[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 14:16

Hahaha keistoer!

Wilde je het niet als nog samen doen dan?

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 14:36

Skessa_ schreef:
Hahaha keistoer!

Wilde je het niet als nog samen doen dan?

opzich weg maar ik kon vandaag helaas niet mee en mn tepelpiercing is nog aan het helen. Doe liever maar 1 ding te gelijk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:17

DWensink schreef:
M'n pa heeft vandaag z'n tragus laten zetten! Toch wel jaloers :=
Hij zei dat het erg pijn deed en zn oor nu 3x zo dik is haha. Ben benieuwd hoe hij straks terug komt.

Zo zie je maar dat elke mens verschillend is, net als bij tattoos laten zetten. De een voelt het sterker dan de ander.

Sterre98

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 19:48

Het is officieel, ik ga na de zomer een septum zetten <3
En ik werk ik in een super, de helft loopt daar toch al met een halve piercingzaak rond _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 19:51

sterreke98 schreef:
Het is officieel, ik ga na de zomer een septum zetten <3
En ik werk ik in een super, de helft loopt daar toch al met een halve piercingzaak rond _O-

Ik ook <<) Spannend hihi. Wanneer ga je? Ik eind augustus waarschijnlijk :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 20:34

Ik ga eind augustus naar parijs op werkweek met school, stiekem wil ik hem er voor zetten. Maar moeders vind dat niet zon leuk plan :=
Ach mijn neus }>

Ik vind het wel dood eng :'). Ben ook als de dood voor naalden. Heb ook een conch, en een helix gehad. Deed allebij niet echt heel erg veel pijn ofzo _/-\o_

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:08

Misschien hebben jullie nog een tip voor mij. Heb een circular barbell in mijn septum zitten. Ik wil deze verwisselen, echter zit is geen beweging in te krijgen. Heb hem in de houdgreep met 2 tangen en nog draait hij in de tang. Laten weken in heet water werkt ook niet.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:18

en de tang tussen de ring zetten, openen en de ring zo openduwen dan?
Is 'ie wel verbogen erna. ;)

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:22

Is een ring met 2 ballentjes eraan.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:25

Een slijptol halen? :')
Nee ik heb echt geen idee, maar ik wil dus ook zo'n sieraad.

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:26

Ben wel al bijna in staat om gewoon het draad door te knippen.
Edit. Lekker geknipt. Hij zag er toch al er niet meer uit na twee dagen prutsen met tangen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 00:25

Ik was met Skess en haar zusje mee en ben weer een FH rijker. Vond het inderdaad een prima shop, alleen ging het allemaal een stuk sneller dan ik met mn andere piercings had (en de dame in kwestie stond mij niet zo erg aan, maar dat is een persoonlijk ding natuurlijk :) ). Er werd idd niet gevraagd of ik wilde kijken naar het stipje, maar ik had gevraagd of zij 'm precies in het litteken van mijn oude FH wilde zetten, die heb ik er 2 jaar geleden uitgehaald omdat het kreng maar bleef onsteken. En omdat er maar 1 littekentje zat, kon het volgens mij ook neit veel anders dan op die plek prikken.

Nu begon-ie ook te kwarren en heb, ondanks afraden, voor het eerst sterilon gebruikt bij een piercing. 2 daagjes 1x 2 druppies erop en nergens meer last van gehad! Echt top, had ik bij de eerste FH eigenlijk ook moeten doen bedenk ik me nu (2 jaar later), want een oor zeezouten is echt geen doen. En dan had ik 'm waarschijnlijk nog gehad :D.

Nu eigenlijk erg happy met de (zeker voor mijn doen, want kraakbeenpiercings zijn bij mij tot nu toe echt hel geweest en heb toch al aardig wat ijzer versleten in mn lijf) rustige piercing :)).

Afbeelding

Kimberly: in welk opzicht bedoel je "ervaring met intiem"? Ervaring in met laten zetten of juist de tijd erna?

Haha supergaaf, een pa met een tragus! Mijn pa is echt zo anti- ijzer en inkt. Heeft-ie een goede dochter gemaakt :').

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 09:54

Yv_ schreef:
Ik was met Skess en haar zusje mee en ben weer een FH rijker. Vond het inderdaad een prima shop, alleen ging het allemaal een stuk sneller dan ik met mn andere piercings had (en de dame in kwestie stond mij niet zo erg aan, maar dat is een persoonlijk ding natuurlijk :) ). Er werd idd niet gevraagd of ik wilde kijken naar het stipje, maar ik had gevraagd of zij 'm precies in het litteken van mijn oude FH wilde zetten, die heb ik er 2 jaar geleden uitgehaald omdat het kreng maar bleef onsteken. En omdat er maar 1 littekentje zat, kon het volgens mij ook neit veel anders dan op die plek prikken.

Nu begon-ie ook te kwarren en heb, ondanks afraden, voor het eerst sterilon gebruikt bij een piercing. 2 daagjes 1x 2 druppies erop en nergens meer last van gehad! Echt top, had ik bij de eerste FH eigenlijk ook moeten doen bedenk ik me nu (2 jaar later), want een oor zeezouten is echt geen doen. En dan had ik 'm waarschijnlijk nog gehad :D.

Nu eigenlijk erg happy met de (zeker voor mijn doen, want kraakbeenpiercings zijn bij mij tot nu toe echt hel geweest en heb toch al aardig wat ijzer versleten in mn lijf) rustige piercing :)).

[ [url=m/YkHME9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kimberly: in welk opzicht bedoel je "ervaring met intiem"? Ervaring in met laten zetten of juist de tijd erna?

Haha supergaaf, een pa met een tragus! Mijn pa is echt zo anti- ijzer en inkt. Heeft-ie een goede dochter gemaakt :').

Het laten zetten. Heb vanmiddag een afspraak (spannend)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:00

Leuk Yv_! :)
Mijn vader heeft twee sleeves en kan me nog herinneren dat ik als klein kind zei "zo word ik ook." Het moederfront had niet verwacht dat ik er 10 jaar later nog steeds zo over zou denken :=

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:13

Ik heb ook altijd gezegd dat ik onder de tattoos kom en meerdere piercing neem. Als het er eenmaal in zit..... :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:47

Spannend Kimberley! Voor mij was het de makkelijkste piercing die ik gehad heb :j. Ja, het is even ongemakkelijk wanneer je je broek naar beneden laat zakken en het is idd 1 seconde even een zéér scherpe steek, maar daarna heb ik er echt 0,0 last van gehad. Vond dat zo vreemd, dat ik tijdens de shopsessie erna even bij de mac naar binnen ben gelopen om op het toilet even te kijken of-ie er nog zat _O-. Het was namelijk een minuut later al alsof er nooit iets gebeurd was! Genezing was ook zeer snel!

Haha fantastisch Loolotte! Heb je ook een sleeve nu?;

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 15:00

Ooooeh spannend moment gehad hier!

Ik ben met een aquarium bezig en voel even aan mijn oor (slechte gewoonte..), is het onderste balletje van mijn rook pleite! :oo Ik snel naar de badkamer toe en proberen er een balletje van mijn conch op te doen, blijkt die 1,6mm ipv 1,2 te zijn. Naar beneden gelopen en zowaar het balletje, op de vloer, te midden van allemaal aquariummeuk, te vinden!

Nu ben ik er ook achter dat het stukje oor waar de rook doorheen zit toch wel wat dikker is dan datzelfde stukje in mijn andere oor en dat ik er een vochtbult heb zitten. Deze trekt toch weg na verloop van tijd?

Nu maar weer verder met het aquarium :')

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:49

Zo mijn piercing zit verticale clithood. Toen de naald er door ging dee ff pijn daarna niet meer ! Super blij mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:10

Dapper! Normaal vraag ik om foto's maar nu, nee :')

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 17:55

Spruitjee schreef:

Haha, nee was ik ook niet van plan! Maar vind hem wel heel stoer

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 10:57

Morgen een navelpiercing laten zetten *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:42

Spruitjee schreef:

_O- _O- Ik schoot echt ff keihard in de lach :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 16:56

nafnaf schreef:

Ik zou persoonlijk wachten tot na de zomer. Je mag zeker zes weken niet zwemmen, de zee is net zo vies.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 17:19

Lous schreef:
nafnaf schreef:

Ik zou persoonlijk wachten tot na de zomer. Je mag zeker zes weken niet zwemmen, de zee is net zo vies.

Heb ik idd overna gedacht maar ik zwem bijna niet en als ik de zee in ga is het nooit veder dan me knieën.

Het is trouwens nog niet 100% zeker of ik de piercing kan omdat ik nogal een aparte navel heb. Morgen gaat de piercer er naar kijken en dan als het kan rammen we hem er in :D

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 11:49

Hoi, ik ben nieuw in dit topic. Kan iemand mij een tip geven waar ik het beste een piercing kan laten zetten in omgeving amersfoort? Een vriendin van mij wil naar het Loo in Apeldoorn, maar ik lees daar niet echt goede verhalen over. Ik dacht zelf aan ok corral?