arjaaaaa schreef:He dide dat is jammer zeg! Zeker omdat je nog niet alles heb kunnen laten zien wat je kunt...
Kan/wil je nog terug naar je vorige club?
Gister balletje meegeschoten bij oude club, dus daar riepen ze allemaal heel hard dat ze me heel graag terug hebben, maar gister werd me het verschil qua aanpak in niveaus pas echt duidelijk.
Toen ik het idee had dat t.o.v. de training van OA net de warming up erop zat, zat de gehele training er al op

"Jammer voor jou, maar leuk en goed voor ons" was gister een veelgehoorde zin

Had dinsdag meteen een oud trainer aan de lijn die vroeg of ik naar de club wilde komen waar hij nu zit (maar is maar 1 klasse hoger + 40 minuten reistijd). Een andere oud trainer vroeg of ik naar haar huidige club kwam (ruim uur reistijd, 1e klasse) en om het festijn helemaal compleet te maken appte iemand van de trainerstaff van OA dat ze mn naam + nummer (ongevraagd) hebben doorgegeven aan een 1e klasser en dat ie wel verwachtte dat ik met een open leerhouding daar sowieso wel in 1 zou moeten kunnen komen. Maar die zit op 55 minuten rijden...
En wat mn grootste confusion was: hoezo mij nieteens een oefenwedstrijd laten spelen als je verwacht dat ik in een standaard 1e klasse team prima kan meekomen?

Ikke niet meer snappen....