Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:46

Miss Etam inderdaad slechte kwaliteit. Ik heb er wel eens een broek gehaald die na 2x dragen compleet gescheurd was aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Afgelopen vrijdag nog geprobeerd om een broek te vinden. Uiteindelijk had ik er een aan die NET lang genoeg was, maar ... katoen. Je kunt er donder op zeggen dat dat minstens 1 cm gaat krimpen in de lengte. En als hij maar een halve cm zou krimpen dan zou het al te kort zijn. Dus maar laten liggen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:26

Scum schreef:
Miss Etam inderdaad slechte kwaliteit. Ik heb er wel eens een broek gehaald die na 2x dragen compleet gescheurd was aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Afgelopen vrijdag nog geprobeerd om een broek te vinden. Uiteindelijk had ik er een aan die NET lang genoeg was, maar ... katoen. Je kunt er donder op zeggen dat dat minstens 1 cm gaat krimpen in de lengte. En als hij maar een halve cm zou krimpen dan zou het al te kort zijn. Dus maar laten liggen.

Had ik ook... was mijn lievelingsbroek. Tot 2x toe gescheurd aan de binnenkant bij m'n bovenbenen.

Ik ga naar het schoolgala van VWO 6 met hakken van ruim 5cm (waren de beste die ik kon vinden in maat 44). Tja, ik ben dan even groot als mijn broer. Gelukkig zijn er wel wat lange jongens in mijn schooljaar, maar ik denk dat ik mee een reus ga voelen :=

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:37

Pallatin schreef:
Yunaa schreef:
Mee eens! Ik had een zwarte mooie skinny spijkerbroek met een iets hangend kruis, die is gewoon gaan scheuren 'daar beneden' :') (en nee, ik ben alles behalve dik :P) Het begon met een gaatje en werd van kwaad tot erger. Slechte kwaliteit. :n

Gedeelde smart is halve smart... :')

Maar las hier in t topic over een ander merk jeans, dus die misschien maar ns proberen

:')

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 16:42

EskeGirl schreef:
Scum schreef:

Had ik ook... was mijn lievelingsbroek. Tot 2x toe gescheurd aan de binnenkant bij m'n bovenbenen.

Ik ga naar het schoolgala van VWO 6 met hakken van ruim 5cm (waren de beste die ik kon vinden in maat 44). Tja, ik ben dan even groot als mijn broer. Gelukkig zijn er wel wat lange jongens in mijn schooljaar, maar ik denk dat ik mee een reus ga voelen :=

Ahhh, gaaf zeg! En maak je niet druk, je moet juist pronken met zo'n mooie lengte hoor :j (ook al doen we dat te weinig als lange mensen, omdat je bij jezelf alleen maar denkt dat je te veel opvalt :'))

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 21:59

little_birdy schreef:
Ik hen gisteren eindelijk voordeel gehad van mijn lengte :0 kerstjurkje gekocht die was gewoon echt perfect bij mijn lange lijf en stelten. Werden ook bijna niet verkocht zei mevrouw omdat iedereen er te kort voor was .

Dat is altijd zo fijn, had ook een keer die mazzel met een galajurk die overbleef bij de Mango
https://scstylecaster.files.wordpress.com/2014/11/x11055.jpg
Waar heb je jouw jurkje voor kerst gevonden? Mijn nieuwjaarsjurkje komt als het goed is deze week binnen, ik blijf nog even duimen want het zal erom spannen.
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames/jurken/alle-jurken/jurk-167106-1.html

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:59

bij de vero moda :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:52

Vandaag gemeten door de ggd, ben een cm kleiner dan ik dacht :') 1.86

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 01:40

Bon prix heeft lange pantalons! Zitten mooi, stofje vond ik wat minder van de broek die ik toen gd maar dat is al tig collecties geleden.
Gstar heb ik een pasje van de outlet, alleen geen Broeken van want daar past m'n kont niet in :Y) Gelukkig veel unisex dus mannen sweaters en jassen zijn heerlijk! Vooral met een actie waarbij je nog fikse korting krijgt op de outlet prijs :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:28

amkeVH schreef:
En ik had nog n vraagje, want ik hoor wel veel geklaag over lange mannen vinden, waar ik me helemaal in kan vinden :')
Maar zijn er ook meiden hier die op vrouwen vallen? En wil je dan ook dat die evengroot/groter is, of mag die wel een heel stuk kleiner zijn?

Ik breng deze toch nog even terug, omdat ik maar 1 antwoord heb gekregen, en toch nogsteeds benieuwd ben :+

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:08

amkeVH schreef:
amkeVH schreef:
En ik had nog n vraagje, want ik hoor wel veel geklaag over lange mannen vinden, waar ik me helemaal in kan vinden :')
Maar zijn er ook meiden hier die op vrouwen vallen? En wil je dan ook dat die evengroot/groter is, of mag die wel een heel stuk kleiner zijn?

Ik breng deze toch nog even terug, omdat ik maar 1 antwoord heb gekregen, en toch nogsteeds benieuwd ben :+

Erg moeizaam te vinden een man die langer dan mijn 1.90 meter. Ook gezien ik ook nog wel een hakje draag van 7cm. Ik zoek een man van het liefst 2 meter. Helaas na enkele jaren nog niet gevonden. Wel 2x een relatie gehad met jongens die kleiner waren. Maar ik keek tegen hun voorhoofd aan en nee dat wil ik niet meer. Net zo als dat ik een hekel heb aan hoog water broeken.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:43

Vandaag was een gala met school, met hakken was ik 1.86. Toch jammer dat ik groter was dan mijn dansparnter :+ (normaal zijn we even groot).

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 06:51

Mijn man is 11cm kleiner. Boeiend.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 09:51

amkeVH schreef:
amkeVH schreef:

Ik vind het niks als een man kleiner is, dat voelt gewoon niet fijn. Een man hoort in mijn ogen ook wat langer te zijn, tenminste dat is natuurlijk het 'ideaalbeeld'.

Het liefst wil ik een man van <1.90 *\o/* Helaas lijken ze gewoon onvindbaar }:0

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:22

Eens je neerligt merk je daar niks meer van :D ik zou hem er niet om ruilen iig :=

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 15:12

poes schreef:
Mijn man is 11cm kleiner. Boeiend.

Bij mij scheelt het maar 2 cm, moest eerst wel wennen hoor maar nu ik eenmaal gewend ben wil ik er niet meer vanaf :P

Tis een topkerel, wat kunnen mij die cm's dan schelen? Het uiterlijk is toch niet alles bepalend?

1 keer een opmerking gehad van een dronken kerel 'jeetje die is groot', waarop mijn man heel bijdehand reageerde met 'ja, dat vind mijn vrouw ook erg fijn'. Hahah die hield gelijk zijn waffel

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 15:42

Yunaa schreef:
amkeVH schreef:

Ik vind het niks als een man kleiner is, dat voelt gewoon niet fijn. Een man hoort in mijn ogen ook wat langer te zijn, tenminste dat is natuurlijk het 'ideaalbeeld'.

Het liefst wil ik een man van <1.90 *\o/* Helaas lijken ze gewoon onvindbaar }:0

Kleiner dan 1.90 moet wel te doen zijn toch ;-)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 16:03

imd schreef:
Yunaa schreef:

Kleiner dan 1.90 moet wel te doen zijn toch ;-)

Hahaha, goedemorgen! :') Ik zie het nu pas, ik bedoel het haakje de andere kant op > :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 16:05

poes schreef:
Eens je neerligt merk je daar niks meer van :D ik zou hem er niet om ruilen iig :=

Moet je ook niet doen hoor! :D Als je iemand tegenkomt die echt fantastisch is, kijk je echt niet naar die 'paar' centimeters. Van te voren zeg je altijd dingen en puntje bij paaltje...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 16:09

Yunaa schreef:
poes schreef:

Moet je ook niet doen hoor! :D Als je iemand tegenkomt die echt fantastisch is, kijk je echt niet naar die 'paar' centimeters. Van te voren zeg je altijd dingen en puntje bij paaltje...

Dat exact. Zo roep ik dus ook altijd dat ie langer dan 1.90 moet zijn, maar ik heb ook wel gedate met een jongen die een stukje kleiner was dan ik ben. Dat is niks geworden, maar daarin speelde de lengte geen rol hoor.
Maar als je dan toch nog met de 'voorselectie' bezig bent, heb ik wel een voorkeur voor 1.90+ dus.. ;)

@Yunaa, had ik door. Vond t wel een grappige vertyping :P

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 16:23

imd schreef:
Yunaa schreef:
Dat exact. Zo roep ik dus ook altijd dat ie langer dan 1.90 moet zijn, maar ik heb ook wel gedate met een jongen die een stukje kleiner was dan ik ben. Dat is niks geworden, maar daarin speelde de lengte geen rol hoor.
Maar als je dan toch nog met de 'voorselectie' bezig bent, heb ik wel een voorkeur voor 1.90+ dus.. ;)

@Yunaa, had ik door. Vond t wel een grappige vertyping :P

Hahaha! Vond het ook grappig :') :')

Precies, ik kijk wel voornamelijk alleen naar mannen die langer zijn dan mij. Zo ken ik een hele leuke (wenkbrauwwiebel), maar die is echt een kop kleiner. Niet dat ik wat wil beginnen hoor :p , maar hij heeft dan bijvoorbeeld echt een super karakter! Heel spontaan, enthousiast etc. Dan zou die lengte me ook niet neer uitmaken hoor :j Innerlijk is ook echt belangrijk!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:13

Toen ik op kamers woonde in mijn studietijd, woonde ik op een gegeven in een anti-kraak boerderijtje (handig, als student al eigen paard aan huis :D ) met 2 jongens, waar ik met met mijn 1.80m absoluut klein voelde :+ De ene (is daarna ook enkele jaren mijn vriend geweest :D ) was 1.97m, de ander 2.04m. Deze laatste is nog vrijgezel, dus wie info wil :D

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:25

Mijn vent is 1 cm kleiner.beetje jammer met hak(jes)

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:44

vandaag mezelf getrakteerd op een paar killer heels van 13 cm!
Loopt zo geweldig. Als ik nou 15 cm kleiner zou zijn liep ik hier echt elke dag op.
Met zulke schoenen ben ik 193. Is wel een beetje veel van het goeie, maar ach ik vind ze gaaaaaf

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:47

Nou ik ben op blote voeten 3 cm kleiner, dus leef je uit zou ik zeggen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:57

Ik heb vorige week leuke hakken van 8 cm gekocht, dan ben ik 1.94m

Gewoon voor uitjes en dingen waar ik niet te veel hoef te lopen en niet meer hoef te doen dan mooi zijn. :+