Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Ik twijfel over de zwarte of die rosé gold/lavender dacht ik, ook omdat die wat goedkoper is bij coolblue en vind het klokje in rosé gold mooi.
Kopen jullie echte bandjes van fitbit zelf of goedkopere? Want dan kan ik ook een zwart bandje erbij kopen.
_Chip schreef:xxxmh schreef:Ik twijfel over de zwarte of die rosé gold/lavender dacht ik, ook omdat die wat goedkoper is bij coolblue en vind het klokje in rosé gold mooi.
Kopen jullie echte bandjes van fitbit zelf of goedkopere? Want dan kan ik ook een zwart bandje erbij kopen.
Meld mij even. Ik heb vanwege de kosten ook de rose gold/periwinkle aangeschaft. Nu is paars met rose combineren niet mijn eerste keuze, maar tot op heden nog geen nieuw bandje aangeschaft wat wel mn plan was. Vind het best prima samen gaan en het zijn mooie, niet te opvallende/groffe kleuren.
xxxmh schreef:_Chip schreef:
Meld mij even. Ik heb vanwege de kosten ook de rose gold/periwinkle aangeschaft. Nu is paars met rose combineren niet mijn eerste keuze, maar tot op heden nog geen nieuw bandje aangeschaft wat wel mn plan was. Vind het best prima samen gaan en het zijn mooie, niet te opvallende/groffe kleuren.
Heb je een foto hoe die bij jou staat?