Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 01:37

Iemand hier de fitbit versa in het roze? Ben benieuwd hoe roze deze is aangezien foto's van Google soms niet helemaal kloppen!

ontherun

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 08:43

Ik vond hem aardig roze, had hem meer rosé verwacht. Klok zelf is wel mooi rosé, maar band vind ik echt vrij roze-roze. Vriendin van mij heeft hem. Ik ben overgestapt op de TomTom, vooral omdat ik de charge 2 met sporten niet fijn meer vond. Stond als een mafkees 20x op dat ding te slaan omdat de touch niet reageer tijdens rennen of fietsen. En telkens stoppen is nog vervelender

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 08:46

Ik heb er sinds (iets voor) kerst 1 *\o/* .
De Alta HR. Had eerder een goedkope nep variant, maar telde geen stappen, dus overgegaan op de Fitbit.
Ideaal ding, en ik merk dat ik ook fanatiek word om mijn doelen te halen. Daarnaast ook fijn dat ik hem kan gebruiken met sporten, kan er alleen niet mee zwemmen, maar dat deed ik toch niet zo vaak.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:49

Welke kleur versa hebben jullie? Ik twijfel echt zo erg welke kleur ik wil kopen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:55

Ik heb de zilveren. Buurvrouw heeft de rosé maar ik ben blij met de zilveren, toch iets fijner te combineren naar mijn idee :)

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:58

Ik heb de zwarte maar ik heb ook alles zwart. Maar bij zwart kan je ook alle kleuren bandjes wel combineren eveneens met zilver.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:04

Oja zwart is er ook nog := maar ik ken niemand die die heeft, lijkt mij wel netjes!
Ik heb nu ook een zilveren/metalen bandje besteld met steentjes. Als ik dan een keer wat netter gekleed ga kan ik ook mijn Fitbit mooi mee. Ik doe nu dan vaak een zwart leren bandje om.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:12

Ik twijfel over de zwarte of die rosé gold/lavender dacht ik, ook omdat die wat goedkoper is bij coolblue en vind het klokje in rosé gold mooi.

Kopen jullie echte bandjes van fitbit zelf of goedkopere? Want dan kan ik ook een zwart bandje erbij kopen.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:13

Ik haal ze meestal bij Ali vandaan :P
Heb zelf de Ionic dus kan je niet helpen met je keus :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:24

xxxmh schreef:
Ik twijfel over de zwarte of die rosé gold/lavender dacht ik, ook omdat die wat goedkoper is bij coolblue en vind het klokje in rosé gold mooi.

Kopen jullie echte bandjes van fitbit zelf of goedkopere? Want dan kan ik ook een zwart bandje erbij kopen.

Meld mij even. Ik heb vanwege de kosten ook de rose gold/periwinkle aangeschaft. Nu is paars met rose combineren niet mijn eerste keuze, maar tot op heden nog geen nieuw bandje aangeschaft wat wel mn plan was. Vind het best prima samen gaan en het zijn mooie, niet te opvallende/groffe kleuren.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:59

Ik koop ook mijn bandjes via AliExpress, ik heb er geloof ik 5. Twee passen er alleen niet lekker omdat ik dunne polsen heb er dan een flap "overblijft".

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:32

_Chip schreef:
xxxmh schreef:

Meld mij even. Ik heb vanwege de kosten ook de rose gold/periwinkle aangeschaft. Nu is paars met rose combineren niet mijn eerste keuze, maar tot op heden nog geen nieuw bandje aangeschaft wat wel mn plan was. Vind het best prima samen gaan en het zijn mooie, niet te opvallende/groffe kleuren.

Heb je een foto hoe die bij jou staat?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:36

Ik heb de rosé goud met bruin leren bandje van Fitbit zelf en dat staat wel vind ik zelf :) Maar rosé gold is idd niet zo makkelijk te combineren. Ik wilde graag een cognac bandje maar dat is veel te oranje bij rosé gold. Had achteraf gezien toch liever de zilvere gehad :P Dan kan je er ook een zilveren metalen bandje aan doen. Helaas hebben ze geen rosé gold metalen bandje van Fitbit.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:38

Ik zag op Ali een boel leuke bandjes!
Ik word er wel mega hebberig van :Y)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:59

xxxmh schreef:
Iemand hier de fitbit versa in het roze? Ben benieuwd hoe roze deze is aangezien foto's van Google soms niet helemaal kloppen!

Ik meld me! Hij was wat heftiger dan ik had verwacht, maar nu ik hem eenmaal draag ben ik er heel blij mee en is de kleur wel heel mooi!

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:26

xxxmh schreef:
_Chip schreef:

Heb je een foto hoe die bij jou staat?

Dit is ‘m!
Doordat t rose gold qua kleur dicht bij je huid licht vind ik m lekker neutraal en niet te grof op je pols. Als je alles helemaal in het zwart hebt (wat ik eerst eigenlijk wilde) ben ik bang dat t zo'n opvallend groot zwart 'blok' aan je pols is.
Afbeelding

@Es_ther,
Hier hetzelfde hahah. Door dit topic ook eens gaan rondneuzen op ali en zie mooie bandjes! Maar sommige die net niet helemaal mooi aansluiten, mja voor dat geld. :D

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 18:36

Heeft iemand hier ervaring met een fitbit in combinatie met een merk telefoon die niet in het lijstje staat op de fitbit website? Ik heb zelf een alcatel en ik weet niet of hij het gaat doen met mijn mobiel..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 19:38

Misschien kan je kijken op het forum van Fitbit zelf?

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 19:51

Heb ik al gekeken, was geen duidelijk antwoord :) Dus vandaar de vraag of iemand anders ervaringen heeft met een fitbit in combi met een telefoon die niet in die lijst staat. Mediamarkt gaf aan dat de fitbit met alle telefoons kan, terwijl BCC aangaf dat dat niet zo is.

KmbrlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:27

Fitbit en huawei zijn bv al geen vriendjes

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 21:21

Kmbrly schreef:
Fitbit en huawei zijn bv al geen vriendjes

Bij mn vriend werkt ie prima (huawei p10)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:44

_Chip wauw vind de combi wel mooi!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 10:07

Waar hebben jullie extra bandjes gekocht?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 10:08

AliExpress :)

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 10:21

Suuszels schreef:
AliExpress :)

Ik heb daar nog nooit besteld haha maar duurde het lang voordat het binnen was?