Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Miss Etam inderdaad slechte kwaliteit. Ik heb er wel eens een broek gehaald die na 2x dragen compleet gescheurd was aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Afgelopen vrijdag nog geprobeerd om een broek te vinden. Uiteindelijk had ik er een aan die NET lang genoeg was, maar ... katoen. Je kunt er donder op zeggen dat dat minstens 1 cm gaat krimpen in de lengte. En als hij maar een halve cm zou krimpen dan zou het al te kort zijn. Dus maar laten liggen.
Pallatin schreef:Yunaa schreef:Mee eens! Ik had een zwarte mooie skinny spijkerbroek met een iets hangend kruis, die is gewoon gaan scheuren 'daar beneden'(en nee, ik ben alles behalve dik
) Het begon met een gaatje en werd van kwaad tot erger. Slechte kwaliteit.
Gedeelde smart is halve smart...![]()
Maar las hier in t topic over een ander merk jeans, dus die misschien maar ns proberen
EskeGirl schreef:Scum schreef:Miss Etam inderdaad slechte kwaliteit. Ik heb er wel eens een broek gehaald die na 2x dragen compleet gescheurd was aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Afgelopen vrijdag nog geprobeerd om een broek te vinden. Uiteindelijk had ik er een aan die NET lang genoeg was, maar ... katoen. Je kunt er donder op zeggen dat dat minstens 1 cm gaat krimpen in de lengte. En als hij maar een halve cm zou krimpen dan zou het al te kort zijn. Dus maar laten liggen.
Had ik ook... was mijn lievelingsbroek. Tot 2x toe gescheurd aan de binnenkant bij m'n bovenbenen.
Ik ga naar het schoolgala van VWO 6 met hakken van ruim 5cm (waren de beste die ik kon vinden in maat 44). Tja, ik ben dan even groot als mijn broer. Gelukkig zijn er wel wat lange jongens in mijn schooljaar, maar ik denk dat ik mee een reus ga voelen
little_birdy schreef:Ik hen gisteren eindelijk voordeel gehad van mijn lengte :0 kerstjurkje gekocht die was gewoon echt perfect bij mijn lange lijf en stelten. Werden ook bijna niet verkocht zei mevrouw omdat iedereen er te kort voor was .
amkeVH schreef:En ik had nog n vraagje, want ik hoor wel veel geklaag over lange mannen vinden, waar ik me helemaal in kan vinden
Maar zijn er ook meiden hier die op vrouwen vallen? En wil je dan ook dat die evengroot/groter is, of mag die wel een heel stuk kleiner zijn?
amkeVH schreef:amkeVH schreef:En ik had nog n vraagje, want ik hoor wel veel geklaag over lange mannen vinden, waar ik me helemaal in kan vinden
Maar zijn er ook meiden hier die op vrouwen vallen? En wil je dan ook dat die evengroot/groter is, of mag die wel een heel stuk kleiner zijn?
Ik breng deze toch nog even terug, omdat ik maar 1 antwoord heb gekregen, en toch nogsteeds benieuwd ben
amkeVH schreef:amkeVH schreef:En ik had nog n vraagje, want ik hoor wel veel geklaag over lange mannen vinden, waar ik me helemaal in kan vinden
Ik breng deze toch nog even terug, omdat ik maar 1 antwoord heb gekregen, en toch nogsteeds benieuwd ben
poes schreef:Mijn man is 11cm kleiner. Boeiend.
Yunaa schreef:amkeVH schreef:Ik breng deze toch nog even terug, omdat ik maar 1 antwoord heb gekregen, en toch nogsteeds benieuwd ben
Ik vind het niks als een man kleiner is, dat voelt gewoon niet fijn. Een man hoort in mijn ogen ook wat langer te zijn, tenminste dat is natuurlijk het 'ideaalbeeld'.
Het liefst wil ik een man van <1.90Helaas lijken ze gewoon onvindbaar
imd schreef:Yunaa schreef:Ik vind het niks als een man kleiner is, dat voelt gewoon niet fijn. Een man hoort in mijn ogen ook wat langer te zijn, tenminste dat is natuurlijk het 'ideaalbeeld'.
Het liefst wil ik een man van <1.90Helaas lijken ze gewoon onvindbaar
Kleiner dan 1.90 moet wel te doen zijn toch
Yunaa schreef:poes schreef:Eens je neerligt merk je daar niks meer vanik zou hem er niet om ruilen iig
Moet je ook niet doen hoor!Als je iemand tegenkomt die echt fantastisch is, kijk je echt niet naar die 'paar' centimeters. Van te voren zeg je altijd dingen en puntje bij paaltje...
imd schreef:Yunaa schreef:Dat exact. Zo roep ik dus ook altijd dat ie langer dan 1.90 moet zijn, maar ik heb ook wel gedate met een jongen die een stukje kleiner was dan ik ben. Dat is niks geworden, maar daarin speelde de lengte geen rol hoor.
Maar als je dan toch nog met de 'voorselectie' bezig bent, heb ik wel een voorkeur voor 1.90+ dus..
@Yunaa, had ik door. Vond t wel een grappige vertyping