[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:08

Wat een helden hier haha, ik word al gauw licht in mn hoofd van doorprikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:15

Ik zorg gewoon dat ik de mijne niet door hoef te prikken want ik word er ook onpasselijk van _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 23:18

Ieuw doorprikken! Ik laat mijn knopjes er mooi inzitten oke :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 12:03

Iris82 schreef:
Ik heb snachts de eerste twee weken een pleister over de piercing geplakt. Wat een opluchting was dat. :D

Hihi! Dat is wel een goede!! :))

Ik heb aan beiden oren ook nog 3 gaatjes die ik ooit weer geprobeerd heb door te prikken...
Lukte niet :n :') alleen de eerste zit er al eeuwen in en die kan ik probleemloos een jaar niet dragen en zo weer wat in doen :j

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 13:27

*komt even binnenvallen*
ik wil graag een traguspiercing maar ben echt schijtsbenauwd voor naalden en dus ook bang dat het super zeer doet haha. toen mn zusje en moeder hem kregen werd ik duizelig :')
ik heb wel een navelpiercing, daar voelde ik niks van en zo'n oorbel boven in mn oor maar die is nog geschoten en voelde ik ook niet.
derde gaatje wil ik ook nog maar daar ben ik niet bang voor :P daar voel je niks van

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 14:04

anoukwendy schreef:
*komt even binnenvallen*
ik wil graag een traguspiercing maar ben echt schijtsbenauwd voor naalden en dus ook bang dat het super zeer doet haha. toen mn zusje en moeder hem kregen werd ik duizelig :')
ik heb wel een navelpiercing, daar voelde ik niks van en zo'n oorbel boven in mn oor maar die is nog geschoten en voelde ik ook niet.
derde gaatje wil ik ook nog maar daar ben ik niet bang voor :P daar voel je niks van

Ik vond tragus echt niet pijn doen en dat terwijl ik mij zo druk maakte.

Hij is nog niet helemaal beter m'n tragus :( bij het knopje lijkt de huid een beetje droog en viezig terwijl ik het echt goed bij houd..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 14:21

Ik vond mn tragus de meest pijnlijke piercing in mn oren met zetten. Maar zou 'm zo weer over doen, pijn is zo voorbij. :j

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 14:54

Ik vond mijn tragus ook echt zeer doen met zetten! Maar heb er helemaal green spijt van, hem hem nu een week. Ik kan er gewoon op slapen dus het zetten is even pijnlijk!

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 18:37

Ik laat dus een navelpiercing zetten, en het mag van mijn mama enz maar mijn papa weet het blijkbaar nog niet :p Hij is een beetje tegen piercings dus iemand een idee hoe ik het nieuws het beste kan zeggen tegen hem? ;)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 19:33

Mn zusje had gewoon een navelpiercing gedaan en later gezegt kijk wat ik heb. Mn vader vond dat het pas mocht als ze 16 was wat ik ergens wel begrijp.

Haha motiverend haha, durf het gelijk nog minder haha. Bij mn moeder deed ie inderdaad ook heel zeer mar mn zusje voelde bijna niks.
Ik heb wel een hele hoge pijngrens maar dan nog..

Misschien wil ik ook in een oor wel eentje halverwege maar daar ben ik nog niet uit, ben bang dat het te druk word met 3 onder zegmaar en dan eentje in het midden. Die wil ik dan in mn andere oor als die bovenin.
Ken al die namen er niet van hoor haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 11:48

anoukwendy schreef:
*komt even binnenvallen*

Pijn is natuurlijk relatief, maar ik vond mijn traguspiercing absoluut niet pijnlijk. Heb verder geen piercings dus geen vergelijkingsmateriaal haha. Echter vond ik het minder pijnlijk dan het schieten van een oorbel (pasgeleden nog tweede gaatje erbij laten zetten namelijk).

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:35

Ik vond tragus ook veel minder pijn doen dan schieten van m'n 3 paar oorbellen gaatjes.

M'n tragus is nog steeds aan t rotzooien, nog steeds vuiligheid en rood en schilferig.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:57

Mijn forward helix jeukt echt verschrikkelijk, waardoor hij weer geiiriteert raakt en stom gaat doen :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 13:47

muntdrop schreef:
Mijn forward helix jeukt echt verschrikkelijk, waardoor hij weer geiiriteert raakt en stom gaat doen :')

Ken dat probleem :')

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:44

Mijn tragus heeft sinds een paar dagen flink laat van jeuk. En terug jeuken kan gewoon niet...

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:46

Mijne gaat niet goed sinds vandaag, komt echt weer veel vuil uit.... Terwijl in het begin zo goed ging! Kan er nog steeds op slapen alleen hij ziet er goor uit.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:54

Ruby1995 schreef:
Mijne gaat niet goed sinds vandaag, komt echt weer veel vuil uit.... Terwijl in het begin zo goed ging! Kan er nog steeds op slapen alleen hij ziet er goor uit.

O das oliebol! Hoelang heb je hem nu? Bij mij komt er ook nog wel wat vuil uit maar ik heb hem nu pas 8 dagen. Goed zeezouten!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 18:58

Pfoe, ik denk dat ik hem nu een maandje heb... De eerste twee weken had ik nergens last van maar de laatste twee weken istie allemaal aan het rommelen.. Echt niet fris ofzo maar doe niks geks.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:01

Ruby1995 schreef:
Pfoe, ik denk dat ik hem nu een maandje heb... De eerste twee weken had ik nergens last van maar de laatste twee weken istie allemaal aan het rommelen.. Echt niet fris ofzo maar doe niks geks.

Komt wel vaker voor bij kraakbeen piercings. In het begin heel lief zijn en daarna gaan bitchen. Is het verder ook rood en gezwollen? Als het er verder rustig uit ziet zou ik me geen zorgen maken.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:08

Tis aan de voorkant een klein beetje rond en een beetje gezwollen vergeleken met het begin maar twee weken eerder was die echt super erg opgezwollen en deed het ook pijn.. Maar zo is het nu niet.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:26

Niet druk om maken. Heeft geen zin.. Kraakbeen piercings blijven bitches. :')
Ik ben van LITHA. Leave it the hell alone en dan komt 't helemaal goed. Geen rotzooi op smeren, niet te veel aan zitten, daar wordt 't vaak alleen maar erger van. :j
Ik heb gelukkig vrij weinig last gehad van mn tragus, maar mn dubbele conch en nieuwste helix zijn nog steeds aan 't bitchen na maanden. :')
Mijn 1e helix was ook pas na een vol jaar rustig, braaf en genezen..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:37

_Ekenna schreef:
Niet druk om maken. Heeft geen zin.. Kraakbeen piercings blijven bitches. :')
Ik ben van LITHA. Leave it the hell alone en dan komt 't helemaal goed. Geen rotzooi op smeren, niet te veel aan zitten, daar wordt 't vaak alleen maar erger van. :j
Ik heb gelukkig vrij weinig last gehad van mn tragus, maar mn dubbele conch en nieuwste helix zijn nog steeds aan 't bitchen na maanden. :')
Mijn 1e helix was ook pas na een vol jaar rustig, braaf en genezen..

Precies :). Ik ben extreme fan van litha. Doe ook alleen zeezouten als het nodig is. Beweeg het sierraad ook niet heen en weer of iets. Voor mn snug niet, want die gaat nog door best wel wat kraakbeen heen en wil de wond zo min mogelijk irriteren.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:03

Ik deed ook aan LITHA met mijn navelpiercing, maar die is nu toch mooi ontstoken -O- en bij mijn helix heb ik nu een korstje zitten.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:06

goldenarrow schreef:
Ik deed ook aan LITHA met mijn navelpiercing, maar die is nu toch mooi ontstoken -O- en bij mijn helix heb ik nu een korstje zitten.

Soms heb je pech :( navelpiercing van mijn vriendin was ook opeens helemaal uit het niks gaan ontsteken. Ze heeft hem toen een paar dagen telkens 15 minuten geweekt in zeezout oplossing (gewoon dat glas op je navel houden terwijl je op je rug ligt zegmaar, toen was het weer over. Korstjes zijn redelijk normaal bij kraakbeen toch? (oke ik heb ze niet maar ik heb ook 0,0 gebloed bij beide piercings.)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 20:15

Ik smeer er ook nooit iets op hoor, wist ook niet eens dat het moest :o maar ik heb dan ook geen last gehad van mn navelpiercing. Eigenlijk nergens van.
Heeft er iemand ervaring met van die 'schiet' oorbelletjes in je tragus? Van hoe ze dat nu ook met gewone oorbellen doen zegmaar. Volgens een kennis van mn moeder (die dit met bijna alles doet, ze zegt ook dat ze navelpiercings enzo zo doen? Klinkt voor mij heel raar) kan het gewoon. Is trouwens in zweden..