Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 13:46

Tja bigone, ondanks dat ik al heel vaak heb gezegd dat vaccinaties bij de meeste kinderen gelukkig geen grote problemen lijken te geven, lees jij blijkbaar wat anders. En verzin je extra woorden bij mijn uitspraken. Als je je daar fijn door voelt: vooral doen +:)+

Lopen jullie als je voor de regen wilt schuilen nou maar lekker naar binnen in het rokende gebouw uit mijn voorbeeld, negeer de mensen die op een drafje naar buiten komen en zeggen dat ze brand hebben gezien....want zolang de brandweer het niet bevestigd heeft is er vast niks aan de hand :P

Dan blijven ik en anderen met mij wel buiten wachten.
Met het risico dat we een bui op ons hoofd krijgen. Dat hebben we er graag voor over :j

Bovendien zijn er nog andere manieren te verzinnen waardoor je (minder) nat wordt, als die regenbui inderdaad komt.

Wij vinden dat een veiligere keuze :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-11-16 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:47

Dat ging over dat pmArena vond dat ik geen brondvermelding had gedaan.
Dus ik heb gemeld waar ze het
Kon vinden. :)

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 16:25

Maar pmarena, wat ik deels uit je Posts haal is dat je het niet erg zou vinden als ziektes zoals mazelen en polio terug komen? Omdat er bijwerkingen zijn die ook van andere dingen kunnen komen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 16:42

"Omdat er bijwerkingen zijn die ook van andere dingen kunnen komen" die vat ik even niet wat je precies bedoelt? Welke bijwerkingen en welke andere dingen? :)

Ik zou het fijn vinden als we veilige vaccinaties zouden hebben.

Een veilige manier om onze kinderen levenslange immuniteit te schenken waarmee ze hun eigen baby's weer via de natuurlijke weg kunnen beschermen tot die wat ouder en sterker zijn waardoor mensen die arme ukjes niet uit angst veels te jong gaan vaccineren. Terwijl het lijfje nog niet sterk genoeg is om de rotzooi die er ingeprikt wordt naar buiten te werken. Waardoor het in het lijfje opgeslagen wordt en daar gaat zitten verstoren.

Hee nu zijn we bijna weer on-topic met dat laatste woordje hierboven :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 17:06

Ik denk trouwens dat het in het hele voor of tegen gebeuren ook heel veel scheelt wat je als uitgangspunt ziet.

Ik zie de puur natuurlijke baby als uitgangspunt.
Dat vind ik de normale situatie, het startpunt, de standaard...hoe je het maar noemen wilt :)

Onze kerel is gezond geboren.
Nouja op wat opstartproblemen na door (ongewenste) medische bemoeienissen :\

Heeft alle kans om een sterk immuunsysteem op te bouwen.
Om eventuele ziektes (die wel of niet in het RVP zitten) de baas te kunnen.
Om gezond oud te worden. Zoals heel veel mensen voor hem al hebben gedaan :)

Om daar aan te gaan knutselen moet ik voor de volle 100% heel erg zeker weten dat er geen enkele twijfel over is dat hij nog steeds heel gezond oud kan worden. Kort gezegd: Dat het vaccineren alleen maar voordelen heeft :)

En dat is gewoon niet zo. Ik zie veel te veel rookpluimpjes en mensen die in verschillende maten van overtuiging waarschuwen dat het niet veilig is. Dus dan blijf ik bij het uitgangspunt waarvan ik wèl heel zeker weet dat hij daarmee gezond oud kan worden. Immer miljoenen voorbeelden +:)+

Die ondanks veel zwaardere tijden met oorlogen en matige hygiëne en al die ziektes en weet ik wat ze allemaal doorstaan hebben, hebben bewezen dat ze gezonde en krasse oude knarren kunnen worden.

Degenen die volgens het huidige RVP volgeprikt zijn, zijn nog lang geen gezonde krasse oude knarren, en niemand kan garanderen dat ze dat worden. Wellicht is de belasting van het systeem in die eerste zo belangrijke jaren door (o.a.) het vaccineren wel zo groot geweest dat hun lijf veel eerder op zal zijn straks. Hopelijk niet natuurlijk :)

Kortom: ik wil zéér overtuigend bewijs van de gegarandeerde veiligheid voordat ik afwijk van mijn veilige uitgangspunt de puur natuur onbespoten baby.

Ik denk (maar misschien heb ik dat mis) dat de meeste mensen tegenwoordig uit gaan van een ander uitgangspunt, en dat ze het de normale situatie vinden wanneer een kind "gewoon" mee doet met het RVP. En het dus ook zo zien dat dàt normaal is, en men met zéér overtuigend bewijs moet komen om het NIET te doen.

Kom je weer uit op beide kampen die hetzelfde willen, hetzelfde zeggen, je maar een paar woordjes hoeft te veranderen in het voor betoog en het wordt een tegen betoog.

Voor wil bewijzen voordat ze zouden overwegen om NIET te prikken.
Kritisch wil bewijzen voordat ze overwegen om WEL te prikken.

En wat de 1 voldoende bewijs vindt, vindt de ander weer gemanipuleerde kolder en creatief gestoei met cijfers om het gewenste punt te maken.

Overigens kan je mensen ook tit(r)eren volgens mij hoor, om te checken hoe de anti-stoffen tegen bepaalde ziektes er voor staan :)

Arabesk

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:11

Was het filmpje van Lubach al geplaatst? :+ Daarmee wordt het wel heel goed uitgelegd.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:18

Dat filmpje waarmee hij alle kritische prikkers onder de noemer overbezorgde moeders kiept? Nee dank je die hoef ik niet meer te zien hoor

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:19

Arabesk schreef:
Was het filmpje van Lubach al geplaatst? :+ Daarmee wordt het wel heel goed uitgelegd.

Al aantal keren :D

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:22

Als je niet vaccineren vergelijkt met niet behandelen, is het natuurlijk kiezen uit 2 slechten.
Maar de ziektes zijn meestal erg goed te behandelen met alternatieve geneeswijzen, en het voordeel van bv chinesche geneeskunst, bioresonantie en klassieke homeopatie is dat je zelfgenezend vermogen wordt aangezet tot beter worden. En dat dit gecontroleerd gebeurd.
Vooral dat laatste, het gecontroleerde maakt dat het veiliger is, het houdt echt vinger aan de pols.

Ik snap dat doktoren en dierenartsen uit reguliere geneeskunst vaccineren aanprijzen, dit is wat zij hebben geleerd.
Bovendien de farmaceutische industrie heeft daar een dikke vinger in de pap.

Zelf ben ik als kind flink ziek geweest van de vaccinaties, veel heel ernstige ooronstekingen, astma, allergieen en erg veel peniciline en anti biotica, waardoor mijn gbit rampzalig is.

Ook mijn laatste hond, die ik nu heb, reageert hopeloos op vaccinaties, zijn leven is gered door bioresonantie.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:24

Citaat:
Terwijl het lijfje nog niet sterk genoeg is om de rotzooi die er ingeprikt wordt naar buiten te werken.

Maar hun lichaam is wel sterk genoeg om bof, mazelen of polio naar buiten te werken?
Heb je de video gekeken die ik meerdere malen geplaatst heb over de mazelen? Zal ik ook nog een keer een video sturen over het immuunsysteem zelf?
Klink de 1e niet weg omdat in de 1e zin gelijk al het woord vaccinatie voorkomt. Daar gaat het me in dit filmpje niet om.

Enkel het immuunsysteem.

Deze maker maakt geen videos waarin de een mening wil doordrukken, maar is altijd objectief. (zo is er een positieve en een negatieve video over nucleaire energie. )

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:28

A3a1 schreef:
Als je niet vaccineren vergelijkt met niet behandelen, is het natuurlijk kiezen uit 2 slechten.
Maar de ziektes zijn meestal erg goed te behandelen met alternatieve geneeswijzen, en het voordeel van bv chinesche geneeskunst, bioresonantie en klassieke homeopatie is dat je zelfgenezend vermogen wordt aangezet tot beter worden. En dat dit gecontroleerd gebeurd.
Vooral dat laatste, het gecontroleerde maakt dat het veiliger is, het houdt echt vinger aan de pols.

Ik snap dat doktoren en dierenartsen uit reguliere geneeskunst vaccineren aanprijzen, dit is wat zij hebben geleerd.

Zelf ben ik als kind flink ziek geweest van de vaccinaties, veel heel ernstige ooronstekingen, astma, allergieen en erg veel peniciline en anti biotica, waardoor mijn gbit rampzalig is.

Ook mijn laatste hond, die ik nu heb, reageert hopeloos op vaccinaties, zijn leven is gered door bioresonantie.

Polio en bioresonantie?? Aangezien je in je bovenste alinea iets dergelijks aangeeft? Dat lijkt mij geen combinatie. Want wat ik begrijp uit jouw post dat behandelen per definitie niet de reguliere geneeskunde is, of begrijp ik dat nou verkeerd?

Jij hebt een rampzalig gebit door penicilline, dat kan, kwam veel voor in mijn jeugd, was ook bekend, maar beter ab waren er niet en had je liever geen ab gehad voor je middenoorontstekingen? Ben hem nu even kwijt, middenooronsteking kan namelijk dusdanig verlopen dat je je gehoor kwijt bent of erger.
Dan is het wel echt heel vervelend van je gebit, maar de gevolgen van de ziekte zijn ook niet mals.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 17:30

Dat filmpje met Lubach geeft perfect weer hoe de goedgelovige prikgrage medemensch er in staat ja :=

Ach ik kan het jullie en hem niet kwalijk nemen...een paar jaar terug dacht ik er zelf net zo simpel over en vanuit die manier van denken kan je je inderdaad niet voorstellen hoe iemand het zich nu in hemelsnaam in zijn hoofd kan halen om zijn kind "een prikje" met veel minder kans op enge ziektes niet te gunnen :)

Beetje net zoals mensen er van overtuigd zijn dat paardenhoeven niet zonder ijzers kunnen want dan worden ze te kort en gaan brokkelen (immers zelf keer op keer gezien en de hoefsmid die er jaaaaren voor geleerd heeft zegt het zelf!) Arabesk ;)

Of Verootje, bij jou dat je helemaal weg lijkt te lopen met "de wetenschap" op het gebied van vaccinaties want die hebben het echt wel goed uitgezocht hoor en die weten wat er wel of niet waar is.

Maar als diezelfde wetenschappers met een :') reageren op het onderwerp God & religie dan snappen ze er niks van zeker...? Want jij gelooft toch in God meen ik? :)

Klinkt nu lülliger dan ik het bedoel hoor, maar zoals jij niet van mij kan (wil?) begrijpen hoe ik denk, kan ik dat daarmee dan weer niet zo goed van jou en ben ik op mijn beurt dan wel weer oprecht benieuwd hoe dàt dan weer werkt...

Hebben wetenschappers die stellig beweren dat ze geen enkel bewijs hebben dat er een God bestaat, en hij dùs niet bestaat, minder gelijk dan wetenschappers die stellig beweren dat vaccinaties echt wel veilig zijn en geen *vul tig door ouders gerapporteerde gevolgen in* veroorzaken? :)

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:34

Maar Pmarena als je kan kiezen tussen verschillende dodelijke virussen die veel voorkomen en een vaccinatie die dat kan voorkomen, maar er wel een kleine kans is op bijwerkingen en misschien in 0.001% van de gevallen iemand dood kan gaan (al twijfel ik daar wel erg aan). Dan zou je kiezen voor het niet inenten?

Dat is namelijk hoe ik het nu wel afweeg en zie. Hoe zou dit volgens jou zitten en eventueel anders zijn?
Ik sta best open voor andere meningen, maar verhalen als Op internet of ik heb gehoord van... dat Pietje dit had en dit 3 weken na de vaccinatie is gebeurd, dus het zal de vaccinatie wel zijn. Die geloof ik gewoon niet zo. Voor mij zijn dat geen goede bronnen.

Begrijp me goed, ik snap dat je kritisch wil kijken en dat is zeker goed! Maar ik ben erg benieuwd hoe je dan naar mijn visie kijkt hierover.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:42

Sjolvir schreef:
A3a1 schreef:

Polio en bioresonantie?? Aangezien je in je bovenste alinea iets dergelijks aangeeft? Dat lijkt mij geen combinatie. Want wat ik begrijp uit jouw post dat behandelen per definitie niet de reguliere geneeskunde is, of begrijp ik dat nou verkeerd?

Jij hebt een rampzalig gebit door penicilline, dat kan, kwam veel voor in mijn jeugd, was ook bekend, maar beter ab waren er niet en had je liever geen ab gehad voor je middenoorontstekingen? Ben hem nu even kwijt, middenooronsteking kan namelijk dusdanig verlopen dat je je gehoor kwijt bent of erger.
Dan is het wel echt heel vervelend van je gebit, maar de gevolgen van de ziekte zijn ook niet mals.

Ik had liever geen vaccinaties gehad.
De gevolgen daarvan zijn niet erg prettig geweest voor mijn gezondheid.
Met wat ik nu weet en weet van alternatieve geneeswijzen, kies ik daarvoor.

Verder ben ik in jouw reactie je totaal kwijt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:45

Geloven in God vind ik wel iets heel anders dan geloven in vaccinaties :+

Geloof is... ja, geloof. En vaccinaties is wetenschap. En wetenschap en geloof staan compleet los van elkaar ;) God zou je nooit wetenschappelijk kunnen aantonen, dan wel ontkrachten. De werking van vaccinaties wel.

Overigens heeft dat ook weinig met elkaar te maken aangezien de halve bible belt nog steeds gelooft dat je vaccinaties niet mag geven als je christen bent.

Virussen met bioresonantie bestrijden vind ik wel heel interessant... Aangezien er geen geneesmiddel tegen virussen bestaat, dat kun je enkel uitzieken. Maar de chinezen kunnen dat wel?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 17:54

Snuffie: Als het percentage inderdaad zo klein zou zijn dan is de keuze al een stuk simpeler :)

Maar de indruk die IK krijg is dat het risico op complicaties op de korte of langere termijn helemaal geen 0.001% is (waar halen jullie dat getal overigens vandaan?) maar veel groter.

En daar gaan we al uit elkaar als groepen zeg maar: geloof je het door de industrie (zal ik maar even versimpeld zeggen) gepresenteerde getal als risico?

Of denk je dat de kans wel héél groot is dat zij in die berekening lang niet alle gevallen verwerkt hebben van kinderen die heel naar gereageerd hebben volgens hun ouders? Maar die niet erkend worden als 100% zeker weten door de vaccinatie veroorzaakt.

En dan hebben we het nog niet eens over de aantallen slecht vallende prikken over een langere termijn, die pas later de ontwikkeling of het lichaam zouden kunnen gaan storen. Daar is simpelweg veel te weinig onderzoek naar gedaan en lijkt eigenlijk ook maar heel weinig belangstelling voor te zijn vanuit de sector...dus niemand weet hoe al die stoffen verder nog doorwerken op je organen!

Of de kinderen die al heel snel na de vaccinatie ineens last krijgen van ademstops, wegvallen, hersenvliesontsteking en noem maar op waarbij de ouders zich uiteraard rot schrikken, maar er niet eens aan denken om dit te koppelen aan het zetten van een vaccinatie simpelweg omdat ze geen enkele reden hebben om te twijfelen aan de veiligheid omdat het zo normaal is gemaakt is allemaal en ze zelfs geen bijsluiter of iets hebben gekregen maar alleen de zalvende woorden: "dan krijgt uw kind nu het prikje waarmee het tegen een aantal hele nare ziektes wordt beschermd".

Al met al vind IK het noemen van "bij dit percentage gaat het fout" een uit de lucht gegrepen getal.
En vind ik de dood trouwens niet het enige probleem zeg maar :P

Zoals mensen ervoor kiezen om te vaccineren omdat ze bang zijn voor hersenvliesontsteking,
zijn er ook mensen die er vanwege exact die genoemde bijwerking juist niet voor kiezen.

En in dit bovenste zinnetje kun je verschillende problemen invullen die zowel bij een zeer klein percentage van de wat zwaarder vallende kinderziektes voor komen, als bij een (volgens cijfers van de sector!) zeer klein percentage van de kinderen waarbij een vaccin niet goed valt.

Even knuppel in hoenderhok:

Het zou overigens wel grappig zijn als voor de ziektes een zelfde termijn werd vastgesteld als voor Lareb meldingen die meen ik alleen überhaupt al onderzocht worden als de betreffende problemen zich binnen 2-3 dagen voor doen? Ik heb het even niet meer voor in mijn hoofd zitten ;) Als problemen zich niet binnen die tijd voor doen dan zeggen ze dat het dan niet door het vaccin veroorzaakt kan zijn.

Stel je voor dat ze dat zouden doen bij de kinderziektes, als ziektebeelden die langer dan 2/3 dagen na het binnen krijgen van de ziekteverwekker, niet meer aan die ziekte toegeschreven zouden worden...dan vielen er wellicht volgens de officiële cijfers helemaal geen doden door de ziektes...? De kinderziektes beginnen immers vaak (ná nog de incubatie-tijd) eerst met een paar dagen het beeld van een normale griep :)

Wat overigens ook gemeld wordt als bijwerking van de vaccins: dat kind een paar dagen wat ziek / hangerig kan zijn. Zou dat zijn omdat dat wat de dagen erna kan gebeuren, niet meer opgenomen wordt in de bijwerkingen omdat we die termijn van 2/3 dagen dan al voorbij zijn?
Laatst bijgewerkt door pmarena op 13-11-16 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:00

Dus je wilt wel vaccineren, maar je wilt enkel andere stoffen niet? Dus zoals de eerste vaccinatie vroeger was, gewoon 4 sneetjes in de arm, dat heb je liever? Misschien is zoiets nog steeds wel mogelijk.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 18:08

verootjoo schreef:
Geloven in God vind ik wel iets heel anders dan geloven in vaccinaties :+

Geloof is... ja, geloof. En vaccinaties is wetenschap. En wetenschap en geloof staan compleet los van elkaar ;) God zou je nooit wetenschappelijk kunnen aantonen, dan wel ontkrachten. De werking van vaccinaties wel.

Nouja, en dat is dus mijn punt :)

Voor het aantonen van het bestaan van God kun je geen studies vinden. (alhoewel... :P )
Voor het aantonen van nadelige effecten van vaccinaties wel.

Dat maakt het punt dan toch alleen maar sterker? Dat het niet alleen een geloof / wantrouwen hoeft te zijn maar dat er ook steeds meer kritische dokters en wetenschappers zijn die de nadelige kant belichten?

Als je er voor wilt kiezen om die wetenschappers en gewone mensen met hele veelzeggende ervaringen niet serieus te nemen, waarom zou je in het geval God dan wel geloven dat die bestaat, wat voor bewijs heeft jou persoonlijk daar dan van overtuigd ben ik dan zo benieuwd naar...gewoon hele vulgaire nieuwsgierigheid :D

Misschien te persoonlijk, maargoed mij worden persoonlijk ook nogal dingen voor de voeten gegooid :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-16 18:14

badeendje schreef:
Dus je wilt wel vaccineren, maar je wilt enkel andere stoffen niet? Dus zoals de eerste vaccinatie vroeger was, gewoon 4 sneetjes in de arm, dat heb je liever? Misschien is zoiets nog steeds wel mogelijk.

Nah, die pokken enting schijnt ook niet bepaald zaligmakend geweest te zijn :=

Misschien bestaat echt veilige vaccinatie wel niet.

Of misschien is het inderdaad nog het veiligst om kinderen zeer gecontroleerd de echte kinderziektes door te laten maken, binnen gekregen via de buitenkant van het lichaam in plaats van het meteen diep in het organisme te injecteren waar het lichaam er niet zo gek veel meer tegen kan doen om de rotzooi kwijt te raken -O-

En daar al dat geld voor onderzoek en vaccin-productie en -verspreiding naartoe te sluizen om het verloop daarvan zo mild mogelijk te houden / maken.

Met de super grote winst dat je dan weer die levenslange bescherming en die èchte kudde-immuniteit terug krijgt :Y) in plaats van elke paar jaar maar weer het vaccinatie-schema uit te breiden omdat toch weer blijkt dat het huidige aantal vaccinaties niet voldoende is en te snel uitwerkt. Waardoor we nòg meer rotzooi ingespoten krijgen...nu willen ze immers al zwangere vrouwen inspuiten met het kinkhoest-vaccin...omdat het niet voldoende werkt :roll:

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:24

Virussen muteren dus vaccinaties worden aangepast hierop, vandaar dat er enkele jaren geleden ook een kinkhoest epidemie was. Maar Je opmerking, kinderen de ziekte gecontroleerd door te laten maken is zo gek nog niet, ben benieuwd of jij dit gaat doen en ons op de hoogte houd.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:26

Erg veilig polio

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:30

Ja absoluut het experiment waard.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:31

Overigens worden er hier in de buurt in antroposofische kring al mazelen feestjes gegeven. Met de bedoeling dat alle kinderen ziek worden :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:33

Vreemd om er persoonlijke overtuigingen van Arabesk en Verootje bij te halen. Je haalt misschien wat geloofwaardigheid oid onderuit aan hun kant maar daarmee word het bewijs wat jij aanhaalt niet sterker. Integendeel, als je 't mij vraagt.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:34

_lautje_ schreef:
Overigens worden er hier in de buurt in antroposofische kring al mazelen feestjes gegeven. Met de bedoeling dat alle kinderen ziek worden :')

|o