Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:38

Zal wel goed warm zijn als je buiten gaat sporten Domi_94!

Laughterline, je kunt het!! +:)+

Knap dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan Sjappie, ik had met waarschijnlijk helemaal ziek gegeten :+

Naar Rome, Mathilde? Lekker!! Ik ben benieuwd of je vriend er wat van zegt. Wel balen dat je nu een week niets kan doen (ook geen mogelijkheden voor daar, of gewoon geen zit :P )

Nou, van het weekend gelukkig wel goed op m'n eten kunnen letten, en merk al doordat ik gezonder eet, de weegschaal ook minder begint aan te geven: extra motivatie! :D
Baal alleen dat ik sinds vrijdag geen resistance training heb kunnen doen, maar wel aan LISS gedaan, moest in het weekend toch met de honden wandelen, dus dan maar in een flink tempo doorlopen, en zowel ik als de honden waren moe :P

Heb alleen W4D3 niet kunnen doen van vorige week, maar misschien dat ik deze vanavond probeer, en dan W5 over de rest van de week ga verdelen.
Ik gebruik ook ng steeds bij in MyFitnessPall, en mocht ik nog niet aan de 1500 kcal zijn gekomen, dan mag ik ook wel wat lekkers (maar hou de kcal wel in de gaten). Moet zeggen dat het zo goed vol te houden is!

Sjappie

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:32

@Lisanne1989 --> als je zoveel keus hebt dan is het bijna een beetje teveel en dan ga je er juist op letten haha. En zoveel deden we niet op een dag dus echt trek krijg je ook niet! Wel genoten van de mojito's en wijntjes :)

Vanmiddag gelunched met een salade van slamelange, halve avocado, zongedroogde tomaatjes, gerookte kipfilet, feta en wat azijn/olijfolie en peper om het af te maken. Daarnaast nog twee rijstwafels met een flinterdun laagje philadelphia en gerookte zalm. Ik hoef voorlopig niks meer haha!

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:05

Ik ben weer begonnen na een week niks gedaan verder gegaan waar ik gebleven was . w3 D1 maar 3 circuits volgehouden helaas maar ik ben weer begonnen en ga er nu tegen aan ! Ook weer gezond eten en dan hopelijk over een paar week vakantie en dan hopelijk een beetje een bikini body :p

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 17:05

lisanne1989; er was gelukkig wat wind. Maar ik heb een schurfthekel aan buiten liggen zonnen dus ik dacht ik combineer het sporten maar met bruin doen :)
Sjappie, dat klinkt lekker, alleen vind ik zelf avocado nooit zo. Proef je dat duidelijk door de salade?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 18:30

Loose schreef:
Ja ik ben gewoon over de helft, ben best trots op mezelf. :') Heb ook niet het gevoel zo lang bezig te zijn, ik vind het goed vol te houden! :)

Ik ga naar Rome, m'n vriend woont daar. Heb hem niet gezien sinds ik bbg doe dus ben benieuwd of hij verschil ziet. :))

Mooizo, veel plezier in Rome. Kijken wat je vriend ervan zegt!

Oh lekker Sjappie, zeker bruin geworden? Lijkt me leuk die clinic kan alleen die dag niet... moet dat voor school meedoen aan een hardloopwedstrijd.

Komop Laugtherline, ff tegenaan. 28 minuutjes zijn inderdaad niks!

Hoe ging je workout Domi? Lekker warm gehad in de zon zeker.

Goed bezig Lisanne, succes met de resistances.

Goedzo Soof, bedoel je 3 circuits per circuit of in totaal 3? ( als het duidelijk is hahaa)

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad :')

Zometeen ga ik beginnen aan week 2, benieuwd hoe dat gaat. Even gekeken wat er inkomt en spreekt mij wel aan:) Is niet zo heel warm meer buiten dus lekker buiten sporten +:)+

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 18:41

In totaal drie :p

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 18:52

Succes sabine. Het sporten ging mij wel goed af :) alleen mijn water was lauw geworden

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:03

Ik haal er per circuit meestal 2,5 dus 5 in totaal. 3 is prima.

Dankje Domi, oh dat is echt vies haha. Ik zet mijne zometeen maar even in de schaduw.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:30

Ok ok, morgen ga ik écht weer verder :+
Zo richting paardrijden en dan ben ik pas weer rond 11u/half 12 thuis :')

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:31

vorige week was de 2 de en heb buiten paardrijden niet specifiek liss gedaan en vrijdag de resitance niet afgemaakt. opnieuw week 2 danmaar maar nu tegoei

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:03

Pff ik ben kapot. W2D1 is echt zwaar... hopen dat ik morgen fatsoenlijk kan lopen en mee kan doen aan een clinic hahaha oeps. Haalde ook heel fijn mn been open aan het muurtje, klein plekje maar brandt nu... Buiten was nog best goed te doen, wel beetje last van benauwdheid

Afbeelding

Afbeelding

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:17

Wow wat een perfect gras! Kunstgras toevallig :P ?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:43

Jaime_ schreef:
Wow wat een perfect gras! Kunstgras toevallig :P ?

Hahah jaa klopt, is wel lekker om op te sporten helemaal vlak :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:55

Haha idd dat gras! En mooie schoenen! :)

Lisanne, heb geen zin om daar te trainen. :P En vind het ook te warm, ik dreef gister al bijna weg tijdens de workout. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:31

Ik kwam dit topic zo nu en dan eens tegen, maar deed er nog niet zoveel mee omdat ik fanatiek 3-4x per week sport met workouts van Jillian Michaels (maak daarin mijn eigen schema's).

Toch ben ik ook wel nieuwsgierig naar iets anders, om eens af te wisselen.
Hoe kom je aan schema's en workouts, moet je hier eea voor kopen?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:42

Loose schreef:
Haha idd dat gras! En mooie schoenen! :)

Lisanne, heb geen zin om daar te trainen. :P En vind het ook te warm, ik dreef gister al bijna weg tijdens de workout. :')

Haha thanks:)

Heb je nu geen zin om te trainen of gister?

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:52

Haha Domi_94, dat heb je dan mooi kunnen combineren gisteren {:}

Mooi kunstgras saabineex, ideaal om buiten te sporten!

Snap dat je geen zin hebt om in Rome te trainen Mathilde, zal ook niet zo heel veel kwaad kunnen als je gewoon goed op je eten blijft letten! Enne.. gisteren was het ook echt warm! Wanneer vertrek je precies?

Gisteren niet meer gesport, voelde m'n teen nog wel met bepaalde bewegingen zoals de lunges, dus nog ff rust gehouden en vanochtend was ik op tijd wakker (6.10u, en dat zonder wekker), dus vanochtend maar W4D3 gedaan zo goed ik kon, heb ipv jumping lunges de walking lunges gedaan, maar ook burpees/pushups zijn nog wel pijnlijk, maar heb hem helemaal volbracht!
Nu op naar W5D1!!! :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:28

Sabinneex, ben een weekje weg, dus dan niet. :D

Ik vertrek vandaag lisanne, en volgende week dinsdag weer terug dus dan ga ik gewoon verder met d2w7. Jij bent ook al ver trouwens, bijna op de helft!

Forumster, ik gluur altijd wel even in het JM topic, maar dat is ook wel een beetje dood hè de laatste tijd... Ik heb ooit de 30 day shred helemaal gedaan en een deel kbt, maar ik vind Kayla Itsines toch leuker en beter vol te houden. Gewoon je eigen muziekje en tempo en niet workouts die je kan dromen op den duur (vooral elke keer weer dezelfde grapjes van Jillian horen :x :P ). En het scheelt dat je maar 3 keer per week KT doet, elke dag vond ik toch wat veel.
Interessant artikel wat je daar net hebt gepost trouwens! :)

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:49

Ah lekker Mathilde, even gaan genieten! :D Ja, bij mij schiet toch ook al wel op, heb er nu een derde opzitten :)

Ik heb afgelopen jaar ook Insanity en T25 gedaan, beide van Shaun T, maar dat was ECHT zwaar (heb ik helaas niet volgehouden), plus daarbij ben je zo goed als iedere dag aan het sporten (en je wilt ze graag bijhouden, dan ga je oefeningen ook wel afraffelen, dan is Kayla Itsines toch een heel stuk beter vol te houden met ca 3x per week resistance (en in je eigen tempo) :j

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:28

Domi_94 schreef:
Sjappie, dat klinkt lekker, alleen vind ik zelf avocado nooit zo. Proef je dat duidelijk door de salade?

Ik vind hem niet veel smaak hebben, of kleine blokjes doen of je laat het gewoon weg. Doe je komkommer in de plaats!

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 14:38

Nieuwe sport broek gekocht tot de knie zit super lekker en fijn om buiten mee te sporten ! Korte broekjes vind ik bij mezelf altijd iets te ! Bij de aldi voor 10 euro super blij mee

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:40

Avocadoooo! Jam jam! Ben ik echt helemaal gek op!

Vandaag W2D2 doen! Normaal gesproken de LISS vandaag, maar ik ga lekker resistance arms+abs doen. Vanavond wel nog lekker een stuk buiten fietsen met m´n vriend, maar vind niet echt dat ik die onder de LISS mag rekenen. Heb net het schema even bekeken, moet eerlijk bekennen dat ik deze arms+abs er makkelijker vind uitzien dan die vorige! Ben benieuwd!

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:48

Avocado is wel lekker , ik maak weleens roggebrood met avocado en een gebakken eitje en wat zout, lekker! :9

sologirl, arms & abs van week 2-4 is behoorlijk pittig, met die lay down push ups en die commando's! Ben benieuwd wat je ervan vindt :j

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:13

Netjes Lisanne, wel balen dat het nog pijn doet..

Heerlijk Mathilde, heel veel plezier in Rome!

Leuk Soof, foto? :j

Succes Sologirl, sport je ook samen met je vriend?

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:49

Zo misschien iets te vroeg lopen juichen! Die buik ging nog wel, de armen niet. Het schoot ineens in m´n ellenboog en toen was het finito :( Erg jammer! Heb bij ronde twee circuit twee de lay down push up vervangen voor burpees. Was iets teveel voor m'n armen mweeeeeeh

Lisanne dankzij jou krijg ik honger hmmmm!!

Sabine ja ik sport weleens met mijn vriend. Hij is alleen ex-militair en is nogal van het "regime". Hij kan dus lekker bulderen tegen mij haha! Werkt soms erg fijn, soms word ik er ook tegendraads van en dan lukken de oefeningen niet meer haha