Ik heb ook 2 topjes gekocht bij sportsworld. daar zit de bh bij in en zo blijven mijn boobies teminste op zn plek whaha.
Dimple
Geplaatst: 11-11-14 15:47
Ik heb zo'n shock absoberding........nou ik zal je zeggen. als je daar van mijn schattige D cup nog iets van ziet wiebelen vind ik je heel knap. Nog nooit zo'n strak ding gehad. Kan wel gelukkig blijven ademen
Ik heb Panache sport bh's, die zijn chillll. Heb ook 2 Shockabsorbers, maar vind de Panaches fijner. Zit ook vulling en een beugel in, vind ik persoonlijk prettiger.
Mja ik heb 75E dus dat is niet zo'n ingewikkelde maat... Volgens mij hebben ze die maat wel van Panache..
MyLittleLove
Geplaatst: 11-11-14 18:33
Leuke sportlegging zag ik voorbij komen!! En allemaal weer lekker gesport
Ik heb gister zumba en combat gedaan en vandaag FUNXCTION (geen les mills les maar soort grit idee), nu ga ik leren voor mijn herkansing, morgen grit en zaterdag megakwartaal
OJA!! Er komt een nieuw f4f filiaal in Roermond, met de bus een halfuurtje. Heb gesolliciteerd op baliemedewerker weekend en groepslesinstructeur en voor beide heb ik een gesprek De baliefunctie is op zondag, dus dat zou ideaal zijn, en als ik daar dan flink wat groepsuurtjes kan maken Nouja, afwachten maar! Woensdag de 19e heb ik gesprek.
Ik heb ook lichamelijke klachten en ik ben ook onder het limiet gelukkig
dressagelady
Geplaatst: 12-11-14 12:44
Oh ik vind deze bicep track zo stom, mis echt die van de vorige release (en met mij zowat de hele groep incl instructrices )
Warboel
Geplaatst: 12-11-14 12:45
Biceps doe ik altijd met 3,5. Behalve die ene waar dat nummer Mrs. Jackson inzat (vorige release geloof ik). Die werd altijd met dumbells gedaan en die deed ik altijd met een bar met 2,5 erop.
Hier wordt er alweer gemixt
Dimple
Geplaatst: 12-11-14 14:51
En ik vind mezelf al zo enorm met mijn D cup. Niks te klagen als jullie maten lees.
Succes met de operatie. Je klachten zullen echt afnemen!
Ik ga zo weer een uurtje pumpen de woensdagles is meestal erg rustig, hopelijk straks ook weer!
Pfff zo'n grote cup lijkt me lastig! Zeker met combat of step ofzo. Heb met mijn D gelukkig niet heel veel klagen, al moet ik ze wel goed inpakken anders doet het zeer
Heb besloten dat ik zelfstandig krachttraining ga oppakken. Ik werk onregelmatig dus ik mis heel vaak de lessen. Moet alleen nog even bedenken hoe ik het ga aanpakken. Doen hier meer mensen krachttraining? Kiwipitje geloof ik, maar verder?
Ik maakte echt de blits in m'n nieuwe broek had er een knalroze hemdje boven gedaan. Niks mis met een beetje kleur in de wereld Lekker gesh'bamt! Ook echt een leuke mix weer! Heel fijn zo voor het weekend