Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:17

Misschien staat het al ergens, maar ben het niet tegengekomen. Mijn eerste douchefoam bus is nog halfvol, maar de druk is er vanaf. Er komt dus niks meer uit. Is dit een bekend probleem? #ritualsvirgin

Verder dikke grote enorme fan van de Sakura Scrub. Love it. Oh yes I do!

laura1987

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 16:28

Naar een winkel toe gaan met de bus en je probleem laten zien, dan krijg je een nieuwe!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:00

Anna_Dani schreef:
Misschien staat het al ergens, maar ben het niet tegengekomen. Mijn eerste douchefoam bus is nog halfvol, maar de druk is er vanaf. Er komt dus niks meer uit. Is dit een bekend probleem? #ritualsvirgin

Verder dikke grote enorme fan van de Sakura Scrub. Love it. Oh yes I do!

Heb ik ook een keer gehad, maar toen kwam er wel een ministraaltje uit. Heb de bus uiteindelijk als handenzeep ingezet, want ik had het geduld onder de douche er niet voor.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:04

Ik doe ongeveer anderhalve week tot twee weken met een fles doucheschuim. En nu begreep ik dat mijn nieuwe favo-geur ook nog eens tijdelijk is, dus dat werd even inslaan. De geur die ik sinds jaar en dag gebruikte is uit het assortiment gehaald en aangepast teruggekomen. Deze nieuwe versie vind ik totaal niet lekker meer ruiken. Dus nu moet ik het even zien uit te zingen met de voorraad die ik nu heb. Ben bang dat ik - niet alleen vanwege het uit het assortiment halen van mijn huidige favo-geur, maar mede gezien de hoge prijzen - toch met de tijd moet overgaan op een ander merk...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:11

2 weken? :o
Gebruik je dan niet veel te veel?

Ik doe er zeker maanden mee.
Gebruik de douchefoam in combinatie met washandje dan schuimt het vele malen beter.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:12

laura1987 schreef:
Naar een winkel toe gaan met de bus en je probleem laten zien, dan krijg je een nieuwe!

Dat idee had ik inderdaad ook al, even checken of het vaker voorkomt.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 17:13

Wij hebben het 1 keer gehad met een deobus en 1 keer met een douchefoam

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 18:27

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 20:21

Bijna op vakantie dus wat lekkere producten scoren bij Schiphol

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:12

laura1987 schreef:

Gebruik de douchefoam in combinatie met washandje dan schuimt het vele malen beter.

Ongetwijfeld, maar ik was - behalve de onderzijde - niet met een washandje. Ik spuit een hoeveelheid op mijn handen en smeer me ermee in. Wellicht dat het daarom zo snel gaat. Daarnaast heb ik een lichte vorm van smetvrees (uitgezonderd bij de paarden) en was ik heel vaak mijn handen, ook onder de douche. Beetje een tic.... een dure tic, naar het blijkt. :o

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:15

Shenavallie schreef:
laura1987 schreef:

Ongetwijfeld, maar ik was - behalve de onderzijde - niet met een washandje. Ik spuit een hoeveelheid op mijn handen en smeer me ermee in. Wellicht dat het daarom zo snel gaat. Daarnaast heb ik een lichte vorm van smetvrees (uitgezonderd bij de paarden) en was ik heel vaak mijn handen, ook onder de douche. Beetje een tic.... een dure tic, naar het blijkt. :o

Probeer het morgen is met een washandje dan en vertel of het scheelt, ik ben benieuwd!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:17

Zal het eens proberen. De reden dat ik dat nooit doe, is omdat ik een aversie tegen sponsen en puffs heb. Vind dat zó smerig! Maar eigenlijk zou een washandje geen probleem moeten zijn, want die gaat direct daarna de wasmand in. Hou je op de hoogte! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:20

Ik heb hetzelfde maar ik ken de waarde , heb altijd een goedkopere in de douche staan voor mijn handen :P . Vind washandjes niet fijn , de zeep is er op mijn manier zo af

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:26

Daarom doe ik t op zon puff ding,veel fijner! Washandje is t zo vanaf. Bij mij gaan de douche foams ook langer mee op die manier.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:53

Hier ook puff liefhebber, maar ik gebruik het lang niet iedere dag. Denk eens in de 3 dagen dat ik douchegel gebruik en eens in de week scrub. Verder moet m'n lichaam het doen met water. Mijn haar was ik sinds kort met organische/biologische shampoo. Wat een verademing zeg! Veel meer volume en minder haaruitval. Ik gebruik naar alleen niet de rituals shampoo en conditioner voor, ik weet namelijk niet in hoeverre rituals biologisch is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:58

Weinig verschil gemerkt met een washandje. Heb de douche uitgezet en ben me zo gaan insoppen en dat werkte wel. Scheelt ook weer een hoop water! :D

Ik vind puffs en sponsen gewoon echt ranzig, tenzij je die dingen elke dag na het douchen zou wassen op kookprogramma. Het idee dat je de volgende dag weer met zo'n ding in je gezicht zit, terwijl je de dag daarvoor je hele lijf er al mee hebt gedaan en al die schilfers die erin blijven zitten... brrrrr. Dat zeg ik: ik heb een lichte vorm van smetvrees als het om menselijke hygiëne gaat. Heel tegenstrijdig dat ik na het mesten rustig mijn broodje tussen de paarden eet, zonder mijn handen te wassen. Maar als ik naar het toilet ben geweest, ga ik eerst mijn handen wassen voordat ik weer verder ga met mesten. Laten we het erop houden dat het een aardige kronkel daar boven moet zijn! :+

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:10

Hahaha herkenbaar, mest is niet vies! De rest wel. Met sponsen heb ik dat ook, maar die puff is van plastic, daar spoelt het zo vanaf (laat mij in die waan!). En ik zit er nooit mee in mijn gezicht, daarvoor gebruik ik scrubcreme vanuit mijn handen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:53

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:54

Puff vind ik ook onwijs smerig, al die huidcellen die erin ophopen, bacterien die een feestje vieren yuk :')
Oplossing; regelmatig in de wasmachine mikken op minimaal 60 graden (met de handdoeken mee). Dan ben je iig van de ergste smurrie af haha

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:05

Ik heb dankzij een collega de Rituals deo (stick) ontdekt en ik ben er echt heel blij mee. Hoe warm of vies je ook wordt, mijn okselkes blijven fris en fruitig. Plus ik doe zeker een half jaar met een stick en ik smeer niet zuunig. Heerlijk spul!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:44

Ik gebruik altijd een washand of mijn vriend doet het. O:)

Gulpje: ik gebruik sinds een paar weken de deo(spray) van Rituals en vind hem ook opvallend fris. Geen overheersende parfumlucht maar ook duidelijk geen zweetlucht.

Merel_gomez, fijn dat de producten terug mochten. Heb je geld teruggekregen?

Ik heb het momenteel een beetje gehad met de store in Almere. Ik heb de rode geurkaars (winter-editie) en maanden geleden kreeg ik in dit filiaal de tip om de kaars zo nu en dan op de kop te zetten om de geurolie weer bovenin de kaars te krijgen. Aangezien ik de kaars al een tijd niet gebrand had besloot ik om het eens te proberen, alleen bleek dat de kaars op een gegeven moment is losgelaten van het glas en op de kast terecht is gekomen, met als gevolg dat er een donkerrode kring in het hout was getrokken. En je raadt het al: de kring was er met geen mogelijkheid meer af te krijgen.
Toen ik hierover een berichtje schreef op de facebook-pagina van Rituals, puur met de gedachte 'als je nog eens een tip hebt, zeg er dan bij dat de kaars loslaat', reageerden ze dat de storemanager in Almere mij graag te woord wilde staan en me een passende oplossing wilde bieden. Dit vond ik al een fijne reactie, omdat ik hier eigenlijk helemaal niet op rekende. Dus met een fijn gevoel én de kaars naar de winkel gegaan. Hier werd me echter duidelijk gemaakt door de manager dat ervan uit werd gegaan dat 'de klant zelf ook wel kan nadenken'. Pardon?! Toen ik uitlegde dat ik er niet vanuit ging dat de kaars zou loslaten en dat ik anders echt wel iets onder de kaars had gelegd, reageerde ze dat de kaars wat kan krimpen als hij net warm was geweest. Ook dat argument kon ik weerleggen aangezien de kaars zeker 2 maanden niet meer had gebrand. Toen ze ook daarop met een 'jamaar' kwam heb ik aangegeven dat ik sterk het gevoel kreeg dat ze eigenlijk wilde zeggen dat het mijn eigen schuld was. Maar nee, dat was écht niet het geval volgens haar. Uiteindelijk heeft ze me geadviseerd om contact op te nemen met het hoofdkantoor om te kijken of er eventueel iets via de verzekering opgelost kon worden. Met een niet al te fijn gevoel vertrok ik weer, aangezien ik me niet echt serieus genomen voelde.

In een reactie van het hoofdkantoor kreeg ik te horen dat er door een externe bemiddelaar gekeken zou worden of ik recht zou hebben op een vergoeding. En jawel hoor, een paar dagen later ontving ik het bericht dat er altijd wordt geadviseerd om een schoteltje onder de kaars te zetten en aangezien ik dit advies niet heb opgevolgd de mederwerkster niets te verwijten valt en ik dus kan fluiten naar een vergoeding.
Maar aangezien ik dit advies helemaal niet heb gekregen heb ik het hier niet bij laten zitten. Áls ik het advies had gekregen dan had ik dit absoluut wel opgevolgd, dit heb ik ook duidelijk gemaakt aan de storemanager waarop zij dus reageerde dat ik zelf ook wel had kunnen nadenken. Dit heb ik ook in de mail gezet die ik zojuist heb teruggestuurd, samen met de boodschap dat ik vind dat de winkelmedewerkster in dit geval wel degelijk iets te verwijten valt aangezien ze het advies niet heeft gegeven. Tot slot heb ik gemeld dat ik niet weet waar het gegeven is blijven liggen dat ik het advies nooit heb gekregen, maar dat dit wel invloed heeft gehad op het besluit om mij geen vergoeding te geven en dat het me überhaupt niet zozeer om de vergoeding gaat maar meer om het feit dat er niet naar mijn volledige verhaal wordt gekeken en op deze manier dus een verkeerde conclusie wordt getrokken.
Toen ik onlangs in de store in Almere was (een paar weken na mijn bezoek over de kaars), vond ik de manager ook al opvallend bot tegen me doen en ik heb zo'n vermoeden dat ze nog dondersgoed weet wie ik ben. Die nieuwe tv-kast heb ik allang betaald en ondanks dat ik het geld liever aan andere dingen had uitgegeven kon ik het best missen, dus die vergoeding hoef ik echt niet zozeer te hebben, maar de manier waarop dit wordt afgehandeld vind ik absoluut niet eerlijk en dat maakt dat ik nu heel kinderachtig mijn punt duidelijk wil maken.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:07

.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:38

Oh dat is wel netjes. Mag je die wel in delen besteden?

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 21:43

.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 22:05

Dat mag toch nooit met tegoedbonnen?