Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Ik ben het met jullie eens, al moet ik wel zeggen dat ik denk dat iedereen "recht" heeft om zo nu en dan even te balen van haar lichaam.
Of je nou mager, slank, stevig, of dik bent: Iedereen heeft punten waarvan je denkt: Mwah. Dat kan anders.
Ik weet dat ik qua gewicht niet mag klagen met 63 kilo en 1.75m, maar als ik wil klagen over mijn binnenbeenvetjes doe ik datNet als iemand van 100 kilo bij dezelfde lengte mag.
Verder hoop ik dat het een positief topic blijft, vol motivatie en met zo min mogelijk negativiteit![]()
Die plaatjes werken heel goed als workoutmotivatie bij mij
Liesje1611 schreef:Ik ben het met jullie eens, al moet ik wel zeggen dat ik denk dat iedereen "recht" heeft om zo nu en dan even te balen van haar lichaam.
Of je nou mager, slank, stevig, of dik bent: Iedereen heeft punten waarvan je denkt: Mwah. Dat kan anders.
Ik weet dat ik qua gewicht niet mag klagen met 63 kilo en 1.75m, maar als ik wil klagen over mijn binnenbeenvetjes doe ik datNet als iemand van 100 kilo bij dezelfde lengte mag.
Verder hoop ik dat het een positief topic blijft, vol motivatie en met zo min mogelijk negativiteit![]()
Danique schreef:Liesje1611 schreef:Ik ben het met jullie eens, al moet ik wel zeggen dat ik denk dat iedereen "recht" heeft om zo nu en dan even te balen van haar lichaam.
Uiteraard, iedereen mag klagen! Maar als er 5 negatieve posts tegenover 1 positieve staan, doe je het dan wel goed?
_Yasmine_ schreef:[ Afbeelding ]
Als jullie deze afbeelding zien, mag ik vragen wat jullie doel dan ongeveer is?
Puur nieuwschierig, meeste foto's niet uit een handige hoek genomen. Ik merk aan mezelf dat ik op die foto iets anders aangeef alszijnde mooi dan dat ik doe bij mijn eigen lichaam.. Ik gok dat ikzelf iets boven de 25% zit en op de afbeeldingen vind ik 25% tot 30% mooi! terwijl ik dus toch strakker wil zijn voor mijn gevoel.. Vooral zij-aanzicht in de spiegel geeft dat gevoel + lekker los zitten..
snorremans schreef:Elkaar motiveren is alleen maar leuk! Heb door dit topic/jullie helemaal weer de motivatie gekregen om lekker gezond te gaan eten en te sporten!
Heb mij net ingeschren voor de ladiesrun in Groningen (5km) dus dat is mijn nieuwe doel!toevallig nog iemand die daar aan meedoet of mee wilt doen?
Mooie broek zag ik voorbij komen! Bij de Lidl en Aldi hebben ze ook wel vaak hardloop spullen, zijn ook aanraders!
Nanno_123 schreef:ik zag ook een meisje van 15 reageren die 1,75 was en 59 kilo wilde wegen..
Meiden blijf wel realistisch.. en zeker als je nog in de puberteit zit moet je niet te gekke dingen van jezelf gaan vragen hoor!
Misschien verstandig om even je BMI te bekijken/berekenen, dan zie je dat afvallen niet zo'n goed idee is!