Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik heb snachts de eerste twee weken een pleister over de piercing geplakt. Wat een opluchting was dat.
anoukwendy schreef:*komt even binnenvallen*
ik wil graag een traguspiercing maar ben echt schijtsbenauwd voor naalden en dus ook bang dat het super zeer doet haha. toen mn zusje en moeder hem kregen werd ik duizelig
ik heb wel een navelpiercing, daar voelde ik niks van en zo'n oorbel boven in mn oor maar die is nog geschoten en voelde ik ook niet.
derde gaatje wil ik ook nog maar daar ben ik niet bang voordaar voel je niks van
anoukwendy schreef:*komt even binnenvallen*
ik wil graag een traguspiercing maar ben echt schijtsbenauwd voor naalden en dus ook bang dat het super zeer doet haha. toen mn zusje en moeder hem kregen werd ik duizelig
ik heb wel een navelpiercing, daar voelde ik niks van en zo'n oorbel boven in mn oor maar die is nog geschoten en voelde ik ook niet.
derde gaatje wil ik ook nog maar daar ben ik niet bang voordaar voel je niks van
Ruby1995 schreef:Mijne gaat niet goed sinds vandaag, komt echt weer veel vuil uit.... Terwijl in het begin zo goed ging! Kan er nog steeds op slapen alleen hij ziet er goor uit.
Ruby1995 schreef:Pfoe, ik denk dat ik hem nu een maandje heb... De eerste twee weken had ik nergens last van maar de laatste twee weken istie allemaal aan het rommelen.. Echt niet fris ofzo maar doe niks geks.
_Ekenna schreef:Niet druk om maken. Heeft geen zin.. Kraakbeen piercings blijven bitches.
Ik ben van LITHA. Leave it the hell alone en dan komt 't helemaal goed. Geen rotzooi op smeren, niet te veel aan zitten, daar wordt 't vaak alleen maar erger van.
Ik heb gelukkig vrij weinig last gehad van mn tragus, maar mn dubbele conch en nieuwste helix zijn nog steeds aan 't bitchen na maanden.
Mijn 1e helix was ook pas na een vol jaar rustig, braaf en genezen..
goldenarrow schreef:Ik deed ook aan LITHA met mijn navelpiercing, maar die is nu toch mooi ontstokenen bij mijn helix heb ik nu een korstje zitten.