Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Necro heeft toch ook iets met afsterven of dood te maken? Hoe ontstaat zo'n ontsteking eigenlijk (evt per pb mocht dit voor ts too much info zijn op dit moment).
Ts Ik vind het knap dat je het nog niet opgezocht hebt. Ik zou me niet kunnen inhouden Denk Ik. Ik vind het overigens wel verbazingwekkend dat de arts de naam van de boosdoener vrijgeeft maar Nog geen verdere info. Dat is toch niet handig?
Zonnebloem schreef:Kon vannacht niet slapen en toch maar gaan googlen. pfff dat had ik inderdaad beter niet kunnen doen![]()
Als ik dat allemaal lees mag ik blij wezen dat ik mijn hand nog heb![]()
Heb mn rechtsbijstandverzekering gemaild hoe ik het het beste kan aanpakken als ik een klacht tegen dat andere ziekenhuis wil indienen. Dat ze dit niet gezien hebben of iets aan gedaan hebben....![]()
Zo zag het er gisteravond uit
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7YKFK7CP.jpg
Ineke2 schreef:Het is " ze heeft nog steeds pijn, niet ze heb"
Ik typ / schrijf ook niet altijd foutloos, maar dit soort fouten zijn wel heel erg...
Veel sterkte TS maar hou je alsjeblieft aan het advies om rust te houden met die arm
Citaat:Zonnebloem schreef:(....)
Als ik dat allemaal lees mag ik blij wezen dat ik mijn hand nog heb![]()
Heb mn rechtsbijstandverzekering gemaild hoe ik het het beste kan aanpakken als ik een klacht tegen dat andere ziekenhuis wil indienen. Dat ze dit niet gezien hebben of iets aan gedaan hebben....
Dat je daarmee blij moet zijn zeggen een aantal bokkers al weken, waaronder ik.
No probleem om te googlen toch.. Dit wist je stiekem toch al vanaf het begin...het zag er weken zo slecht uit, en dan dat domme ziekenhuis. Dit is niets nieuws. Nu heb je alleen de officiële term erbij. Plus jij hebt net zo goed laten aanrommelen.. Je bleef bij dat ziekenhuis terwijl je al lang een second opinieonderzoek had kunnen doen.
Ben blij dat ze je nu zo goed helpen!!