Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik was met Skess en haar zusje mee en ben weer een FH rijker. Vond het inderdaad een prima shop, alleen ging het allemaal een stuk sneller dan ik met mn andere piercings had (en de dame in kwestie stond mij niet zo erg aan, maar dat is een persoonlijk ding natuurlijk). Er werd idd niet gevraagd of ik wilde kijken naar het stipje, maar ik had gevraagd of zij 'm precies in het litteken van mijn oude FH wilde zetten, die heb ik er 2 jaar geleden uitgehaald omdat het kreng maar bleef onsteken. En omdat er maar 1 littekentje zat, kon het volgens mij ook neit veel anders dan op die plek prikken.
Nu begon-ie ook te kwarren en heb, ondanks afraden, voor het eerst sterilon gebruikt bij een piercing. 2 daagjes 1x 2 druppies erop en nergens meer last van gehad! Echt top, had ik bij de eerste FH eigenlijk ook moeten doen bedenk ik me nu (2 jaar later), want een oor zeezouten is echt geen doen. En dan had ik 'm waarschijnlijk nog gehad.
Nu eigenlijk erg happy met de (zeker voor mijn doen, want kraakbeenpiercings zijn bij mij tot nu toe echt hel geweest en heb toch al aardig wat ijzer versleten in mn lijf) rustige piercing.
[ [url=m/YkHME9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimberly: in welk opzicht bedoel je "ervaring met intiem"? Ervaring in met laten zetten of juist de tijd erna?
Haha supergaaf, een pa met een tragus! Mijn pa is echt zo anti- ijzer en inkt. Heeft-ie een goede dochter gemaakt.
Lous schreef:nafnaf schreef:Morgen een navelpiercing laten zetten
Ik zou persoonlijk wachten tot na de zomer. Je mag zeker zes weken niet zwemmen, de zee is net zo vies.