Wat een schatje!
 Wat een schatje!Ik heb echt een verrassend goede dag! Kon me moeiteloos aan mijn planning houden, dus ik zit keurig met mijn ckal vandaag.
O: milde yoghurt met muesli en kaneel
T: 2x wilde perzik
L: 3 snee waldkornbrood met hummus, komkommer en rauwe ham
T: -
A: Gebakken aardappels, kalkoenfilet en broccoli met een beetje kaassaus
T: mueslireep
Inclusief drinken en een lepeltje honing in mijn thee zit ik vandaag op slechts 1400ckal.
 Maar ook maar weinig beweging vandaag, want hele dag op kantoor. Net nog wel een lesje gegeven, maar dat was vooral intensief voor paard en ruiter.
 Maar ook maar weinig beweging vandaag, want hele dag op kantoor. Net nog wel een lesje gegeven, maar dat was vooral intensief voor paard en ruiter.  Wel fijn om een keer echt een balansdag te hebben, gister zat ik flink veel hoger.
 Wel fijn om een keer echt een balansdag te hebben, gister zat ik flink veel hoger.                                                         

Geplaatst: 08-06-17 20:35
               Geplaatst: 08-06-17 20:35				         
 even flink balen mag.. Zeker dat je r niet van hebt kunnen genieten.. Hopen dat je je snel weer wat beter voelt meis!
 even flink balen mag.. Zeker dat je r niet van hebt kunnen genieten.. Hopen dat je je snel weer wat beter voelt meis!                                                         
 Ik heb ook veel meer trek als ik de hele dag op kantoor zit dan in het weekend (om over alle traktaties etc nog maar te zwijgen), maar ik geef er inmiddels niet meer aan toe.
 Ik heb ook veel meer trek als ik de hele dag op kantoor zit dan in het weekend (om over alle traktaties etc nog maar te zwijgen), maar ik geef er inmiddels niet meer aan toe.                                                          hij ligt nu aan de lader en al lekker veel gelezen en ingesteld. Ben zo benieuwd! Ben er iig blij mee
  hij ligt nu aan de lader en al lekker veel gelezen en ingesteld. Ben zo benieuwd! Ben er iig blij mee   en past echt makkelijk, zit halverwege qua gaatjes dus snap die richtlijn niet helemaal.
  en past echt makkelijk, zit halverwege qua gaatjes dus snap die richtlijn niet helemaal.                                                          

gelukkig wel flink wat bewogen vandaag
 gelukkig wel flink wat bewogen vandaag !
 !
 ) maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe de andere functies bevallen.
 ) maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe de andere functies bevallen.                                                         
 ) hou ik mij aan "zo min mogelijk eten zonder me slap te voelen tijdens mijn werk of sporten".
 ) hou ik mij aan "zo min mogelijk eten zonder me slap te voelen tijdens mijn werk of sporten".  

. Zelfde geldt voor Eline. En Yenta.
. Zelfde geldt voor Eline. En Yenta.                                                          Maar die zal hoger liggen dan 1200, heb je het al eens uitgerekend? Als je het echt lastig vindt om meer te eten, kun je proberen om wat redelijk calorierijke producten in je dieet te verwerken (avocado, noten etc) - dan kom je met evenveel volume toch aan meer calorieën.
 Maar die zal hoger liggen dan 1200, heb je het al eens uitgerekend? Als je het echt lastig vindt om meer te eten, kun je proberen om wat redelijk calorierijke producten in je dieet te verwerken (avocado, noten etc) - dan kom je met evenveel volume toch aan meer calorieën.