Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kellykeuhh schreef:Ik meld me hier weer even! Inmiddels in het bezit van 2 tattoo's. 1 op mijn enkel en 1 op mijn ruggengraat. Nu aan het uitkijken voor een 3de op mijn schouder. Graag een wat abstract paard, maar zoiets nog niet echt kunnen vinden..
BloemBloem schreef:River of Ink is een zeer goede in Leiden
Mijn man blijft überfanvan PointBlank, dus hij blijft
heen en weer crossen van Leiden naar Weert, maar voor korte
teksten kan je prima naar bovenstaande
astra4 schreef:Ik kom ook uit Leiden, maar van River of Ink had ik nog nooit gehoord. Ik ben even gaan gluren naar hun portfolio. Ik vind het eerlijk gezegd niet veel soeps![]()
xCaitlin, voor een strakke tekst kun je in Leiden in ieder geval terecht bij Eus. Zit er al eeuwen, en is een vertrouwd adres. Succes!
BloemBloem schreef:Astra website is niet helemaal bijgewerkt, je moet ze eens zoeken
op facebookdaar staat meer werk.
Bij Eus, zou ik dus nooit een tattoo laten zetten, maar smaken verschillen
xCaitlin schreef:Ik ben vroeger inderdaad bij Eus geweest, maar dat is wel al erg lang geleden. Hij heeft mijn eerste 2 tattoos ooit gezet, in 1991 en 1992. Inmiddels werken er meerdere mensen, maar dat was toen nog niet zo. Recente ervaringen heb ik niet in de buurt van Leiden. Mijn laatste is gezet door Shennaki, en mijn volgende gaat gezet worden door MandyVerdeelde meningen dus haha, van beide shops had ik eerder gehoord maar omdat ik er zelf niet zo'n goede blik op heb, wilde ik graag wat ervaringen horen. Toevallig nog meer mensen ervaring met een van deze?
tinker_sally schreef:Maar ik kom uit zeeland en alleen al de gedachte van het rijden in den haag is al genoeg om me te laten bibberen. Vind steden zo niet fijn in alles.
Als ik nu toch besluit om naar haar te gaan, hoe gaat dat in zijn werk? Moet ik dan voor het ontwerp een keer daarheen of gaat dat via e-mail?
Tinkerloos schreef:Ik kwam deze tegen op internet:
http://www.baby-hebbedingen.nl/a-406885 ... de-moeder/
Die wil ik wel.