Marlon, dit staat je super en mooi gedaan hoor. Ik vind je ogen zonder eyeliner ook sprekender.
Suus, mooi geplamuurd hoor. Ik wil wel wat van jouw plamuurskills leren, ik ben er jaloers op.

Gave kleuren Melati, ben benieuwd naar die metallic look!
Kelly, wauw die kleur rock jij gewoon, supergraaf. En je wing is ook mooi strak. Zou alleen je wenkbrauw iets minder dik willen zien, maakt het iets minder donker denk ik.
Shiz, ik wist niet de paris XL zo slecht was

Goed dat je t zegt. Al zou ik dan denk eerder naar Mac toe gaan.
Net een superleuk compliment gehad, ik look wel eens op mn huid te zeiken, dat het onvolmaakt is, maar net hadden we een spel en moest iemand een compliment over het uiterlijk uitdelen, en toen kreeg ik m dat ik dus zo'n gave huid had volgens haar. En ik maar zeuren over die huid

Maar toen zeiden de rest van mijn collega's het ook. Blijkbar niet meer zo zeuren dus

(al heb ik vanmiddag nog wel even een gestenkorrel naast mn oog weggehaald, heerlijk

)
Maarrrr, ik heb eindelijk een camera op mn telefoon waarbij selfies maken een beetje lukt, hiep hoi

Al lijkt het nu een beetje alsof mn wenkbrauw wegvalt, maar die zit er gewoon hoor. De kleuren zijn iig goed te zien

en mn ogen hebben vols mij iets meer kleur, maar goed. Het is al een verbetering
[ [url=m/o6PAGD.jpg]Afbeelding[/url] ]