Ik ben nog op zoek naar echt goeie oefeningen om je buik plat te krijgen.. Mijn buikspieren zijn redelijk aanwezig maar het laagje vet wat erover heen zit moet wég, en graag voor de zomer

Hebben jullie nog ideeën? En werkt dat planken echt zo goed?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Ik heb nu allemaal eindtoetsrn van periode drie dus ik hou het ook rustig. Vandaag even workouts doen.
Kreeg eergisteren een tennisbal tegen mijn kont aangeslagen en nu is ie blauw, dat was een pijnlijke ervaringOverigens ligt nu ook mijn andere knie open
![]()
Was weer bij die vriend en ben daar een beetje gewond geraakt geloof ik
![]()
![]()
liespower94 schreef:Mag ik mij hier misschien ook melden?
Ik train 3 x per week kracht, kickboks 1 x per week en als het mooi weer is, ga ik lekker hardlopen!
Ik ben afgelopen jaar veel aan het schommelen geweest, mede vanwege een eetstoornis, meestal heb ik die wel onder controle, maar dat blijft een dingetje![]()
@Liesje, je kunt vet niet plaatselijk verbranden. Buikvet is wel het vet wat wordt opgeslagen door slechte voeding wat je binnen krijgt. Als ik jou was, zou ik even goed naar je voeding kijken en de geraffineerde suikers laten staan. Planken is natuurlijk ontzettend goed voor je spieren, maar als er nog een laagje vet over zit, zul je nooit je resultaten optimaal zien
Neroo schreef:Leuk!!!!
Kletste eerst mee in een ander topic, maar daar ging het vooral over crossfit en zodoende afgehaakt!
Lijkt me leuk om hier mee te buurten
Ik ben Dani en ik doe fanatiek aan krachttraining.
Ik ben 50 kilo afgevallen en nu al ruim een jaar aan het trainen om m'n enigzins losse vellen vol te pompen met spieren.
Ik volg een 4 dagen schema.
Borst & triceps
Schouders & voorkant benen en kuiten
Rug en biceps
Buik en hamstrings en billen.
Binnenkort ga ik verkassen naar een andere sportschool. De eigenaar is de organisator van de sapcup ( voorheen flexcup ) en is vroeger zelf bodybuilder geweest. Dus hopelijk komende tijd meer progressie!
Dit was ik en dit ben ik
[ Afbeelding ]
En een progressie fotootje van een jaar flink trainen
[ Afbeelding ]
Ik wil niet meer slank worden, vooral groot en sterk
En mochten jullie nog leuke gymwear merken willen weten, hoor ik het wel