Laughterline, je kunt het!!

Knap dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan Sjappie, ik had met waarschijnlijk helemaal ziek gegeten

Naar Rome, Mathilde? Lekker!! Ik ben benieuwd of je vriend er wat van zegt. Wel balen dat je nu een week niets kan doen (ook geen mogelijkheden voor daar, of gewoon geen zit

Nou, van het weekend gelukkig wel goed op m'n eten kunnen letten, en merk al doordat ik gezonder eet, de weegschaal ook minder begint aan te geven: extra motivatie!

Baal alleen dat ik sinds vrijdag geen resistance training heb kunnen doen, maar wel aan LISS gedaan, moest in het weekend toch met de honden wandelen, dus dan maar in een flink tempo doorlopen, en zowel ik als de honden waren moe

Heb alleen W4D3 niet kunnen doen van vorige week, maar misschien dat ik deze vanavond probeer, en dan W5 over de rest van de week ga verdelen.
Ik gebruik ook ng steeds bij in MyFitnessPall, en mocht ik nog niet aan de 1500 kcal zijn gekomen, dan mag ik ook wel wat lekkers (maar hou de kcal wel in de gaten). Moet zeggen dat het zo goed vol te houden is!