Hier zit er ook geen laagje vet op en moet toch echt een 60 hebben terwijl ik 71cm meet!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MonaLieske schreef:Ik denk ook dat je niet zomaar kunt zeggen dat je standaard 10 cm er af moet trekken. Ik draag 75, dat is een paar cm naar beneden afgerond. Volgens mij ben ik op 78 cm of zo gemeten. Volgens die calculator zou ik 70 moeten dragen, maar ik vind dat dus echt te strak. Toen ik die paste een tijdje geleden, kon ik voor mijn gevoel amper ademhalen en leek ik opeens vetrolletjes te hebben die daar normaal niet zitten. Zag er echt niet mooi uit.
Geryon schreef:MonaLieske schreef:Ik denk ook dat je niet zomaar kunt zeggen dat je standaard 10 cm er af moet trekken. Ik draag 75, dat is een paar cm naar beneden afgerond. Volgens mij ben ik op 78 cm of zo gemeten. Volgens die calculator zou ik 70 moeten dragen, maar ik vind dat dus echt te strak. Toen ik die paste een tijdje geleden, kon ik voor mijn gevoel amper ademhalen en leek ik opeens vetrolletjes te hebben die daar normaal niet zitten. Zag er echt niet mooi uit.
Heb je die 70 wel met een grote cup gepast? Anders kan je er niet veel over zeggen.
Sheran schreef:Cinderella schreef:Dit topic gaat voor mij niet op ben ik bang.
Dat wordt dan een mini omvang met een gigantische cupmaat. Ik vermoed dat dat hier niet makkelijk te vinden is
Wat wordt het bij jou dan? Neem aan dat je dan nu 60 omvang draagt? Anders is alles een verbetering