A3a1 schreef:Als je niet vaccineren vergelijkt met niet behandelen, is het natuurlijk kiezen uit 2 slechten.
Maar de ziektes zijn meestal erg goed te behandelen met alternatieve geneeswijzen, en het voordeel van bv chinesche geneeskunst, bioresonantie en klassieke homeopatie is dat je zelfgenezend vermogen wordt aangezet tot beter worden. En dat dit gecontroleerd gebeurd.
Vooral dat laatste, het gecontroleerde maakt dat het veiliger is, het houdt echt vinger aan de pols.
Ik snap dat doktoren en dierenartsen uit reguliere geneeskunst vaccineren aanprijzen, dit is wat zij hebben geleerd.
Bovendien de farmaceutische industrie heeft daar een dikke vinger in de pap.
Zelf ben ik als kind flink ziek geweest van de vaccinaties, veel heel ernstige ooronstekingen, astma, allergieen en erg veel peniciline en anti biotica, waardoor mijn gbit rampzalig is.
Ook mijn laatste hond, die ik nu heb, reageert hopeloos op vaccinaties, zijn leven is gered door bioresonantie.
Polio en bioresonantie?? Aangezien je in je bovenste alinea iets dergelijks aangeeft? Dat lijkt mij geen combinatie. Want wat ik begrijp uit jouw post dat behandelen per definitie niet de reguliere geneeskunde is, of begrijp ik dat nou verkeerd?
Jij hebt een rampzalig gebit door penicilline, dat kan, kwam veel voor in mijn jeugd, was ook bekend, maar beter ab waren er niet en had je liever geen ab gehad voor je middenoorontstekingen? Ben hem nu even kwijt, middenooronsteking kan namelijk dusdanig verlopen dat je je gehoor kwijt bent of erger.
Dan is het wel echt heel vervelend van je gebit, maar de gevolgen van de ziekte zijn ook niet mals.