Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hiraeth schreef:En ik word gelukkig van jou HiraethWat kan ik onwijs gelukkig worden van dit topic. Dit is hét perfecte voorbeeld
Nayomie schreef:Ik vind dus die androgyne vrouwen en mannen gewoon heel erg mooi. Is kwestie van smaak denk ik en dat ik mezelf er in herken van vroeger.Ik zeg regelmatig tegen mijn vriend dat veel vrouwen toch ook wat mannelijks hebben. En het heeft echt wat. Het is helemaal niet raar of gek. Het maakt jou, jou.
Hiraeth schreef:Dat is al snel. Ik hoop echt dat er schot in komt Hiraeth.Wel goed! 7 maart heb ik weer een afspraak en moet ik m'n moeder meenemen richting Groningen. Dat wordt wat.
vikawiek schreef:Ik was al bijna 17 maar helaas moest ik ook gewoon aan de puberteitsremmers, bij het Vumc moet zo'n beetje iedereen dat
Horizonnig schreef:Vragen ze bij die gesprekken ook naar je gevoelens en vragen ze echt door? Niet van: Wil je het echt graag? goed dan stuur ik je door (yes weer veel geld verdiend)". niet onaardig bedoeld natuurlijk maar vraag me dus af of het super professioneel is enzo!
julius_juut schreef:vikawiek schreef:Ik was al bijna 17 maar helaas moest ik ook gewoon aan de puberteitsremmers, bij het Vumc moet zo'n beetje iedereen dat
Oh wat bijzonder, dat was toen ik daar liep niet zo. Ik was zeventien dat ik daar voor het eerst kwam en remmers was al geen optie meer toen. Wat willen ze nog remmen tegen die tijd?