Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:Maar nu, heb je extra pijnstillers gekregen?
Wat verwachten ze zelf?
Gaat die pijn ooit minder worden of moet je er maar mee leren leven?
Kuitbeen is een peuleschil in vergelijking met jou.
genja schreef:Als de pijn zo erg blijft zou ik toch proberen te regelen dat je een receptje voor de dipidolor krijgt. Zee moeten toch ondertussen wel weten dat je geen junkie bent of wordt. De pijn moet toch een beetje dragelijk worden dit is niet menselijk meer. Snap dat dit geen standaard ideaal beleid is om zoiets thuis te gebruiken maar ja je bent ook geen standaard patiënt helaas. En je hebt daarbij het "voordeel" dat je vriend arts is dus het kan toedienen en je kan monitoren. Steeds meer oxycodon wat denk ik ondertussen wel nodig is ook geen doen.
Heb het echt zo met je te doen en hoop echt dat je de positieve weg snel inslaat. En heb bewondering voor je dat je toch blijft posten probeert positief te zijn.
Gelukkig dat je nog wel steeds vertrouwen in je artsen hebt dat is bij zoiets wel heel belangrijk. Soms zitten die ook gewoon met hun handen in het haar en hoe graag ze iets willen oplossen kan het gewoon niet.
(heeft het radboud niet ook een neurochirurgisch centrum? maar zolang je vertrouwen hebt gewoon lekker blijven waar je bent is toch het fijnst lijkt mij)
Quir schreef:spatter schreef:Maar nu, heb je extra pijnstillers gekregen?
Wat verwachten ze zelf?
Gaat die pijn ooit minder worden of moet je er maar mee leren leven?
Kuitbeen is een peuleschil in vergelijking met jou.
Nee, ik moet t doen met wat ik heb nu... Soms wennen de hersenen aan de asymmetrische drainage, maar meestal niet. De vraag is ook of de hersenkamer zich weer vult en daarna weer dicht valt als de drain draineert. Als dat zo is gaat de pijn niet weg en gaan mijn hersenen er niet aan wennen. Als de kamer gewoon dicht blijft en niet uit zet zou t wel kunnen dat de hersenen gaan wennen, omdat er dan geen beweging meer is.
26 augustus heb ik controle afspraak bij de chirurg... Als t "stabiel" blijft hebben we nog even geduld nodig. Gaat het nog slechter (visus wordt slechter, als ik echt helemaal niets meer binnen hou, koorts krijg, enz...) ga ik weer aan die witte jassen trekken.
Breuk is ook erg pijnlijk hoor. Zeker als t dan ook niet vlot wil genezen/herstellen.
genja schreef:Als de pijn zo erg blijft zou ik toch proberen te regelen dat je een receptje voor de dipidolor krijgt. Zee moeten toch ondertussen wel weten dat je geen junkie bent of wordt. De pijn moet toch een beetje dragelijk worden dit is niet menselijk meer. Snap dat dit geen standaard ideaal beleid is om zoiets thuis te gebruiken maar ja je bent ook geen standaard patiënt helaas. En je hebt daarbij het "voordeel" dat je vriend arts is dus het kan toedienen en je kan monitoren. Steeds meer oxycodon wat denk ik ondertussen wel nodig is ook geen doen.
Heb het echt zo met je te doen en hoop echt dat je de positieve weg snel inslaat. En heb bewondering voor je dat je toch blijft posten probeert positief te zijn.
Gelukkig dat je nog wel steeds vertrouwen in je artsen hebt dat is bij zoiets wel heel belangrijk. Soms zitten die ook gewoon met hun handen in het haar en hoe graag ze iets willen oplossen kan het gewoon niet.
(heeft het radboud niet ook een neurochirurgisch centrum? maar zolang je vertrouwen hebt gewoon lekker blijven waar je bent is toch het fijnst lijkt mij)
Dipi ga ik echt niet krijgen helaas, mijn vriend kan in principe wel recept schrijven maar of daar geen problemen van komen?
Oxycodon gaat zo wel steeds omhoog inderdaad, daarnaast ook nog 400 mg tramadol om t gewoon een heel klein beetje dragelijk te maken (wat eigenlijk gewoon nog lang niet gebeurd).
Zou kunnen dat t Radboud ook neurochirurgie heeft, dat weet ik eigenlijk niet (misschien Jeroen Bosch ook wel), maar Tilburg bevalt me verder goed. Ook de verpleeg afdeling is gewoon heel erg fijn en goed.
Zodra de pijn zo heftig blijft en ze echt niets gaan doen, ga ik wel eens ergens anders vragen. Nu hebben ze echt heel duidelijk uitgelegd waarom ze (liever) niets doen en ik kan daar wel bij in komen. Hoe rot en slecht ik me nu ook voel, de kans dat als ze ingrijpen het nog veel slechter gaat is zo groot...
Mijn lichaam moet zelf ook gewoon eens iets gaan doen...
Ik heb echt veel pijn op dit moment en voel me slecht... Wel redelijk goed geslapen. Gisteren in t ziekenhuis was ik in slaap gevallen toen we aan t wachten waren. Hoofdeind stond iets omhoog, dus dat heb ik vannacht ook gedaan. Dat helpt. Waarschijnlijk is de druk in m'n hoofd toch redelijk hoog... Anders zou iets omhoog liggen niet prettig zijn.
Quir schreef:Dankjewel allemaal
Genja, die heb ik niet gehad. Heb nu paracetamol (4x 1000mg), ibuprofen (3x 600mg), tramadol (4x 100mg), oxycodon (2x 20mg en 6x 20mg) als pijnstillers...
Best een hoop, maar niets werkt echt eigenlijk. Misschien eens aan de huisarts vragen of hij niet iets wil/kan voorschrijven.
Ik zit wel echt over de max van Zofran heen, maar anders hou ik echt niets binnen.