Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:13

Gianti schreef:
je kan idd thuis wat doen en goed op letten wat je eet :)

mijn doel voor kerst vakantie is 4x per week gym, 1x per week paardrijden en 3x per week paaldansen.. dus op 2 dagen zowel gym als paaldansen... kijken of het lukt... Doe niet aan goede voornemens voor 2015, wel aan goed lichaam voor 2015 :D

Mijn voornemens waar ik 3 weken geleden begonnen mee ben, per week:
2 x zwemmen
5x paardrijden
5x sportschool

Gianti

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:18

Lekker beziggg!! Helaas trekt mijn lichaam niet 5 dagen achter elkaar in gym en ivm student OV kan ik helaas niet in weekend er heen.. Maar we maken het beste ervan :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:19

Ik moet nog even na gaan denken hoe en wat. Gisteravond werd al wel heel enthousiast gevraagd of ik wilde aansluiten bij de les.

Moet zeggen dat het sporten wel hard nodig is, maar ben gewoon al super druk en vooral moe. Pittige baan met veel reistijd elke dag.
Wil proberen om iig eens per week een uur eerder naar huis te gaan van werk en dan via de sportschool naar huis te gaan en 1x in het weekend. Dan kom ik toch al aan 2 of 3x per week.

Maar goed, dat is het voornemen............ hehe.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:19

O als ik jullie vorderingen zo lees... Goed bezig! +:)+ Ik wil ook weer sporten maar lig al een week ziek thuis ;(
Manzano, gelijk mee beginnen...kan je zo 2015 verdergaan..is de drempel niet zo hoog :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:25

Balen dat je ziek bent Elmira :(:) Griepje?

Ja mijn schema is heavy, maar als je iets wilt bereiken dan moet je..
Het is echt een super druk schema, zeker als je erbij toevoegt dat ik ook nog 55 uur werk in de week!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:26

Respect!!! :op

Elmira beterschap!!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:28

Elmira30 schreef:
O als ik jullie vorderingen zo lees... Goed bezig! +:)+ Ik wil ook weer sporten maar lig al een week ziek thuis ;(
Manzano, gelijk mee beginnen...kan je zo 2015 verdergaan..is de drempel niet zo hoog :)

Ja beetje jammer alleen dat komende 2 weken die les niet doorgaat ivm kerstavond en oudjaarsavond hahaha.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:35

Ooh das wel balen! Misschien op die dagen wel thuis trainen dat je er wel aan gewend raakt op die tijden wat te doen?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:39

Nou ik kijk even of ik gewoon ergens anders in de week nog kan aansluiten op een andere vestiging ofzo. Op zich is m'n hele ritme op die dagen toch al totaal anders. Ben dan ook vrij, dus dat scheelt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:39

Is dit eigenlijk niet meer een HK topic?? :=

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:40

manzano schreef:
Is dit eigenlijk niet meer een HK topic?? :=

Ja word er misschien wel tijd voor he?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:51

Beetje wel ja _O- al gaan we weinig off topic!!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:04

SteffiiY schreef:
Balen dat je ziek bent Elmira :(:) Griepje?

Ja mijn schema is heavy, maar als je iets wilt bereiken dan moet je..
Het is echt een super druk schema, zeker als je erbij toevoegt dat ik ook nog 55 uur werk in de week!

Dank jullie wel. Jups...ben zaterdag na het sporten ziek thuis gekomen. Het ergste hebben we gehad maar ben nog steeds niet lekker. {:)-:(

O haha dat is inderdaad vervelend, ik dacht je kan vast nog een keer tussen de feestdagen :o

Steffiiy jij bent het bewijs dat er geen excuses zijn om niet te sporten +:)+ :)

O we hebben het nog over sport toch? :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:05

Hahahaha ja het gaat over sport idd. Maar als ik het vergelijk met de hardlooptopics dan is die op MWS echt voor info en in de HK om gewoon over je trainingen te kletsen enzo. Maar het maakt mij niet uit hoor.......... ik l*l gewoon lekker verder :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:12

Moet sowieso een dezer dagen even een afspraak maken voor een rondje begeleiding m.b.t apparaten enzo. Want ik heb werkelijk geen idee :D :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:32

Zolang we ontopic blijven, zeg ik lekker hier blijven!!!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:01

Elmira, beterschap!
Gianti, fijn dat je dieetiste goed is bevallen, hopelijk lukt het nu om in ieder geval niet verder af te vallen.
Ik moet weer wachten tot morgen tot ik weer mag. Ik vind het tot nu toe echt heel leuk op mijn sportschool. Heb nu een schema met wat meer kracht, minder cardio. Voel nu (van training dinsdag) zo’n lekkere lichte spierpijn in mijn borst en rug. Ben echt benieuwd of het ook qua kracht veel effect gaat hebben deze training.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:19

Mijn probleem in het sporten is vooral dat ik onzeker ben over het gebruik van de apparaten en daarom niet wil gaan :P
Bang dat men denkt: 'Wat is die nu weer aan het doen?'.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:23

MaritB schreef:
Mijn probleem in het sporten is vooral dat ik onzeker ben over het gebruik van de apparaten en daarom niet wil gaan :P

Ik heb ook werkelijk geen idee. Maar als het goed is laten ze je ook niet zomaar los gaan op die dingen en helpen ze je daar de eerste (paar) keer bij.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:25

Iemand ervaring met RPM?? Dat lijkt me ook wel leuk om een keer te proberen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:30

Heb ik ook gehad heel erg.. Maar nu ken ik de meeste fanatieke en de trainers :) durf nu gewoon te vragen en mensen komen me ook hulp geven!! Maakt de sportschool ook leuker dat je steeds meer mensen leert kennen er!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:32

RPM is spinning maar dan van les mills volgens mij.
En dan met 3 maanden dezelfde muziek, zoveel verschil zit er niet in volgens mij. :+
Ik persoonlijk vind spinning niet leuk, ik doe het omdat ik moet van mezelf.

Gianti:
Of je 5 dagen trekt hangt ook af van wat je doet he.
Ik doe nu 4 dagen, maar dat gaat maar net aan en nu ga ik zo bij slapen zo moe als ik ben. :+
Je lichaam heeft ook gewoon rust nodig, eigenlijk is 4 dagen achter elkaar al qua herstel niet optimaal lijkt mij qua rust. Niet qua spieren, maar je hebt ook nog een stel bijnieren die je heel moet houden. :Y)

Ik ga nu 4 keer, maar dat is spinning en dan weer heel wat anders, juist omdat ik met aquafitness ook rustig aan kan doen als dat nodig is. Deze week heb ik dat niet gedaan, dus nu is het batterijtje leeg..
Vanavond eigenlijk spinning maar ik weet niet of ik ga. :(
Heb echt flink spierpijn en ik ben moe, morgen weer paarden ook. -O-
Qua mensen kennen gaat dat hier wel steeds beter, ik merk ook dat ik lessen een stuk fijner vind qua motivatie als alleen dingen doen. Iets met verveling. :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:38

Hmm ze hebben bij ons Indoor Cycling (gewoon spinning volgens mij) en RPM. Nou ja, ga het gewoon eens proberen. Heb een bloedhekel aan fietsen normaal, dus zal me benieuwen haha.

Wel beetje op jezelf passen ook he moonfish?? :(:)
Ik moet vanavond naar stal. Maar stallen mesten is ook een soort fitness O:)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:43

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan fietsen, spinning vind ik ook niet leuk.
Enige voordeel is dat er wat meer afleiding is in de vorm van muziek en een instructeur die je bezig houdt. :')

Ik pas wel op mezelf hoor, ik ga even slapen nu en dan zie ik wel wat ik vanavond doe.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:31

MaritB schreef:

Gewoon om hulp vragen!
Bij mijn sportschool kun je om de zoveel weken om een nieuw schema vragen en dan begeleiden ze je ook op de apparaten. Ik zou ook niet zomaar willekeurig aan de slag gaan als je er weinig vanaf weet (zoals ik ;) ) niet omdat het raar zou staan, maar omdat je houding en een goed schema erg belangrijk is om effectief te trainen.
Ik weet niet of dit bij jou op de sportschool ook mogelijk is? Zo niet, dan is er vast wel iemand die in ieder geval kan uitleggen hoe de apparaten werken. Doen!