Eerst kaart kwijt, toen postzegels kwijt, maar hij zit in de brievenbus Les geleerd: voortaan Greetz
Hoe is het tot nu toe TS, valt het mee of tegen?
Heartstriked
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-15 21:48
Heey geweldige lieve mensen.
Wauw, wat een avontuur is dit en wat ongelooflijk moeilijk soms. Gisteren het levensverhaal van het andere nieuwe meisje gehoord, die zo heftig was dat er meerdere zaten te huilen in de groep. Ik ga heel goed met haar om dus was ook even slikken voor mij. Vandaag na een heel stafverzoek geschreven te hebben, gehoord dat ik niet naar de manege dichtbij mocht voor een keer. Niet akkoord.. wil alleen even een kijkje nemen. Ik kreeg hierdoor een woedeaanval en heb mij totaal afgekeerd van vooral de staffleden en had even overal schijt aan. Gelukkig kreeg ik vrij snel troost van dat meisje hiervoor en een ander. Dat andere meisje en ik gingen toen maar tafeltennnisen en dat hielp wel wat voor de agressie. Soms had ik tussendoor ineens dat de paniek heel erg op kwam zetten.. rustig proberen te ademen want ik werd er duizelig van. We hebben zo n 3 a 4 uur ge tafeltennisd voordat ik die agressie enigszins wat kwijt was.
Denk niet dat het alleen om de manege ging, maar gewoon alles. Je hebt overal toestemming voor nodig en daar begin ik nu een enorme afkeer van te krijgen.
Fijne avond iedereen. X
Selina
Geplaatst: 18-03-15 21:51
Logisch dat soms je emmer overloopt. Het is in ieder geval goed voor je armspieren ;p
jokari
Geplaatst: 18-03-15 21:53
Oh meis, wat balen dat je niet naar de manege mag. Hebben ze je ook uitgelegd waarom ?
Fijn dat je zo goed opschiet met dat meisje.
eline95enile
Geplaatst: 18-03-15 21:54
Inderdaad heel begrijpelijk hoor. Wel echt goed dat je het opgelost door even te sporten en even alles van je af te slaan!
Is er nog een kans dat je later wel naar de manege mag?
Dit weekend was verrassend leuk. Nu nog leren om echt te genieten, want dat lukt me nog niet echt. Maar heb erg leuke dingen gedaan. Mijn ouders kwamen mij vrijdagmiddag ophalen uit de kliniek en we zijn toen wat bij een cafeetje wezen drinken. 's avonds gingen mijn ma en ik naar het winkelcentrum en heb ik nieuwe schoenen gekregen (de oude was de zool van door midden dus was beetje pijnlijk om te lopen ). Gisteren naar de sauna geweest met mn ma en savonds uit eten geweest met mijn ouders en ik. Dat was wel even heerlijk zeg! Even lekker ertussenuit. Vandaag mijn vriend opgehaald want die was vanaf woensdag tm zondag in Ijsland. Helaas brandmelding bij Schiphol tunnel dus laten ophalen door vriend van mijn vriend en 3 uur verder, eindelijk thuis. Nu nog even thuis zitten en strakjes weer heen voor de 6de week alweer..!
xleandrosx: Ik snap niet helemaal goed wat je bedoeld in relatie met mijn topic?
Anoniem
Geplaatst: 22-03-15 16:27
Wat een heerlijk berichtje TS! Fijn hoor om er zo even echt helemaal tussenuit te zijn! Kan je ook weer fris aan je nieuwe week beginnen morgen En jeetje, de 6e week alweer! Das wel 6 pompomsmileys waard;
Mijn ouders doen zeker hun best, blij mee inderdaad. Maar toch, nu ik hier weer zit, voel ik mij weer helemaal omslaan en wil zo graag huilen maar kan het niet, ben ineens heel erg down. Daarom vind ik het zo rot met leuke dingen, ik WEET dat ik dankbaar moet zijn en dat ik moet genieten, maar het lukt gewoon niet/veel minder..
Je MOET helemaal niks, hè? Niet zoveel eisen aan jezelf stellen, meid, niemand vraagt dat van je, echt niet !
Heartstriked
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-15 22:54
Shirley schreef:
Je MOET helemaal niks, hè? Niet zoveel eisen aan jezelf stellen, meid, niemand vraagt dat van je, echt niet !
Thanks..! Het is heel verwarrend. Ik ben blij dat iedereen blij is omdat ik zulke leuke dingen doe, alleen het gevoel is er gewoon nog niet helemaal en das zo zonde.
Geef jezelf de ruimte om gewoon te voelen wat je voelt... emoties zijn niet zo simpel... en iedereen leest hier dat je het naar je zin hebt gehad...dat betekend niet dat je nu nog super gelukkig moet zijn... je hebt een druk weekend gehad.. en dan kan je best wat moe zijn... en emoties zijn ook niet of het één of het ander... je kan best twee dingen die tegenstrijdig zijn tegelijk voelen. Dus niet denken het is zonde... want je hoeft ook niet als je leuke dingen doet constant een geluksgevoel te hebben... zo werkt dat niet (ook niet bij mensen die gezond zijn). Praat jezelf je put niet in... je hebt hartstikke druk weekend gehad... en dat is kennelijk goed gegaan... dus dat is al super (en daar hoef je ook niet meteen je super vrolijk over te voelen maar wel even realiseren dat je al die activiteiten hebt gedaan (en niet onder de bank hebt gelegen )
Het is helemaal niet erg om het allemaal even niet te kunnen. Je mag best down zijn, je mag je poedersuiker voelken, dat is helemaal niet erg en ook helemaal niet raar.