Succes SteffiiY!
Weegschaal was zowaar niet lief vanmorgen
De 0.2 die er gisteren af was, zat er vandaag weer bij. Nouja 't ligt niet aan mij dat weet ik. Dan vandaag maar wat extra bewegen en morgen weer beter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De 0.2 die er gisteren af was, zat er vandaag weer bij. Nouja 't ligt niet aan mij dat weet ik. Dan vandaag maar wat extra bewegen en morgen weer beter.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen! Ontzettend goed dat jullie zo met je eigen gezondheid én die van je paard bezig zijn 
) en dan hou ik heel veel vocht vast dus wegen heeft even totaal geen zin.

Josien_ schreef:Misschien is dit interessant over wraps? http://fitbeauty.nl/welke-wraps-zijn-het-gezondst/

Josien_ schreef:Iemand hier nog tips voor sporten met een druk leven? Wellicht snelle thuis workouts of zijn dat illusies![]()
Naast 3x in de week paardrijden vind ik het lastig om me ook nog eens te motiveren extra te sporten.
Hoewel ik natuurlijk een zittend beroep heb, ben ik vaak erg blij als ik 's avonds een keer een avond op de bank kan zitten.
Josien_ schreef:Iemand hier nog tips voor sporten met een druk leven? Wellicht snelle thuis workouts of zijn dat illusies![]()
Naast 3x in de week paardrijden vind ik het lastig om me ook nog eens te motiveren extra te sporten.
Hoewel ik natuurlijk een zittend beroep heb, ben ik vaak erg blij als ik 's avonds een keer een avond op de bank kan zitten.

Echt een kwestie van er een prioriteit van maken! Ik weet hoe moeilijk het is... Maar toch!
.
.