Oeh prachtige looks weer! DnT de naam van die lipstick is wel errrg toepasselijk haha
Ik moest ook gelijk aan rood denken bij sexbomb, en aangezien ik 'm de vorige keer niet in huis had bij 'rood', nu maar alsnog, mijn eeuwige favoriet als het om rood gaat: MAC Ruby Woo
Leuke lipjess weer ladies! Bij vampy denk ik idd ook meteen aan een donkere rode lipstick. Vind jouwe niet echg vamp Lino, maar wel fckn niceee
Anoniem
Geplaatst: 20-05-16 15:39
Nicolien, die bruine kleur... wat gruwelijk.
En DnT, wat gaaf je Out of the Box!!
En Jodie, je out of the box
Friem, wat staan ze je beide gaaf!
Lino, ik vind Gemini je ook prachtig staan.
Had de dagen per ongeluk omgedraaid en gister m'n out of the box en vandaag m'n Zomer, dus bij deze.
Dag 18 en 19 Out of the box is m'n MAC VG II en dit klinkt zo onwijs dom maar die hele kleur maakt me meer zelfbewust en onzekerder dan de meest felle kleur op m'n kop dus bij mij staat "out of the box" meer voor, een kleur die gedurfd is voor mijn doen omdat ik hem eigenlijk nooit durf te dragen. Ja, ik ben apart.
En dan Zomer, Catrice Ultimate Colour 140 Pinker-bell (het licht is hier echt heel vreemd en gelig overigens...)
linoleum
Geplaatst: 20-05-16 16:05
velvetblack schreef:
Leuke lipjess weer ladies! Bij vampy denk ik idd ook meteen aan een donkere rode lipstick. Vind jouwe niet echg vamp Lino, maar wel fckn niceee
Haha nee vind zelf ook niet echt vampy, maar had verder ook weinig wat in buurt kwam