Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Collie2008 schreef:Leuk een supplementen topic!
Ik ben nu sinds 3 maanden bezig met kettle bell training en ik begin echt versterking van de spieren te merken, meer kracht, meer contouren. Het is 35/40 minuten echt keihard doodgaan (en weer opstaan)
Nu neem ik voor en na het sporten een shake (whey).
Ik doe maandagavond en vrijdag heeeeel vroeg morgens sporten. Daarnaast ga ik na het weekend de dinsdag ochtend en donderdagochtend voor het werken ook 45min zwemmen.
Ik ben verder niet te zwaar (56kg bij 1.66) maar er mag van mij wel wat 'vet' vanaf.
Nu ben ik op zich benieuwd om ook creatine te gebruiken, maar ja, ik ben geen vet fitness monster, dus kan dat/klopt dat bij mijn sport intensiteit en doel? (strakker lijfm, sterkere spieren, meer gespierde contouren en minder vetmassa, het hoeft echt geen droog trainen te worden hoor, maar vind een beetje spier gewelfde benen en armen en rug enzo zooooooo mooi)
marrianne schreef:@ knakker ik ben benieuwd! ik gebruik al tijden de pindakaas van e B&F. hoe zijn de voedingswaarde van deze?
Ik zit ook te twijfelen om een lading smartbars aan te schaffen om voor het sporten te nemen.
Emmaa_ schreef:Als iemand hier interesse heeft in een doos Smart Bars in de smaak white chocolate.. Be my guest. Wil ze liever niet opsturen omdat het dan wel een duur grapje is, maar ik woon in Utrecht, kan best naar een ander centraal punt in Nederland komen. Zijn er 2 uit een doos van 10 stuks, in ruil voor een pakje peuken mag je ze hebben