Poek schreef:Ik heb net voor het eerst bananenbrood gebakken, maar weet nog niet wat ik er van vind. Het is in ieder geval erg vullend en ook best lekker, maar vind hem eigenlijk nog wat te droog
Welk recept heb je gebruikt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unique6 schreef:Poek schreef:Ik heb net voor het eerst bananenbrood gebakken, maar weet nog niet wat ik er van vind. Het is in ieder geval erg vullend en ook best lekker, maar vind hem eigenlijk nog wat te droog
Welk recept heb je gebruikt?Ik heb nog nooit bananen brood gemaakt, maar zou het graag eens proberen!
Unique6 schreef:Poek schreef:Ik heb net voor het eerst bananenbrood gebakken, maar weet nog niet wat ik er van vind. Het is in ieder geval erg vullend en ook best lekker, maar vind hem eigenlijk nog wat te droog
Welk recept heb je gebruikt?Ik heb nog nooit bananen brood gemaakt, maar zou het graag eens proberen!
miramii schreef:Eten voor het doen van de boodschappen werkt dus echt!Heb van te voren een lijstje gemaakt, daarna op stal gedronken en een boterham gegeten. In de winkel totaal geen honger, dus ook niets gekocht dat er niet op stond. Bijkomend voordeel; wat we nu niet in huis hebben, kan ik ook niet opeten!
Dat bananenbrood ben ik ook wel benieuwd naar.. ik dacht dat brood altijd super moeilijk (goed) te maken was? Is dat hierbij ook zo?
Gimme_Spurs schreef:Lieve mama CCCC! Er staan zoveel recepten op internet voor suikrvrije snacks! Maar ik zal je eerlijk zeggen dat ik het dan net niks vind...