Ik plaats mijn foto's wel in een spoiler hoor

Net mijn haar gewassen en dan valt het voor geen meter!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bontesok schreef:Oh wat aardig! Dat had ik niet verwacht, bedankt!Amyyy schreef:Ja inderdaad flawless, komt dat door de 'mooi maak filter' die op telefoons zit?
Nee niet dat ik weet ik heb er geen filter overheen zitten.
deze is bijvoorbeeld met de filter, 10 seconde voor de andere foto genomen 
bontesok schreef:Ik zal morgen weleens kijken!
Ik gebruik maybelline superstay matt ink. Is erg fijn aan te brengen!
Ik raad m ook altijd aan aan klanten die een longlasting lipproduct zoeken.
bontesok schreef:Erg leuk topic!
Ik plaats mijn foto's wel in een spoiler hoor
Spoiler:
[ [url=m/IJ9IqT.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/JbkzVC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net mijn haar gewassen en dan valt het voor geen meter!
Als ik dat zie dan wil ik ook weer terug kort, maar ik ben net door die ongemakkelijke uitgroeifase

VivaLaVida schreef:Ik dan ook maar![]()
Ik heb eigenlijk altijd make up op, omdat ik het leuk vind om te doen! Heb wel mn wenkbrauwen en wimpers geverfd en permanent gekruld trouwens. Dus cheat wel n beetje
[ [url=m/xga6GM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y1Rp1s.jpg]Afbeelding[/url] ]
ja grappig he die kleuren van haar! Met dr 2 verschillende voorpootjes.Shaggy09 schreef:Dies geweldig he![]()
Ik heb m in de kleur Lover en naast dat ie idd zo lang blijft zitten vind ik t ook een heel aangenaam product qua gebruik en geur.Ik raad m ook altijd aan aan klanten die een longlasting lipproduct zoeken.
Frummels schreef:Wat heb jij een gaaf kapsel!Als ik dat zie dan wil ik ook weer terug kort, maar ik ben net door die ongemakkelijke uitgroeifase
dus wissel nog al makkelijk van kapsel. BE_GENTLE schreef:Sommige dames vind ik echt mooier zonder make-up en andere juist weer met :-D
Ik ging vroeger nooit zonder make-up de deur uit, Nu ik getrouwd ben en een kleine heb ga ik altijd zonder make-up de deur uit behalve als ik een feestje heb of als ik zin heb om te tutten..
Qimm schreef:Ik ben juist gaan tutten toen ik een relatie kreeg
Overigens ken ik meer mannen die make-up vooral niet zo heel erg waarderen