Hier zit er ook geen laagje vet op en moet toch echt een 60 hebben terwijl ik 71cm meet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MonaLieske schreef:Ik denk ook dat je niet zomaar kunt zeggen dat je standaard 10 cm er af moet trekken. Ik draag 75, dat is een paar cm naar beneden afgerond. Volgens mij ben ik op 78 cm of zo gemeten. Volgens die calculator zou ik 70 moeten dragen, maar ik vind dat dus echt te strak. Toen ik die paste een tijdje geleden, kon ik voor mijn gevoel amper ademhalen en leek ik opeens vetrolletjes te hebben die daar normaal niet zitten. Zag er echt niet mooi uit.
Geryon schreef:MonaLieske schreef:Ik denk ook dat je niet zomaar kunt zeggen dat je standaard 10 cm er af moet trekken. Ik draag 75, dat is een paar cm naar beneden afgerond. Volgens mij ben ik op 78 cm of zo gemeten. Volgens die calculator zou ik 70 moeten dragen, maar ik vind dat dus echt te strak. Toen ik die paste een tijdje geleden, kon ik voor mijn gevoel amper ademhalen en leek ik opeens vetrolletjes te hebben die daar normaal niet zitten. Zag er echt niet mooi uit.
Heb je die 70 wel met een grote cup gepast? Anders kan je er niet veel over zeggen.
Ik heb 70 in combinatie met drie verschillende cupmaten geprobeerd volgens mij, maar het zat gewoon echt te strak. Maar goed, ik ben zeker niet ontevreden over de 75A beha's die ik nu draag, ik was alleen wel zo nieuwsgierig om eens een andere maat te proberen.
heeft balconette in verschillende stofjes en moet van het ene stofje wat groter hebben dan van de andere.. Sheran schreef:Cinderella schreef:Dit topic gaat voor mij niet op ben ik bang.
Dat wordt dan een mini omvang met een gigantische cupmaat. Ik vermoed dat dat hier niet makkelijk te vinden is
Wat wordt het bij jou dan? Neem aan dat je dan nu 60 omvang draagt? Anders is alles een verbetering
Ik vertel dus dat mijn huidige 75D echt niet passen en dubbelboob koe effect geven. Neenee ik ben zeker weten een D. Na 4 Bh's in die maat kwam ze tot de conclusie dat ik inderdaad E moet hebben, ze gaf me er daar een paar van en 3 van de 4 waren ook te klein. 1 model(balconette achtig) paste wel dus die heb ik uit ellende maar gekocht. 

''Uhm, ik denk dat je eerder een a cup nodig hebt''
ik was dus eerst zelf bh's aan het passen en wilde bh maat 70d die niet tussen die modellen hing. Dus medewerker vraagt: welke maat zoek je (naar beneden kijkend) Dus ik 70d.... Ik zag vraagtekens ontstaan maar ze ging toch opzoek naar de maat. Ze vond hem op een verkeerde plek en zegt 'je hebt geluk, hier hangt hij. Pas hem maar en dan kijken we weer verder'. Het voelde echt heel apart maar kon daarna vol trots laten zien dat het wel super pastte