Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hiraeth schreef:En ik word gelukkig van jou HiraethWat kan ik onwijs gelukkig worden van dit topic. Dit is hét perfecte voorbeeld
Nayomie schreef:Ik vind dus die androgyne vrouwen en mannen gewoon heel erg mooi. Is kwestie van smaak denk ik en dat ik mezelf er in herken van vroeger.Ik zeg regelmatig tegen mijn vriend dat veel vrouwen toch ook wat mannelijks hebben. En het heeft echt wat. Het is helemaal niet raar of gek. Het maakt jou, jou.
Hiraeth schreef:Dat is al snel. Ik hoop echt dat er schot in komt Hiraeth.Wel goed! 7 maart heb ik weer een afspraak en moet ik m'n moeder meenemen richting Groningen. Dat wordt wat.
. Dat kan dus ook nog. Heb haar aangekeken of ze wel helemaal ok was in de bovenkamer
. Opmerkelijke mededeling zeker van een profesional. Niet iets wat je zo maar moet rondstrooien voor mijn gevoel of mensen moet opleggen.
Ja ik ben mannelijk kwa stem, interesses, humor, bewegingen, bouw (niet de lengte
), kleding, hormoongehalte enz
. Maar toch vrouw met de bijbehorende rondingen. En voel me ook vrouw en zou ook niks anderswillen zijn.
blijkt dat mijn biologieleraar te zijn geweest. Toen al een schat van een vrouwelijke man. Nu een schat van een mannelijke vrouw. Mooi dat ze nu kan zijn wie ze altijd al is geweest
(het is per slot van rekening van oudsher een armenziekenhuis).
. Weer een hobbel genomen. Op naar de het eerste gesprek bij de psycholoog. Wachttijd toen 15 weken dus in januari een eerste gesprek. Daarover vertel ik volgende keer.
Even uitwijken zit er voor mij niet in naar Antwerpen helaas.
Hoewel Groningen nu ook wel te doen is met het idee dat ik deze zomer dan éindelijk kan beginnen met m'n hormoonbehandeling. Heeft maar anderhalf geduurd sinds ik aangemeld ben.
Ik heb als een echte grote jongen duidelijk gemaakt dat het hoekig geknipt moet worden en het resultaat mag er zijn.
Ook kwam er nog een lading nieuwe kleding, dan voel je je toch even herboren zo. A.s. zondag heb ik nog een fotoshoot voor professionele foto's op mijn social media/website dus misschien deel ik er daar nog wel één van in dit topic.
vikawiek schreef:Ik was al bijna 17 maar helaas moest ik ook gewoon aan de puberteitsremmers, bij het Vumc moet zo'n beetje iedereen dat
Horizonnig schreef:Vragen ze bij die gesprekken ook naar je gevoelens en vragen ze echt door? Niet van: Wil je het echt graag? goed dan stuur ik je door (yes weer veel geld verdiend)". niet onaardig bedoeld natuurlijk maar vraag me dus af of het super professioneel is enzo!

Ik zit zelf (geloof ik) niet op het autisme spectrum dus ik kan je niet echt gericht advies geven, maar ik herken wel een paar dingen van je broer.
" en dan kijkt m'n moeder mij dus op zo'n manier aan. Dan weet ik dat ik even weer té hard van stapel ben gelopen.
julius_juut schreef:vikawiek schreef:Ik was al bijna 17 maar helaas moest ik ook gewoon aan de puberteitsremmers, bij het Vumc moet zo'n beetje iedereen dat
Oh wat bijzonder, dat was toen ik daar liep niet zo. Ik was zeventien dat ik daar voor het eerst kwam en remmers was al geen optie meer toen. Wat willen ze nog remmen tegen die tijd?