Janinevv schreef:Net mn poeder van esscense door de tas heen hele keuken onder de glitters en mn luchtwegen zitten denk ik ook onder de glitters..
Wat een troep
Zonde!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Frummels schreef:Nu zijn ze weer kort en ik heb ze dus wegens tijdgebrek even kaal en olie vaak..
Kort? Voor mij is dit lang zat. En zo vind ik zelf nagels het allermooiste: niet te lang, net mooi!
justdiesel schreef:Erg mooie kleuren komen er weer voorbij.
Doen jullie de gewone nagellak ook met een basis en toplaag onder de lamp?
Shenavallie schreef:@ Frummels: Oh, of ik heb het gewoon verkeerd begrepen. Kan best na een dag als vandaag op het werk. Maar ik vind die lengte wel erg mooi, hoewel ik me iets kortere best kan voorstellen: kun je tenminste nog wat doen zonder overal tegenaan te stoten.
LadyMadonna schreef:Mooi!
Ik overweeg een spaarpunten systeem in te voeren, waarbij je bij elke behandeling of bij besteding van een bepaald bedrag een punt krijgt. Bij bijv 10 punten krijg je een x procent korting....
Zouden jullie dit als klant interessant vinden of juist helemaal niet?
Marieke: beide. Sowieso altijd heel dun. Als het eronder loopt is het te dik
Frummels schreef:Shenavallie schreef:@ Frummels: Oh, of ik heb het gewoon verkeerd begrepen. Kan best na een dag als vandaag op het werk. Maar ik vind die lengte wel erg mooi, hoewel ik me iets kortere best kan voorstellen: kun je tenminste nog wat doen zonder overal tegenaan te stoten.
Ja het typt wel een stuk makkelijker. En aangezien ik toch geacht word om dat 38 uur per week te doen is dat ook niet geheel onbelangrijk, haha. Maar zou het wel mooi vinden als ze weer zo worden als op de fotoDat was nog goed te doen. Langer vind ik vaak niet mooi meer staan. Ik ben zo een muts die dat onverzorgd of ordinair vind
LadyMadonna schreef:Mooi!
Ik overweeg een spaarpunten systeem in te voeren, waarbij je bij elke behandeling of bij besteding van een bepaald bedrag een punt krijgt. Bij bijv 10 punten krijg je een x procent korting....
Zouden jullie dit als klant interessant vinden of juist helemaal niet?
Marieke: beide. Sowieso altijd heel dun. Als het eronder loopt is het te dik
Kayleigh_ schreef:Bij Pink heeft het echt met de prep te maken. In het begin liet het bij mij ook snel los, tegenwoordig krijg ik het er echt niet zomaar af. Kan makkelijk twee weken blijven zitten
LadyMadonna schreef:Jongens (meiden) gelpolish hoort echt minimaal 14 dagen te blijven zitten
Ik heb klanten waarbij het met gemak 4 weken zit
Shenavallie schreef:farahtjuh schreef:Ik gister ook een gel lakje gescoord als het wat is wil ik het mij vriendin voor haar verjaardag geven
[ [url=m/2uydYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is nagellak met een gel look, dus geen echte gellak. Deze kun je gewoon lakken en aan de lucht laten drogen. Wel een heel lief cadeautje!