[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:59

Yasmine, vind je ooglook heel mooi je oogvorm complimenteren! Knap gedaan met hooded eyes.

Marlon, leuk dat je eens wat meer kleur probeert, staat je leuk. En vind zonder liner meer voor je doen dan met.

Ik ben ook al eeuwen aan kijken voor wenkbrauwen, maar durf het niet aan. Wie weet wacht ik die van Friemel af en ga ik daar wel heen ook al is het een paasei eind :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:19

Ik ben het met de andere eens yasmine. Hooded eyes zijn moeilijk en jij hebt het gerockt :j

Marlon wat ben je lekker bezig! Goed vooruit gegaan al. Mooi geblend

En suus, hahahah lekkere rebel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:24

Prachtige looks Yasmine en Suus <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:52

Elk hihi
Mooi yasmine!

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:17

Mooie subtiele looks dames <3

Ik heb nogal ruzie met de camera van mijn telefoon, hij doet niet wat ik wil :+ maar ik dacht, laat ik toch eens een foto posten, heb die blauwe liquid lipstick van Mac vandaag voor het eerst gedragen. Kwa ooglook subtiel gehouden, al lijkt het op fotos een bruine vlek :=
Afbeelding

en nog een poging tot een betere foto van de oog look in het donker, nog steeds niet erg duidelijk helaas
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:45

Avelienvd schreef:
Wowie shizz!!!

Miefje schreef:
In love met deze look :wow:

Melati_vS schreef:
Wauw shizzel! Weer super mooi, echt altijd prachtig jou looks!

Mondy schreef:
Wauw ...wauw...wauw <3 Wat een rete gave look is die gele !!! Ook voor mij ben je een voorbeeld om te kijken wat ik uit kan proberen ed :j Ik vind het diverse bij jou zo leuk en geeft mij juist de zin om dingen uit te proberen.

VivaLaVida schreef:
Ik lees hier altijd mee en wil even kwijt, shizzel wat kan jij je supergaaf opmaken +:)+
*terug in de hoek*

velvetblack schreef:
Wauw shizz die gele look is zo intens goed gelukt!!! oliebol wat gaaf. Mijn complimenten knapperd.

Ik ben even sprakeloos, wat zijn jullie toch superlief allemaal. <3

Mondy schreef:
Ik ga eens wat leuke voorbeelden van internet plukken om weer eea uit te proberen. Ik merk dat ik vrij snel naar de rood/oranje/bruin tinten grijp en mijn inspiratie in de overige kleuren is vrijwel nihil.
Dus als jullie nog kleuren ideeen hebben dan graag.
Bruin zilver moet ik nog eens doen , wel al gedaan maar foto vergeten te maken.

Ik ben benieuwd naar 'apartere' kleuren! Paars, geel, oranje, groen! Maar dat zag je vanuit mij denk ik wel aankomen. :')

Miefje schreef:
Ik ga weer proberen actief mee te praten!
Afgelopen weekend heb ik mijn wimpers en wenkbrauwen geverfd, het ziet er heel natuurlijk uit (bruin).
Ik ben er mega blij mee omdat ik nu zelfs zonder make-up strakke wenkbrauwen heb :D
Ik heb de lash&brow duo van Kruidvat gebruikt, echt een aanrader.

Ik vind het er heel mooi uit zien. Lekker strak je wenkbrauwen zo!

Melati, je look met Ruby Woo vind ik heel mooi! Heel classy!

benthevigox schreef:
Wauw wat een prachtige looks komen er langs <3
Zit hier stiekem mee te lezen en verkiefd te worden op jullie looks!
Dat blauw is niet zo mijn ding maaarr wel gaaf gemaakt! Iets hierboven had iemand met glitter en rode lipkleur wat ik heel erg mooi vind !
Bedankt voor jullie lieve complimenten, ik zag dat jullie me dat donkere rood aanraden. Ga dat dan ook zeker uitproberen en hier showen !
Voor de rest ben ik benieuwd wat jullie een mooie look zouden vinden voor gala ?
En is er toevallig iemand in de buurt van noord limburg die ook make up bij andere doet ?
Ik weet dat t nog wat vroeg is maar ben me al wat aan het voorbereiden voor mijn gala in mei .. ben heeeel benieuwd naar wat voorbeelden :) ikzelf draag geen foundation ofzo en wil dat met gala ook niet . Dus gaat echt puur over ooh makeup en lippen ..

Ik ben zelf destijds naar de ICI Paris gegaan en me voor €25,- laten opmaken. Het zag er (voor toen) goed uit, maar als ik erop terug kijk..... er zijn me foto's..... :+ Ik zou zeggen, orienteer goed!

Melati_vS schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben op zoek naar glitters voor op de ogen en dan specifiek naar donkerblauw. Al heel internet afgestruind maar kan niet vinden wat ik zoek.

NYX! Ik heb er zelf drie van en moet ze nog uitproberen maar schijnen ge-wel-dig te zijn!

Drunksheep schreef:
Vandaag weer een lekkere oranje look met gouden glitters, super origineel :)) maargoed, gebruik gemaakt van het Zoeva Caramel Melange palette en de Peahy Keen quad van Colourpop:

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Knapperd, oliebol. Jou staan die kleuren gewoon zó goed.

Tytonidae schreef:
Ik heb geen specifieke aanrader maar ik wil je wel even op het hart drukken om glitters te gebruiken die eye safe zijn. Niet veilige glitters kunnen in het oog terecht komen en daar voor serieuze schade zorgen. Heb laatst een hele post gelezen van een vrouw die doordat ze glitter in haar oog had gekregen, een zware ooginfectie kreeg en daardoor haar oog verloor.

Ik schrijf dit niet om je bang te maken oid! Maar ik zie steeds vaker Instagram MUA's/YouTubers niet veilige glitters gebruiken op hun ogen terwijl dat harstikke gevaarlijk kan zijn.

Oei ja dat artikel heb ik toen ook gezien... Afschuwelijk, echt je ergste nachtmerrie.

Niniane schreef:
Mijn tweede Nabla bestelling. Een serie matte oogschaduw refills!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De onderste rij is maar mwah. Niet echt intens en aan de krijtige kant. Maar eerst is kijken hoe ze blenden op het oog etc. :)

De eerste drie vind ik <3, vooral die groen. De onderste zijn inderdaad qua swatches meh, maar uit ervaring met de UD Ultimate Basics weet ik dat die inderdaad juist knallen op het oog. :j

Eight schreef:
Ik ben vandaag lekker onder de zonnebank geweest, de sproetjes zijn weer 'all over' *\o/*
[ [url=m/kX3LOG.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
IK HOU ERVAN
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

_Yasmine_ schreef:
[ [url=m/wZxcIY.jpg]Afbeelding[/url] ]
de look van vandaag, goudtint met bruinzwart. Beetje meer met de lijnen gespeeld dan ik normaal doe.

Op jullie aanraden een aantal nabla oogschaduw pads besteld. Ik ben heel erg benieuwd! Zie het als een vervroegd Verjaardag kado :)
Ik ben voor de absinthe, Ludwig, Daphne N, desire, Aphrodite, tribeca. Allemaal rood en oranje kleuren!

Mooi zo je ooglook! Heb je een foto met je ogen dicht? :) Ben benieuwd!

marlonFloris schreef:
Wat leuk dat echt iedereen wat anders gebruikt om te reinigen.

Mijn look vandaag wat heftiger als normaal. En 'na' gemaakt van het bovenste plaatje

[ [url=m/nkFicq.png]Afbeelding[/url] ]

En van wat verder weg.

[ [url=m/JWmamB.jpg]Afbeelding[/url] ]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

H E L D.
Ik vind dit een géweldige look!!!! Het moest gewoon dikgedrukt. Mooie kleuren, mooie overgang, en je ogen mooi open gelaten door inderdaad het niet af te kappen met een eyeliner waardoor de ruimte te klein, te druk en te vol zou worden. Prachtig.

Suus___ schreef:
Wauw prachtig weer meiden!

Ik dacht ik zal ook mn dichtgeplamuurde gezichtje weer ns tonen.. sinds weken weer ns een ooglook on a normal day
[ [url=m/qsRwFp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nmTLxY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zeg plamuurder ( :') grote grap, uiteraard!), jouw look is zoals altijd weer prachtig. <3

Kelly, oliebol wat staat die lipstick jou gaaf. :oo ik ga jaloers m'n hoekje in

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:10

Super leuk om dit als commentaar te krijgen.
Voor de mensen die erom vroegen het zijn de paletten arabian nights en lagoon.

Ik vind die sleek paletten ook zoo fijn terwijl er hier een aantal zijn die ze dus niks vinden :')

Afbeelding

Afbeelding

Oh en de eenna laatse boven is de witte die ik heb gebruikt.
Afbeelding

Ik vind het overigens makkelijker om het na te maken van een voorbeeld want dan kloppen de kleuren wat meer, dus dat ga ik vaker doen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:08

Kelly schreef:

Ik heb nogal ruzie met de camera van mijn telefoon, hij doet niet wat ik wil :+ maar ik dacht, laat ik toch eens een foto posten, heb die blauwe liquid lipstick van Mac vandaag voor het eerst gedragen. Kwa ooglook subtiel gehouden, al lijkt het op fotos een bruine vlek :=
[ [url=m/U4RyeM.jpg]Afbeelding[/url] ]

en nog een poging tot een betere foto van de oog look in het donker, nog steeds niet erg duidelijk helaas
[ [url=m/FYdzzN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben je mooi <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:46

Kelly...holy moly wat staat die kleur je gaaaaaf !!!!

Friem: als je wat kleuren combi's wilt noemen ga ik daar graag mee aan de slag :D
de kleuren opzich wel eens gedaan maar nog niet echt in combinaties oid. Ik ga er iig mee aan de slag, leuk !

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 11:12

Kelly wat staat die blauwe lipkleur je gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 11:18

Kelly wat ben jij prachtig :oo

En marlonFloris :wow:

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 13:25

Thanks Shizzel!
Kelly die lipkleur is echt heeel gaaf! Staat je goed!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 15:07

Wauw Kelly! Echt geweldig die kleur bij jou! <3

Eindelijk anderhalve week later m'n Jeffree Star bestelling binnen!
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:58

Marlon, dit staat je super en mooi gedaan hoor. Ik vind je ogen zonder eyeliner ook sprekender.

Suus, mooi geplamuurd hoor. Ik wil wel wat van jouw plamuurskills leren, ik ben er jaloers op. :P

Gave kleuren Melati, ben benieuwd naar die metallic look!

Kelly, wauw die kleur rock jij gewoon, supergraaf. En je wing is ook mooi strak. Zou alleen je wenkbrauw iets minder dik willen zien, maakt het iets minder donker denk ik.

Shiz, ik wist niet de paris XL zo slecht was := Goed dat je t zegt. Al zou ik dan denk eerder naar Mac toe gaan.

Net een superleuk compliment gehad, ik look wel eens op mn huid te zeiken, dat het onvolmaakt is, maar net hadden we een spel en moest iemand een compliment over het uiterlijk uitdelen, en toen kreeg ik m dat ik dus zo'n gave huid had volgens haar. En ik maar zeuren over die huid :') Maar toen zeiden de rest van mijn collega's het ook. Blijkbar niet meer zo zeuren dus :P (al heb ik vanmiddag nog wel even een gestenkorrel naast mn oog weggehaald, heerlijk :P )

Maarrrr, ik heb eindelijk een camera op mn telefoon waarbij selfies maken een beetje lukt, hiep hoi :D Al lijkt het nu een beetje alsof mn wenkbrauw wegvalt, maar die zit er gewoon hoor. De kleuren zijn iig goed te zien :) en mn ogen hebben vols mij iets meer kleur, maar goed. Het is al een verbetering :P
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:16

Kelly schreef:

Wauw wat gaaaf!! En je wing is perfect man :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:19

Joolien schreef:
Marlon, dit staat je super en mooi gedaan hoor. Ik vind je ogen zonder eyeliner ook sprekender.

Suus, mooi geplamuurd hoor. Ik wil wel wat van jouw plamuurskills leren, ik ben er jaloers op. :P

Gave kleuren Melati, ben benieuwd naar die metallic look!

Kelly, wauw die kleur rock jij gewoon, supergraaf. En je wing is ook mooi strak. Zou alleen je wenkbrauw iets minder dik willen zien, maakt het iets minder donker denk ik.

Shiz, ik wist niet de paris XL zo slecht was := Goed dat je t zegt. Al zou ik dan denk eerder naar Mac toe gaan.

Net een superleuk compliment gehad, ik look wel eens op mn huid te zeiken, dat het onvolmaakt is, maar net hadden we een spel en moest iemand een compliment over het uiterlijk uitdelen, en toen kreeg ik m dat ik dus zo'n gave huid had volgens haar. En ik maar zeuren over die huid :') Maar toen zeiden de rest van mijn collega's het ook. Blijkbar niet meer zo zeuren dus :P (al heb ik vanmiddag nog wel even een gestenkorrel naast mn oog weggehaald, heerlijk :P )

Maarrrr, ik heb eindelijk een camera op mn telefoon waarbij selfies maken een beetje lukt, hiep hoi :D Al lijkt het nu een beetje alsof mn wenkbrauw wegvalt, maar die zit er gewoon hoor. De kleuren zijn iig goed te zien :) en mn ogen hebben vols mij iets meer kleur, maar goed. Het is al een verbetering :P
[ [url=m/o6PAGD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zit volgens mij een giga retouch op die selfie cam. Probeer dat maar eens uit te zetten, dan krijg je nog veel mooiere fotos! Mooie kleur op je lippen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:28

Of de niet selfiekant gebruiken doet ook wonderen!

Wauw kelly je wing rockt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:27

Nee joh, mn huid is van zichzelf zo egaal!

:') Ik dacht dat het wel meeviel maar op de pc is t wel heel duidelijk haha :')

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:36

Een stille meelezer meldt zich eventjes.

Welke liquid eyeliners met pen gebruiken jullie? (onlangs een goedkope va Catrice gekocht, trekt effectief op niets) Had ervoor Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner en was hier eigenlijk wel redelijk tevreden over.

Ik heb overigens ook zo iets met een borsteltje en potje maar merk dat ik het veel praktischer en vlugger vind met een pennetje.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:46

Ik kruip weer uit de meeleeshoek, blijf het kennelijk lastig vinden om actief mee te praten, ik heb het idee dat ik niet zoveel kan bijdragen. Ik geniet wel van alle looks en mooie producten die voorbij komen en tips zijn altijd fijn.

Ik doe nog wel (in m'n eentje denk ik :o ) de lipstick challenge, bijna al m'n lipproducten gehad.

Melati_vS schreef:
Mijn look vandaag met mijn favo rood Ruby Woo <3

[ [url=m/L1NPew.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je prachtig! Mooi met de winged liner erbij.

_Friemel schreef:
Ik in maart, kan niet wachten! Alleen laat nu m'n wenkbrauwen groeien want hoe meer haar hoe natuurlijker maar voel me daardoor zo lelijk :')

Ik laat t met microblading doen, is met de hand.

[ [url=m/caIGjS.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1xA2qR.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben super benieuwd hoe dit gaat bevallen, spannend, kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten! Wat ik tot nu toe heb gezien van microblading lijkt het me een mooi effect geven. Hoe lang blijft dit eigenlijk zitten?

Cinnepin schreef:
...

Ik denk dat er al veel is gezegd over je berichtje, jammer dat als je oprecht interesse had dit anders overkwam. Ik vind de sfeer hier altijd erg goed, iedereen doet wat je persoonlijk mooi vind en er worden altijd leuke tips gegeven. En ik vind het juist leuk te zien dat iedereen een eigen stijl heeft en kan ook genieten van looks die ik niet zo snel zou (durven) dragen.

marlonFloris schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Waarmee jullie je huid reinigen.

Zijn er nog andere tips of producten die jullie goed bevallen(wat ook een beetje betaalbaar is)

Wat grappig om te zien dat iedereen weer wat anders gebruikt!

Ik haal waterproof makeup er altijd af met Nivea, gewoon die ouderwetse uit dat blauwe blik. Ik heb hele gevoelige huid rond m'n ogen en ik krijg van bijna alles irritatie of uitslag. Dit is net als reinigingsolie lekker vet en zo krijg ik zonder hard boenen mascara etc weg.

Ik gebruik nu al een tijd de High Impact Curling Mascara van Clinique, deze is met warm water te verwijderen en kun je er eenvoudig af halen. Dat scheelt dus ook weer reiningsproduct ;-)

Voor m'n gezicht gebruik ik micellair water van Hema. Paar keer per week gebruik ik een gezichtsborsteltje van de Body Shop, soms met alleen water en soms met reinigingsgel voor de gevoelige huid van Hema.

Sinds een aantal weken gebruik ik producten van La Roche Possay als dag en nachtverzorging. Eerder ook wel Vichy geprobeerd en wat dingen van Hema, Biodermal, Diadermine etc. Vooral rond m'n ogen nogal droge huid maar gebruik nu Toleriane Ultra oogcontour speciaal voor allergische huid. En Hydraphase intense, overdag met SPF 20 en 's nachts de rijkere formule. Gaat erg goed met m'n vochtarme huid zo! En ik probeer eens per week een hydraterend masker te gebruiken.

Voor op vakantie en/of als ik heel lui ben heb ik altijd reiningsdoekjes liggen :o

Drunksheep schreef:
Melati_vS schreef:
Make up store ga ik is opzoeken!
Die van NYX wil ik dus bestellen maar bij douglas staat bij het product dat ze hem nog niet hebben... helaas!! Want ze hebben wel de perfecte blauwe kleur!

De glitters van NYX zijn heel gaaf, dus misschien het wachten waard?

En anders even langs de store in Amsterdam :j

Vandaag weer een lekkere oranje look met gouden glitters, super origineel :)) maargoed, gebruik gemaakt van het Zoeva Caramel Melange palette en de Peahy Keen quad van Colourpop:

[ [url=m/taXztV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7X36t4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ce3PKp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O7C5yc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de reden waarom ik nooit foto's plaats met mijn ogen dicht... heeft totaal geen zin namelijk haha. Ik heb zoveel overhangend ooglid dat zelfs als ik naar beneden kijk of mijn ogen dicht heb, nog een soort vouw heb.

Beauty!! <3 Echt heel mooi, staat je zo goed die kleuren!

Niniane schreef:
Mijn tweede Nabla bestelling. Een serie matte oogschaduw refills!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De onderste rij is maar mwah. Niet echt intens en aan de krijtige kant. Maar eerst is kijken hoe ze blenden op het oog etc. :)

Ik ben een beetje op 'no/less buy' maar ik word iedere keer zo enthousiast van de Nabla producten! Las dat ze op het oog fijner blenden, wordt wel moeilijk om me in te houden zo :D Mooie kleuren heb je gekozen.

Eight schreef:
Ik ben vandaag lekker onder de zonnebank geweest, de sproetjes zijn weer 'all over' *\o/*
[ [url=m/kX3LOG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die sproetjes in combi met vrolijke gezicht geven me een zomers gevoel! Met Blue Curaçao gloed haha.

_Yasmine_ schreef:
[ [url=m/wZxcIY.jpg]Afbeelding[/url] ]
de look van vandaag, goudtint met bruinzwart. Beetje meer met de lijnen gespeeld dan ik normaal doe.

Op jullie aanraden een aantal nabla oogschaduw pads besteld. Ik ben heel erg benieuwd! Zie het als een vervroegd Verjaardag kado :)
Ik ben voor de absinthe, Ludwig, Daphne N, desire, Aphrodite, tribeca. Allemaal rood en oranje kleuren!

Kan je ooglook niet zo goed zien maar wat een happy foto, knappe dame!

marlonFloris schreef:
Wat leuk dat echt iedereen wat anders gebruikt om te reinigen.

Mijn look vandaag wat heftiger als normaal. En 'na' gemaakt van het bovenste plaatje

[ [url=m/nkFicq.png]Afbeelding[/url] ]

En van wat verder weg.

[ [url=m/JWmamB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat mooi gelukt! Staat je goed, je kunt dat blauw echt mooi hebben. Ik ga ook eens proberen na te maken, met een voorbeeldje erbij hoef je wat minder eigen inspiratie te hebben en goede oefening blijkt!

Suus___ schreef:
Wauw prachtig weer meiden!

Ik dacht ik zal ook mn dichtgeplamuurde gezichtje weer ns tonen.. sinds weken weer ns een ooglook on a normal day
[ [url=m/qsRwFp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nmTLxY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jouw 'dichtgeplamuurde' gezicht is prachtig! Mooie subtiele look. Lekker dat je weer de tijd had om een look te maken.

marlonFloris schreef:
Super leuk om dit als commentaar te krijgen.
Voor de mensen die erom vroegen het zijn de paletten arabian nights en lagoon.

Ik vind die sleek paletten ook zoo fijn terwijl er hier een aantal zijn die ze dus niks vinden :')

[ [url=m/uQPYOB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zoFDGB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh en de eenna laatse boven is de witte die ik heb gebruikt.
[ [url=m/bJDpgY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het overigens makkelijker om het na te maken van een voorbeeld want dan kloppen de kleuren wat meer, dus dat ga ik vaker doen.

Ik heb dat Arabian Nights Palette ook! Vind die heel fijn maar gebruik hem weinig. Vind de kleuren best donker maar kan altijd natuurlijk meer neutrale kleuren erbij pakken. Meer mee doen dus!

Kelly schreef:

I love it! Wauw wat gedurfd maar echt gaaf! Je ooglook vind ik er mooi bij <3

Melati_vS schreef:

[ [url=m/71W8H8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X7TkBW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeeeej fijn als je na wachten eindelijk een bestelling binnen hebt! Gave kleuren, ik hou van donker maar draag het eigenlijk weinig door de week. Zijn deze metallic?
Heel benieuwd naar die roze highlighter op je gezicht.

Joolien schreef:

[ [url=m/o6PAGD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi compliment Jolien, lekker in ontvangst nemen en van genieten! We zijn zo gewend dingen 'af te zwakken' of 'ja maar' erbij te zeggen als dat helemaal niet nodig is!

Je foto is mooi, lekker egaal ;) Is dit Miami Fever? Kleur staat je geweldig!

Zooooooo.... ik heb volgens mij zowaar gequote van meerdere pagina's zonder fouten! Applaus voor mezelf! Haha sorry :+

Ik ben vorige week naar de kapper geweest, heerlijk stuk eraf en wilde donkerder en rode tinten uit m'n haar... nou dat heb ik gekregen!

Afbeelding
Je ziet aan m'n hoofd dat ik er nog niet over uit was!

Moest zo erg wennen maar krijg leuke reacties en je ziet wel dat ik geld heb uitgegeven :o ;) en lekker korter, kan nog vast, met een kuifje, met krullen, i love it.

En nu weer lekker wat proberen met makeup, andere kleuren of wat meer aanzetten staat nu gelijk heel anders. En m'n wenkbrauwen iets donkerder maken!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:11

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:16

Hey,

Ik ben een stille meelezer, en kom even binnenvallen met een vraagje O:)
Sinds een paar weken ben ik namelijk opzoek naar nieuwe make-up kwasten en ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben verlieft geworden op de rose gold Zoeva kwasten, maar ik wil eigenlijk niet zo veel geld aan make-up kwasten uitgeven... De kwasten van Real Techniques lijken me ook heel fijn, maar uiteindelijk kom je dan niet meer dan 10 euro goedkoper uit dan Zoeva. Dus eigenlijk ben ik opzoek naar kwasten die iets goedkoper zijn dan dat, maar wel een redelijke kwaliteit hebben.

Welke make-up kwasten raden jullie aan?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:41

Real Techniques en Zoeva zijn toch echt de beste kwasten in een nog behoorlijk betaalbaar segment. Goedkoper en je zal het verschil ook echt merken. Je zou kunnen kijken naar Boozyshop of Morphe maar ik vind de investering in goede kwasten het meer dan waard geweest.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:23

@DayDream
Ikzelf gebruik nep Real Techniques Bold Metals van AliExpress, maar als je het geld ervoor hebt zou ik zeker echte kopen.
Ook heb ik een 32-delig kwastenset van bol.com, ik vind de meeste oogschaduw-kwasten geweldig maar sommige kwasten gaan stinken als je ze hebt gewassen (hoe komt dat trouwens? #durftevragen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:30

Mondy schreef:
Kelly...holy moly wat staat die kleur je gaaaaaf !!!!

Friem: als je wat kleuren combi's wilt noemen ga ik daar graag mee aan de slag :D
de kleuren opzich wel eens gedaan maar nog niet echt in combinaties oid. Ik ga er iig mee aan de slag, leuk !

Shiz. :D Maar ik combineer het zelf vaak met donker en licht. Lichtgroen, donkergroen en zwart (dus soort 'smoked out' effect), lichtblauw/wit, donkerblauw, zwart etc etc. :j

Melati_vS schreef:

[ [url=m/71W8H8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X7TkBW.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Jolien, zit wel een flinke blur op ja. _O- En kan niet spreken voor iedere ICI uiteraard, zal ook aan de desbetreffende dame hebben gelegen maar als ik terug kijk op de foto's ziet het er niet helemaal goed uit. _O-

magli schreef:
Een stille meelezer meldt zich eventjes.

Welke liquid eyeliners met pen gebruiken jullie? (onlangs een goedkope va Catrice gekocht, trekt effectief op niets) Had ervoor Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner en was hier eigenlijk wel redelijk tevreden over.

Ik heb overigens ook zo iets met een borsteltje en potje maar merk dat ik het veel praktischer en vlugger vind met een pennetje.

Ik gebruik zelf van Catrice de Dating Joe Black en die is voor mij echt top. :j

JKiya schreef:
Ik ben vorige week naar de kapper geweest, heerlijk stuk eraf en wilde donkerder en rode tinten uit m'n haar... nou dat heb ik gekregen!

[ [url=m/5a09HD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet aan m'n hoofd dat ik er nog niet over uit was!

Moest zo erg wennen maar krijg leuke reacties en je ziet wel dat ik geld heb uitgegeven :o ;) en lekker korter, kan nog vast, met een kuifje, met krullen, i love it.

En nu weer lekker wat proberen met makeup, andere kleuren of wat meer aanzetten staat nu gelijk heel anders. En m'n wenkbrauwen iets donkerder maken!

Wat enorm gaaf staat dit je, wauw!

eenitraM schreef:
Meevolger meldt zich;

http://www.fragrancedirect.co.uk/m1/mac ... ource=MM03

Die site lijkt mij betrouwbaar, en de wisselkoers staat goed tov de pond. Heeft iemand ervaring met hiervan bestellen? Verzendkosten komen overeen met Nederlandse verzendkosten.

Ik heb er zelf helaas geen ervaringen mee.

DayDream21 schreef:
Hey,

Ik ben een stille meelezer, en kom even binnenvallen met een vraagje O:)
Sinds een paar weken ben ik namelijk opzoek naar nieuwe make-up kwasten en ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben verlieft geworden op de rose gold Zoeva kwasten, maar ik wil eigenlijk niet zo veel geld aan make-up kwasten uitgeven... De kwasten van Real Techniques lijken me ook heel fijn, maar uiteindelijk kom je dan niet meer dan 10 euro goedkoper uit dan Zoeva. Dus eigenlijk ben ik opzoek naar kwasten die iets goedkoper zijn dan dat, maar wel een redelijke kwaliteit hebben.

Welke make-up kwasten raden jullie aan?

Toen ik echt net begon kocht ik mijn kwasten bij Boozyshop (eigen kwastenlijn van hun) en HEMA (sterker nog, mijn blendingkwast heb ik nog steeds van daar en haal ik keer op keer bij). Daarentegen, merk je wel dondersgoed verschil met die paar extra euro die je uitgeeft aan Real Techniques of Zoeva. In het begin wilde ik er ook niet aan geloven, maar die prijs maakt écht verschil uit in de kwaliteit. Ik zou dan liever iets meer uitgeven en een set van RT of Zoeva kopen, dan een hoop losse kwasten die in vergelijking niet helemaal top zijn maar wel voor een spotprijs. :j (enne, de zwarte van Zoeva zijn net zo goed - het enige waar je meer voor betalen zal is het kleurtje :)))