Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:05

luxje schreef:
Oh en of "sneu" een understatement is voor het overlijden van het overleden kind?
Absoluut.
Maar besef dasrbij aub dat een aantal maanden geleden een baby is overleden tgv de vaccinatie, hoe vreselijk is dat?
Vraag de officiële bijsluiters op en vraag om de gemelde bijwerkingen gemeld bij lareb en probeer jezelf dan nog voor te houden dat vaccins onschadelijk zijn...
Wat je dan met die info doet, dat mag eenieder zelf beslissen.

Juist.
Oh en bedenk er dan wel bij dat die bijsluiter gemaakt is door de voorstanders met veel belang bij positieve 'voorlichting'.

Niet verplichten noch verbieden.

Inderdaad Luxje.
Dat betere voeding vooral.
Geldt trouwens ook voor een goed afweersysteem. Wij investeren veel tijd en moeite in de eco-moestuin en dergelijke.
Betere hygiene ja, maar wel met enige nuancering. Je krijgt ook bescherming van je 'lichaamseigen' bacterieen.
Constante auto-'vaccinatie' met daarbij verdedigingshulp van je eigen leger blijkt een geweldige factor bij verhoogde weerstand en ontbreken van allergieen.
Ja Jan, hier is goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek over gepubliceerd. Zoek zelf maar op als je dat echt wil weten.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:16

Huertecilla schreef:
luxje schreef:
Oh en of "sneu" een understatement is voor het overlijden van het overleden kind?
Absoluut.
Maar besef dasrbij aub dat een aantal maanden geleden een baby is overleden tgv de vaccinatie, hoe vreselijk is dat?
Vraag de officiële bijsluiters op en vraag om de gemelde bijwerkingen gemeld bij lareb en probeer jezelf dan nog voor te houden dat vaccins onschadelijk zijn...
Wat je dan met die info doet, dat mag eenieder zelf beslissen.

Juist.
Oh en bedenk er dan wel bij dat die bijsluiter gemaakt is door de voorstanders met veel belang bij positieve 'voorlichting'.

Niet verplichten noch verbieden.

Inderdaad Luxje.
Dat betere voeding vooral.
Geldt trouwens ook voor een goed afweersysteem. Wij investeren veel tijd en moeite in de eco-moestuin en dergelijke.
Betere hygiene ja, maar wel met enige nuancering. Je krijgt ook bescherming van je 'lichaamseigen' bacterieen.
Constante auto-'vaccinatie' met daarbij verdedigingshulp van je eigen leger blijkt een geweldige factor bij verhoogde weerstand en ontbreken van allergieen.
Ja Jan, hier is goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek over gepubliceerd. Zoek zelf maar op als je dat echt wil weten.

Dat is er niet. Complot denkers zoals jij roepen altijd dat we het zelf op moeten zoeken omdat het er simpelweg niet is. En als er dan eens een onderzoek aangereikt wordt zoals net dan klopt de achtergrond van het onderzoek niet en dán zijn jullie ineens opvallend stil.

Maar doe wat je zelf wilt. Iedereen is daar vrij in.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 23-01-16 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:19

xSlvna schreef:
anneliesdj schreef:
Gohya, hoe moet jouw kind andere kinderen besmetten met kinkhoest als ze het zelf niet heeft (gehad) en er ook niet tegen geënt?
Een kind waar geënt is met een levend virus kan een ander kind besmetten. Hoe kan een kind wat niet geënt is een ander kind besmetten?

Een ongeënt kind kan de ziekte dragen zonder ziek ervan te worden. Hij geeft dan wel de ziekte door, want hij draagt hem wél. Maar hij merkt er niks van dus jij als moeder ook niet.

Dat kan een geënt kind ook.
En een niet geënt kind zou er dan toch eerst ziek van moeten zijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:39

xSlvna schreef:
anneliesdj schreef:
Een kind waar geënt is met een levend virus kan een ander kind besmetten. Hoe kan een kind wat niet geënt is een ander kind besmetten?

Een ongeënt kind kan de ziekte dragen zonder ziek ervan te worden. Hij geeft dan wel de ziekte door, want hij draagt hem wél. Maar hij merkt er niks van dus jij als moeder ook niet.

Quote:anneliesdj Dat kan een geënt kind ook.
En een niet geënt kind zou er dan toch eerst ziek van moeten zijn.[/quote]

Een kind hoeft niet eerst ziek te zijn om iemand te besmetten.In de incubatie tijd zijn ze besmettelijk,als ze ziek zijn niet meer.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:46

janderegelaa schreef:
Complot denkers zoals jij

Hoppaaaa ~~}>

Beste Heer Jan.
Het enige wat ik opmerk is dat ik blij ben dat er vaccins zijn maar tegen brede, preventieve acties/verplichting omdat de voorlichting vanuit de sector en de overheid niet objectief is.

Interessant dat je dit gelijk als 'completdenker' in diskrediet probeert te brengen.

Ent jij gerust jouw eigen kinderen met alles wat beschikbaar is. Dat is jouw goed recht.
Bemoei je niet met mijn beslissingvrijheid.
Wanneer de kinderen van een ander ziek worden van mijn gezonde bink, dan is er wat met DIE kinderen en HUN opvoeding/afweersysteem/vaccinaties mis, niet met die van mijn kerngezonde campo-bink.

Wanneer mijn bink ergens op school een entverplichting tegenkomen zou zijn, dan zou hij niet naar school gegaan zjn.
Dat zou (nog) meer thuisscholen geweest zijn maar aan de anderekant leert hij daar ook het aso-gedrag van de huidige samenleving niet als zijnde normaal. Dat compenseren vraagt nu behoorlijk wat extra aandacht/tijd/energie.
Vooral overigens het joch leren ZELF te denken tegen het grijsmakende schoolsysteem in: Hopelijk stelt hij later vragen bij 'voorlichting' en herkent hij demagogie voor wat het is, kan hij beslissingen nemen op basis van evenwichtiger informatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:51

Zoolgangster schreef:
[naam] schreef:

En maar draaien en draaien...

Het gaat om Nederlandse kindjes die met Nederlandse vaccins ingeënt kunnen worden... niet om GMO voedsel en Poetin heeft een eigen, anti-westerse agenda (mag ie hebben) en Hawking is om andere redenen kritisch. (Hij wil geen supertechnische samenleving waarbij je door robots wordt verzorgd ipv mensen bijvoorbeeld.) En de Amerikaanse big farma, op hun wel heel erg op geld gerichte systeem op zich mag je best kritisch zijn, maar wentel dat niet af op de veiligheid van nederlandse kindjes in een creche... door een hysterische angst aan te wakkeren voor een intramusculair prikje tegen rotziektes met vaccins die ok zijn. :Y)

Oh ja, en Hawking (zo schrijf je zijn naam) mag dan goed zijn in wiskunde, kosmologie en astrofysica, van geneeskunde heeft hij geen kaas gegeten, is daar niet voor opgeleid. Of ga je naar een bouwkundig ingenieur als je naar een tandarts moet?

Moet je eens tegen mijn dochter zeggen... Vaccins die ok zijn.
Dan blijft ze niet zo aardig tegen je als ik en daar heeft ze dan ook alle recht toe.

Als ze het vaccineren hier zo idioot verplicht zouden gaan stellen als ze in Amerika nu aan het doen zijn dan weet ik wel waar ik een nieuw huisje neer ga zetten.

Sorry van de auto correct missers, ik zit in een auto, die nogal bewegelijk is in de sportstand, op de snelweg naar mijn vakantiebestemming, het is bijna een wonder wanneer het uploaden van een bericht goed gaat hier in de bergen dus ik mis nog wel eens wat en ga niet meer steeds wijzigen wat bijna een dag per bericht duurt. Je snapt het zo ook wel.

In de Nederlandse crèches is niets gebeurd. Over de 4 !!!!! doden door vaccinatie uit de cijfers van Lareb in 2013 hoor ik echter niemand. Dat is blijkbaar heel normaal, dat moeten we maar over hebben voor het grote geheel??
Het zal je kind maar zijn, één van die 4.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:01

Anoniem schreef:
Over de 4 !!!!! doden door vaccinatie uit de cijfers van Lareb in 2013 hoor ik echter niemand. Dat is blijkbaar heel normaal, dat moeten we maar over hebben voor het grote geheel??
Het zal je kind maar zijn, één van die 4.

Geweldig helder gepresenteerd.

Net zo min als over de miljoenen van de varkensgriep-hysterie waar we met zijn allen voor zijn opgelicht.

Anoniem

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:09

Straks komt de dooddoener " zonder vaccins waren er veel meer doden geweest ".
En dat koffiedik kijken is dan wel een geldig argument.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:19

Over die "4" dode "lareb" kindjes; het blijken er 3 te zijn, waarvan 2 na onderzoek alleen na de inenting bleken te zijn doodgegaan, en niet door... en 1 kind is vermoedelijk aan de gevolgen van de (meningokokken)inenting doodgegaan. Met dat vaccin werden wereldwijd 80 miljoen kindertjes ingeënt... verreweg de meesten bleven uiteraard gezond en wel in leven. (En nee, dat 1 op de 1000 gaat doodverhaaltje is een leugen).
Opmerkelijk: het gaat om dezelfde inenting waar boze Nederlandse ouders zo ongeveer hemel en aarde voor bewogen hebben om de Nederlandse overheid zo ver te krijgen dit in het vaccinatieprogramma op te nemen...
Maar na het overlijden van de 3 kindjes nam men het zekere voor het onzekere en stapte over op een ander vaccin.

Ik ken trouwens iemand die weduwnaar werd doordat zijn vrouw (niet ingeënt) dezelfde meningokokken opliep... in enkele dagen tijd was ze overleden, jonge kinderen achterlatend...

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:24

janiekhm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:39

Vreselijk.... Ik vind dat het wel verplicht moet zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:42

En dan heb ik het nog niet eens over alle kindjes wereldwijd die wekelijks sterven na vaccinatie maar waarvan stellig wordt ontkend dat het door het vaccin kwam, waar echter ook geen andere doodsoorzaken voor aangewezen kunnen worden.
De foto's en hartverscheurende verhalen van rouwende moeders wereldwijd die ik voorbij zie komen, die weggewuifd worden en belachelijk gemaakt. Hoeveel mensen zullen een vaccin nooit koppelen aan een gebeurtenis, puur omdat we allemaal gehersenspoeld worden dat vaccins veilig zijn. Hoeveel mensen melden de dood van hun baby niet en hoeveel professionals dito, omdat wiegendood iets op zichzelf staands is en niet wordt gelinkt aan...

Maar angst is een slechte raadgever, voor beide kanten.
Ziektes die tijdens de middeleeuwen veel slachtoffers eisten zijn vanzelf uitgestorven zonder de hulp van vaccins. Die worden ook niet in laboratoria gekweekt en steeds weer opnieuw de wereld in gespoten.

Hoe zit het eigenlijk met ebola? zijn de besmette gebieden nu al massaal gevaccineerd of is dat net als de varkensgriep ook met een sisser in de doofpot geschoven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:45

Zoolgangster schreef:
[naam] schreef:
Straks komt de dooddoener " zonder vaccins waren er veel meer doden geweest ".
En dat koffiedik kijken is dan wel een geldig argument.

Statistiek.
https://nl.search.yahoo.com/search?ei=UTF-8&fr=crmas&p=bevolkingsgroei+sinds+1900

Dat komt echt niet alleen van zeep.
En zelfs ondanks de Spaanse griep, die meer doden maakte in de 1e wereldoorlog, dan wapengeweld...

http://www.mo.be/analyse/raakt-onze-planeet-stilaan-vol

http://nl.wikipedia.org/wiki/Demografische_transitie

O, je weet het nog niet he, van de Spaanse griep. Hoe die de wereld in kwam. De verslagen daarvan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 20:52

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:00

Denk dat dit een eindeloze discussie is, allé, ik weet dat zeker.

De links die alle beide partijen aanbrengen zijn absoluut niet objectief en onpartijdig, wat normaal is als er alleen naar hetgeen wordt gezien waar men in geloofd.

Bodemlijn is dat iedereen doet wat hun het beste lijkt voor hun kind, in het geloof dat ze hebben over al dan niet vaccineren.

Nog even een verduidelijking:
Ik heb voor iedere persoon respect op zich, maar dat betekend niet dat wat iemand zegt of doet ik goedkeur en ik daar geen mening mag over hebben.
Als mijn mening is dat ik vind dat men moet vaccineren en wie dit niet doet andere mensen in gevaar brengt (ook hun eigen kind) is dat mijn mening net zo dat andere mogen denken en zeggen dat ik mijn kind in gevaar breng door hem wel te laten vaccineren.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 23-01-16 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:22

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:31

Volgens deze link wel, maar er zullen er even goed zijn die het omgekeerde beweren. Op welke criteria wordt er voort gegaan om te zeggen dat repelsteel haar link objectief en onpartijdig is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:47

Je mag zelf de cijfers ook wel op gaan zoeken hoor, hoeveel doden er vielen voor en na invoering van het vaccin. Kun je zien of het klopt.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 21:55

Ik moet dat niet gaan opzoeken, ik heb mijn huiswerk erover al eerder gemaakt waardoor ik 200 procent achter mijn beslissing sta. Het huiswerk wat ik erover gemaakt heb geloof ik net zoals jij geloofd wat jij opzoekt.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:15

Het niet enten, is dat ook niet geleid door jullie al dan niet gegronde angst voor de bijwerkingen?
Wat is daar anders aan vaccineren uit angst voor die ziektes?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:16

WillBokkers schreef:
annnepannne schreef:
Ik woon aan de rand van een streng christelijk gebied en geloof me, hier zie je veel meer mensen met geamputeerde ledematen door de polio dan in andere plekken in Nederland. Puur door het niet vaccineren.
Enorm triest vind ik dat..

Ik ook maar kom wat jij nu zegt toch echt niet tegen! (Gelukkig maar)
Vind overigens dat het een eigen keus moet blijven en ga daarnaast ook mee met sommige bovenstaande berichten.

waar zin die cijfers dan want daar lees je niks van dus ben benieuwd naar je bron

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 22:27

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:14

chanel1985 schreef:
Het niet enten, is dat ook niet geleid door jullie al dan niet gegronde angst voor de bijwerkingen?

Ik weiger de vaccinaties niet uit angst voor bijwerkingen.
Ik vaccineer niet omdat ik vertrouwen heb in het aangeboren afweersysteem van mijn kind, welke ik niet aan gort wil helpen door een boel gif en een overdaad aan ziektekiemen.

Voor de mensen met een heilig vertrouwen in big pharma:
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140909_01258181
(Sorry, wel off topic :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:18

luxje schreef:
chanel1985 schreef:

Ik weiger de vaccinaties niet uit angst voor bijwerkingen.
Ik vaccineer niet omdat ik vertrouwen heb in het aangeboren afweersysteem van mijn kind, welke ik niet aan gort wil helpen door een boel gif en een overdaad aan ziektekiemen.

Voor de mensen met een heilig vertrouwen in big pharma:
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140909_01258181
(Sorry, wel off topic :o )

Hier kan ik helemaal in meegaan +:)+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 23:21

En ik helemaal niet 8)7