
Geen bokker tegen gekomen? Er was er nog 1 die zo vroeg binnen was.
Danseresje schreef:Lekker bezig allemaal!
Hier vannacht heel vaag.... Werd wakker rond de tijd dat anders mijn wekker zou zijn gegaan als ik mee had gelopen..... Daarna ook rond starttijd wakker.
Het voelt nog steeds dubbel en ga niet te actief op zoek naar vierdaagse berichten, maar aan alle kanten word ik er mee doodgegooid: radio, Facebook vrienden en Facebook groepen.
Las vanavond wel dat Bert van der Lans zijn sleutelbeen gebroken heeft vanmiddag na de finish. Ik wens hem veel sterkte en gezondheid toe!
Jullie slapen nu lekker (hoop ik), maar weer veel plezier morgen
EmmaK95 schreef:Pfoeh jongens wat een dag. Ik kán niet meer. Serieus getwijfeld van morgen of ik zou starten, kon nauwelijks staan. Toch gegaannu nog meer gesloopt. Heb gewoon niks van m’n omgeving meegekregen. Mn maatje liep sneller dus die heb ik de hele dag zo ongeveer niet gezien. Ik snap het wel en het was ook niet zo dat ik super veel behoefte had aan praten maar alsnog maakte het dat misschien nog wel zwaarder.
Benieuwd hoe het morgen met me gaat..