. Maar voor mezelf sprekende, zolang ik niet veel wandel, heb ik hier helaas ook niet zo veel te melden.Mag ik vragen waar jij mee filmt? Ik vind de filmpjes erg leuk steeds, maar betwijfel sterk of je dat gewoon met je telefoon op een selfiestick van de action gedaan hebt
Wandelen in de bergen is toch nog net een beetje specialer dan in ons vlakke Nederland!
) Het was maar goed dat ik de Slachte heb gelopen vlak daarvoor want pfoe.. het was soms zwaar voor mijn beentjes hoor!

Voor meer foto's! Zweden, ik ben er vorig jaar naar toe geweest, maar was te vroeg in het seizoen helaas.... kon nergens informatie over wandeltochten krijgen, geen kaarten, niks. Pas ergens vrij noordelijk in zo'n nationaal park was er info te krijgen, maar daar lag nog een halve meter sneeuw en dikke lagen ijs op de paden, dat durfde ik dus niet aan. Dus al met al twee weken in zweden rondgezworven met een kamper en slechts twee keer gewandeld (anders dan een rondje om de camper). Jammer, want als ik deze foto's nu weer zie, dan moet daar wandelen toch wel erg gaaf zijn!

Dat zou toch moeten kunnen zou je zeggen.