Zo na een nachtje van net aan 4 uur vanochtend geweest. Gingen dood hahah.
We hebben er 31m48 sec over gedaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben eens benieuwd
) secricible schreef:Mijn cfdagen zijn als volgt:
O: koffie met melk en eventueel roomboter
T: komkommer met pindakaas
L: salade met eiwitbron er in
T: vaak paar belvita koekjes (2 ofzo), of een stukje fruit
D: bijvoorbeeld gebakken rijst met groentes, soms iets met pasta. Iig koolhydraten, eiwitbronnen groentes
T: koffie met melk
T: kwark met fruit, soms wat muesli
Liselot schreef:secricible schreef:Mijn cfdagen zijn als volgt:
O: koffie met melk en eventueel roomboter
T: komkommer met pindakaas
L: salade met eiwitbron er in
T: vaak paar belvita koekjes (2 ofzo), of een stukje fruit
D: bijvoorbeeld gebakken rijst met groentes, soms iets met pasta. Iig koolhydraten, eiwitbronnen groentes
T: koffie met melk
T: kwark met fruit, soms wat muesli
Hoeveel kcal heb je hiermee? Het lijkt me zo weinig
maar ik eet best hoog in vet ivm hormoonbalans dus kan me voorstellen dat het er in volume vrij laag uit ziet. Ik gebruik veel volle producten, regelmatig (zelfgemaakte of goede gekochte) mayonaises enz.
). Als ik er vroeg uit moet (lees 5:15) ben ik wat onverzadigbaarder en zit ik om 7.00 aan mijn komkommer en om 11.00 aan mijn lunch (en eet ik ook vroeg avondeten want dat zijn mijn sportdagen)
ik was niet eens laatste
Niet dat ik aan iemand zijn prestaties afbreuk wou doen, maar ik had gedacht dat ik laatste ging zijn, want ik ben degene (van de personen die meededen) die het minste lang meedeed en dan ook een v/d zwakkere ben met gewichten. Maar blijkbaar heeft mijn conditie mij gered en heb ik genoeg reps gehaald om zowaar 5 mensen achter mij te laten :p ik was 30 vd 35 deelnemers
ik denk dat k een nieuw recordje 'deadlift rommel' heb neergezet
) gratis intro lessen gehad, maar ik heb daarna steeds onwijs veel spierpijn. Zo erg dat ik bijv. dagenlang met geen mogelijkheid rechtop kon staan, omdat ik dan misselijk werd van de pijn. Ik heb op het moment ook nog steeds last van mijn buikspieren van een WOD van 1,5 week geleden.