Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 16:29

arjaaaaa schreef:
He dide dat is jammer zeg! Zeker omdat je nog niet alles heb kunnen laten zien wat je kunt...
Kan/wil je nog terug naar je vorige club?

Gister balletje meegeschoten bij oude club, dus daar riepen ze allemaal heel hard dat ze me heel graag terug hebben, maar gister werd me het verschil qua aanpak in niveaus pas echt duidelijk.
Toen ik het idee had dat t.o.v. de training van OA net de warming up erop zat, zat de gehele training er al op :')

"Jammer voor jou, maar leuk en goed voor ons" was gister een veelgehoorde zin ;(

Had dinsdag meteen een oud trainer aan de lijn die vroeg of ik naar de club wilde komen waar hij nu zit (maar is maar 1 klasse hoger + 40 minuten reistijd). Een andere oud trainer vroeg of ik naar haar huidige club kwam (ruim uur reistijd, 1e klasse) en om het festijn helemaal compleet te maken appte iemand van de trainerstaff van OA dat ze mn naam + nummer (ongevraagd) hebben doorgegeven aan een 1e klasser en dat ie wel verwachtte dat ik met een open leerhouding daar sowieso wel in 1 zou moeten kunnen komen. Maar die zit op 55 minuten rijden...

En wat mn grootste confusion was: hoezo mij nieteens een oefenwedstrijd laten spelen als je verwacht dat ik in een standaard 1e klasse team prima kan meekomen? %)
Ikke niet meer snappen....

Flying_Angel

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 09:07

Oh no, wat jammer Dide. Ik snap dat ook niet helemaal. Misschien dat hij het wel ziet, maar dat de ‘match’ bij OA er niet is. Vind het trouwens ook gek dat hij zomaar je naam en nummer doorgeeft zonder overleg met jou.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 15:31

Zei ook al; kan ik ze nu aanklagen in het kader van de AVG? :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:19

Mocht je er een zaak van willen maken, kun je dat best doen haha!

Al nagedacht wat je wil doen?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-18 18:48

Ga morgen oefentoernooitje mee spelen bij oude club omdat ze mensen te kort komen. Werd zondag nog bij de trainingsdag gevraagd maar heb even gezegd dat ik zondag gewoon even niks wil en wat peace of mind wil, dus dan heb ik mezelf opgelegd dat ik dan moet weten wat ik ga doen.

Anders is het overal te laat om nog aan te sluiten. Ook bij oude club hebben ze gezegd: prima als je nu nog vrijblijvend meetraint/speelt, maar op gegeven moment kunnen we het richting de rest ook niet maken om je zonder de selectie echt mee te doen in 1 te zetten, al roepen ze spelers wel allemaal heel hard dat dat wel kan :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-18 17:34

Afgelopen zondag besloten en doorgegeven dat ik bij oude club terug kom. Gaan er nu ineens allemaal trainers en andere clubs contacten omdat ze van OA hebben gehoord dat ik toch wel een leuke dame was :')

Echt, deze wereld is raar :roll:

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 11:19

En? Vandaag eerste wedstrijd weer bij kk? Of toch iets anders besloten?

Mijn dochter heeft vandaag haar eerste wedstrijd gespeeld bij de fjes. Ze vond het super leuk en het team deed het goed! Mooi overspelen en 1-6 gewonnen! Trots! Ik was invalcoach bij ze en ik moet zeggen dat ik dat ook wel erg leuk vond!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 18:41

Aah leuk is dat! Gefeliciteerd!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 19:15

Ah leuk Arja! Korfbal zit dus in de familie ;) dus vaker coachen nu?

Inderdaad weer bij KK.
Was heel sneu, stonden 13-1 voor met rust (die 1 was een stip door een domme fout van ons :'). Eindstand: 30-7. Bijna alle doelpunten met 3 mensen :') 2 heren 8 en 7 doelpunten en ik 6 :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 19:17

Dat is wel echt sneu voor de tegenstander :(:), maar wel lekker voor jullie doelsaldo haha!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-18 21:54

Ons cijfer 3 voor de 30 is ooit een keer doorgebroken op het scorebord, maar daar hebben we normaal geen last van :') nu wel :+

+23 :')

Maar contrast met volgende week gaat gok ik wel enorm zijn, want dat is een titelkandidaat... ben benieuwd of we goed die wedstrijd in kunnen gaan

Jij weer aan het spelen angel?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:38

Wow 30 scoren! Das iedere 2 minuten een doelpunt! Gaaf hoor om een van de top scorers te zijn!
Ik ben trouwens erg blij dat we nu 2x30min spelen! Als nu alle velden ook 20×40 zijn is het helemaal top... die van ons is waarschijnlijk volgend jaar aan de beurt...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-18 10:18

arjaaaaa schreef:
Wow 30 scoren! Das iedere 2 minuten een doelpunt! Gaaf hoor om een van de top scorers te zijn!
Ik ben trouwens erg blij dat we nu 2x30min spelen! Als nu alle velden ook 20×40 zijn is het helemaal top... die van ons is waarschijnlijk volgend jaar aan de beurt...

En dan te bedenken dat we ook nog écht heel veel kansen mistte :=
Mensen aan de kant zeiden al direct dat ze na 2 aanvallen al gezien hadden dat het geen spannende middag zou worden :+

1e aanval gaf mijn dame me dik een meter ruimte. Stond ik op meter of 7 op twee beentjes stil. De coach van de tegenpartij roepen: "Laat haar maar, ze staat heel ver!"
Bam, doelpunt nr 1 :') seeee yaaa :evaw:

Aanval erop sloot ze nog steeds niet, dus toen doelpunt nr 2 :')
Daarna ging ze toch maar wat meer druk geven :)) Maar helaas voor haar valt dat toch in het niet vergeleken met de druk die hoofdklasse spelers geven :=

Ja ik ben er ook blij mee qua velden! Al die loze meters weg. Hoop dat de meeste tegenstanders ook al de juiste afmetingen hebben liggen, want heb inmiddels ook echt een hekel aan die grote velden :=

Dat wedstrijden iets korter zijn merk je wel ja. Dacht ook: huh nu al helft voorbij?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-18 21:04

Jullie nog gespeeld afgelopen week?

Wij bizar verschil met vorige week: 7-9 _O- wat een uitslag :=
Tegen medeconcurrent voor de titel, terwijl we dus beide normaal gesproken veel scorende ploegen zijn :')

Ik was ziek afgelopen week, dus training gemist, dus mocht aan de kant beginnen. Manmanman wat een saaie wedstrijd... na 25 minuten spelen was het 0-2 in ons voordeel :')

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 16:41

Wow wat een uitslag! Of er werd goed verdedigd, of slecht aangevallen! (Of jij stond er naast..)
Vandaag hopelijk beter... hoewel het weer niet mee zit...

Woensdag hebben we verloren. We waren aardig aan elkaar gewaagd, masr wij maakten onze kansen niet af... bekend probleem... en omdat we niet trainen zal t ook niet snel beter worden...
Mn dochter vandaag gewonnen met 1-11, vorige week verloren met 5-7.
Echt leuk om die kleintjes te zien spelen!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-18 18:50

Denk een combinatie van beide ;)

Ah zonde! Aankomende week beter! Gewoon lekker die kansjes erin prikken :)

Leuk is dat he! Vind het ook echt supergrappig als je van die kinderen hebben die gaan spelen met hun tegenstander, tikkertje gaan doen enzo :=

Vandaag gelukkig weer wat beter, 16-10 gewonnen van de nr 2 :)
We gaan wel lekker nu, zijn de enigen die 3 uit 3 hebben gewonnen, hopelijk kunnen we deze lijn doorzetten :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 14:05

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 08:54

Hoe staat het er bij jullie mee? :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 20:42

Sorry! Niet zo actief, ben middenin de verhuizing!

Je schoenen zien er goed uit! En gefeliciteerd met de overwinning!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 18:56

Das alweer even geleden...
Hoe gaat het bij jou Dide?
Angel gelukt met verhuizen?

Afgeloprn donderdag gewonnen! Voor het eerst sinds heeel lamg weer eens op gras gespeeld... ze bestaan dus nog, verenigingen zonder kunstgras... heerlijk gespeeld en mooi afstandsschot gescoord.

Mn dochter is met de F1 kampioen geworden! Met een hoger doelpunten saldo dan de andere nummer 1(die nog wel een wedstrijd moet spelen, maar zij gaan waarschijnlijk wel winnen)
Echt super trots op mn kleine meid!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-18 19:18

arjaaaaa schreef:
Das alweer even geleden...
Hoe gaat het bij jou Dide?
Angel gelukt met verhuizen?

Afgeloprn donderdag gewonnen! Voor het eerst sinds heeel lamg weer eens op gras gespeeld... ze bestaan dus nog, verenigingen zonder kunstgras... heerlijk gespeeld en mooi afstandsschot gescoord.

Mn dochter is met de F1 kampioen geworden! Met een hoger doelpunten saldo dan de andere nummer 1(die nog wel een wedstrijd moet spelen, maar zij gaan waarschijnlijk wel winnen)
Echt super trots op mn kleine meid!

Leuk man! Eerste seizoen en dan kampioen worden! :) op naar het kampioenschap in de zaal!

Haha moet bekennen dat wij ook nog een van die weinige verenigingen zijn die nog gras hebben := Gemeente wil niet meebetalen aan kunstgras en de club zelf heeft er het geld niet voor, dus dan houdt het al gauw op -O- enige voordeel is dat wanneer het regent of de grond zacht is, we wel echt een thuisvoordeel hebben. Ploegen zijn dan niet gewend dat de bal en het veld extreem glad worden door modder en dat het veld ontiegelijk zwaar wordt :=

Wel mooi dat je weer lekker mee aan het scoren bent!

Wij hebben gister zege nr 6 binnengesleept, dus staan nog ongeslagen bovenaan *\o/*
Trainer zei begin dit jaar: geen kampioensaspiraties, dit jaar gaan we gewoon voor zo snel mogelijk veilig spelen.
Ik als pretletter zijnde zei toen: kampioen worden is de snelste manier om je veilig te spelen? :')
Had er 5 of 6 inliggen van de 18, dus dat was wel weer lekker :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-18 19:21

Zijn jullie het ek trouwens een beetje aan het volgen? Duitsland heeft van België gewonnen, oops... Dat is niet best voor onze zuiderburen

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:17

Goed bezig dide!
Ik kijk zo nu en dan een wedstrijd van het wk moet zeggen dat ik gisteren niet echt spannend vond.. was een grote speeltuin voor nl!

Gisteren zelf gewonnen! Bijzondere wedstrijd moet ik zeggen... eerste helft ging zo beetje alles erin. 13-3 met rust. Toen grapte ik nog: joh laat die tweede helft maar zitten... en wat denk je... eindstand 13-3! Echt ongelofelijk! Stond in de aanval en niets lukte. De heren in mijn vak waren er op een gegeven moment klaar mee, ja dan is het natuurlijk helemaal klaar... maar ik had er wel mooi 2 gescoord in de 1e helft!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:52

Mag ik vragen waar jullie die wedstrijden kijken?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:59

Op het IKF-Channel op YouTube, zij doen de livestream!