[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kellykeuhh

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:28

Ik meld me hier weer even! Inmiddels in het bezit van 2 tattoo's. 1 op mijn enkel en 1 op mijn ruggengraat. Nu aan het uitkijken voor een 3de op mijn schouder. Graag een wat abstract paard, maar zoiets nog niet echt kunnen vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:28

kellykeuhh schreef:
Ik meld me hier weer even! Inmiddels in het bezit van 2 tattoo's. 1 op mijn enkel en 1 op mijn ruggengraat. Nu aan het uitkijken voor een 3de op mijn schouder. Graag een wat abstract paard, maar zoiets nog niet echt kunnen vinden..

Heb je die link van een paar blz terug al doorgekeken? Staan wel een paar hele mooie tussen vind ik zelf.

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:17

Die hondenpoot is echt prachtig!

BloemBloem schreef:
River of Ink is een zeer goede in Leiden :)

Mijn man blijft überfan 8-) van PointBlank, dus hij blijft
heen en weer crossen van Leiden naar Weert :D, maar voor korte
teksten kan je prima naar bovenstaande :j

astra4 schreef:
Ik kom ook uit Leiden, maar van River of Ink had ik nog nooit gehoord. Ik ben even gaan gluren naar hun portfolio. Ik vind het eerlijk gezegd niet veel soeps :n

xCaitlin, voor een strakke tekst kun je in Leiden in ieder geval terecht bij Eus. Zit er al eeuwen, en is een vertrouwd adres. Succes!

BloemBloem schreef:
Astra website is niet helemaal bijgewerkt, je moet ze eens zoeken
op facebook :) daar staat meer werk.

Bij Eus, zou ik dus nooit een tattoo laten zetten, maar smaken verschillen :)

Verdeelde meningen dus haha, van beide shops had ik eerder gehoord maar omdat ik er zelf niet zo'n goede blik op heb, wilde ik graag wat ervaringen horen. Toevallig nog meer mensen ervaring met een van deze?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:33

Ik ben gisteren 18 geworden, nu nog wachten tot Charlotte Timmons guest spots gaat doen in Nederland/België := Er zijn weer gave dingen langsgekomen! De hondenpoot is niet mijn ding maar wel heel mooi gedaan :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:29

Over 4 weken mag ik weer!! ;)
Nog een paar uurtjes prikken en mijn sleeve is eindelijk af!! *\o/*
Stiekem al met het volgende bezig :+

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 19:29

xCaitlin schreef:
Verdeelde meningen dus haha, van beide shops had ik eerder gehoord maar omdat ik er zelf niet zo'n goede blik op heb, wilde ik graag wat ervaringen horen. Toevallig nog meer mensen ervaring met een van deze?
Ik ben vroeger inderdaad bij Eus geweest, maar dat is wel al erg lang geleden. Hij heeft mijn eerste 2 tattoos ooit gezet, in 1991 en 1992. Inmiddels werken er meerdere mensen, maar dat was toen nog niet zo. Recente ervaringen heb ik niet in de buurt van Leiden. Mijn laatste is gezet door Shennaki, en mijn volgende gaat gezet worden door Mandy :)

Over River of Ink: de foto's op Facebook zien er inderdaad beter uit! Ik had kennelijk op een verouderde website gekeken. Ik vind het werk van Aad Rijsbergen van River of Ink er in ieder geval netjes uitzien.

Ik denk dat het sowieso handig is om eens de portfolio's van artiesten hier in de buurt te bekijken xCaitlin. Elke tatoeëerder heeft zo zijn specialiteit, en jij kunt misschien zelf het beste kijken welke stijl jou het meest aanspreekt :)

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 21:20

Beste allemaal, ik wil graag binnenkort als tweede tattoo een sierlijke tekst op een van mijn schouderbladen laten zetten die ik dan eventueel later uit kan laten breiden met een ontwerp wat ik al langere tijd in mijn hoofd heb.

Nu ben ik dus op zoek naar een shop die echt strakke teksten kan zetten (want die kom ik helaas niet zo heel erg veel tegen en ik ben een zeikerd wat dat betreft want ik wil gewoon een strakke tekst). Ik kom zelf uit de buurt van Amersfoort maar uiteraard ben ik bereid om hiervoor te reizen! Hebben jullie advies?

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:12

Hier bezig met het ontwerp voor mijn vierde tattoo.
Wil een portret van mijn tinker op mijn schouderblad met bloemen die over mijn sleutelbeen naar voren lopen.
Hoe of wat precies ben ik nog niet aan uit, heb nu 2 voorbeelden gevonden die ik wil laten combineren.
Idee is pas voor volgend jaar na de zomer, maar nu al aan het rondkijken naar een artiest.
Lees hier heel veel goede dingen over Mandy Denise, en na het bekijken van haar facebook pagina kan ik alleen maar <3 zeggen.
Maar ik kom uit zeeland en alleen al de gedachte van het rijden in den haag is al genoeg om me te laten bibberen. Vind steden zo niet fijn in alles.

Als ik nu toch besluit om naar haar te gaan, hoe gaat dat in zijn werk? Moet ik dan voor het ontwerp een keer daarheen of gaat dat via e-mail?

En mocht ik nu verder zoeken naar een andere shop. Is er in de omgeving van provincie zeeland een shop die goed is in portretten. En misschien niet in zo'n grote stad zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:23

Waarom ga je dan niet met de trein? Je kan beter met OV door Den Haag dan met de auto :j Desnoods rij je met de auto naar Zuid Holland en stap je halverwege over op de trein, voordat het echt druk gaat worden op de weg :)

Woodwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 22:32

leuk om ideetjes op te doen even volgen hihi :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:55

Ik kom mijne ook weer even spammen hoor. Hij zit nu precies een maand en hij is zo mooi geheeld <3 ben er nog steeds zo verliefd op!
Afbeelding

Afbeelding

Erg lastig om zoiets groots goed op de foto te krijgen, vooral omdat mijn arm natuurlijk geen recht vlak is :))

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:15

Wauw die is echt heel gaaf <3

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:25

Ik kom hier even binnen vallen, maar wauw _Sanne! Wat een geweldige tattoo. Hoe ben je aan dit ontwerp gekomen?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:27

Jaaaa die beer is zo gaaf! Een van m'n favorieten uit dit topic!

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 10:52

súper strak, die beer! Loveit

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:50

Dankjulliewel allemaal!

xIrlijn schreef:
Ik kom hier even binnen vallen, maar wauw _Sanne! Wat een geweldige tattoo. Hoe ben je aan dit ontwerp gekomen?

Ik was zelf met het idee gekomen, en mijn artist heeft er wat moois van weten te maken. :)

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:53

zoon half jaar geleden heb ik deze mooie vlinder laten zetten. op mijn 15e (ben nu 18) ben ik mijn moeder verloren aan borstkanker , deze vlinder staat nu eigenlijk symbool voor vrijheid dat ze verlost is van een ziek en pijnlijk lichaam Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 15:52

Oh mooi zo met die schaduw!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:16

Afbeelding

Ik kom net deze tegen van snip art. Zo gaaf!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:24

Cubone schreef:
[ Afbeelding ]

Ik kom net deze tegen van snip art. Zo gaaf!

Die had ik ook al gezien! Lekker sketchy en lossig, nu kan ik al helemaal niet meer wachten :+

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:08

tinker_sally schreef:
Maar ik kom uit zeeland en alleen al de gedachte van het rijden in den haag is al genoeg om me te laten bibberen. Vind steden zo niet fijn in alles.

Als ik nu toch besluit om naar haar te gaan, hoe gaat dat in zijn werk? Moet ik dan voor het ontwerp een keer daarheen of gaat dat via e-mail?

Je kan het beste even bellen naar On Edge (daar werkt ze nu), dat spreekt het makkelijkst. Ikzelf had wat voorbeeldjes gemaild en degene die mijn tattoo heeft gezet had het ontwerp op de dag zelf gemaakt geloof ik, dus ik hoefde er niet extra heen. Maar als het een grote tattoo is, is het misschien wel een idee om een keer langs te gaan. Maika (degene die de balie doet etc) kan je daar vast meer over vertellen ;-)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 12:44

Die ijsbeer is zo gaaf <3

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:30

Oh jonge.. bij mijn eerste had ik totaal geen jeuk. Was genezen voordat ik het wist.
Maar deze op mijn arm jeukt nu als een gek!! Beetje met mijn vingers erop tikken helpt, voor even :+
Grr, laat dit snel over zijn...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 11:03

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:11

Tinkerloos schreef:
Ik kwam deze tegen op internet:
http://www.baby-hebbedingen.nl/a-406885 ... de-moeder/
Die wil ik wel. :D

Hij is leuk :P
Maar ik erger me wel aan de zin "net als een normale moeder". Hoezo, ben je eigenlijk dus niet normaal? XD
Het was toffer geweest als er iets stond van "ik ben net als iedere andere moeder, maar dan cooler" ofzo.

#zeurmodus uit.