In een verkeerd land geboren! Hoe gaan jullie met warmte om?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:01

takkie_muis schreef:
Brr ik ben nogal kou kleum afgelopen dagen , het is weer wennen :brr:

Gewoon wat meer kleding aantrekken en klaar ben je toch?

Ik ben hier echt wel blij mee, hopelijk krijgen we niet nog meer echt zomerweer. Er zit weer zuurstof in de lucht, de wind is werkelijk iets koeler ipv lucht alsof de oven open staat.... Dus dat het omschakelen is, dat geloof ik direct. Voor mij is het alleen omschakelen van zomerdepressie naar aaaaaaaaaahhhhh weer ademen en leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:47

Zwerte schreef:
takkie_muis schreef:
Brr ik ben nogal kou kleum afgelopen dagen , het is weer wennen :brr:

Gewoon wat meer kleding aantrekken en klaar ben je toch?

Ik ben hier echt wel blij mee, hopelijk krijgen we niet nog meer echt zomerweer. Er zit weer zuurstof in de lucht, de wind is werkelijk iets koeler ipv lucht alsof de oven open staat.... Dus dat het omschakelen is, dat geloof ik direct. Voor mij is het alleen omschakelen van zomerdepressie naar aaaaaaaaaahhhhh weer ademen en leven!

:j moest even zoeken waar oversized knal gele trui was , hij is heerlijk met dit weer <3 . Deken op de bank <3

Berdien

Re: In een verkeerd land geboren! Hoe gaan jullie met warmte om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:53

Wat fijn dat je gewoon weer lekker buiten kan zijn Zwerte! +:)+

Koud kan ik het ook niet noemen, en heb nog flink gezweet tijdens de springles van vanochtend. Paard minder, kan merken dat de straffe wind en lagere temperaturen hem ook goed doen. En hij verhaart alweer :oo Gaat weer richting tussenvacht, voor ik het weet heeft hij weer een wintervacht en is het weer gedaan met de buitenritjes 's avonds ;( Dat is toch wel hét ideale aan de zomer hoor, die lange avonden. Met 40 uur werken is dat ideaal, na het werk nog even door het bos stuiven. In de winter rij ik hem dus maximaal 2x per week, alleen in het weekend. Meh -O-

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 12:45

Oh wat geniet ik hier van! Ik ben stiekem ook wel dol op regen en het lijkt hier maar niet droog te worden. Heeeeeerlijk zeg! Lekker fris, huis is lekker koel, heb zelfs de ramen slechts op een kiertje, het waaide te hard in huis :-) Gister dikke wolkbreuk hier, dat was even minder leuk aangezien we met zulke buien nog altijd lekkage hebben in de keuken en hooischuur.... Maar ach, zelfs dat verpest mijn huidige humeur niet! Ik zette gewoon dansend en fluitend de emmers er onder :-) Ik had niet verwacht dat het zo zou afkoelen, gebeurd niet vaak in augustus!
Gister heerlijk in de regen naar de dierentuin geweest en daarna nog lekker op eigen terrein gerommeld. Zeiknat binnen komen, natte kleren uit en heerlijk in ochtendjas op de bank nestelen met drie katten om je heen :-)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:19

Ik zorg wel voor waterdichte kleding of wissel van jas zodra die lek word. Heb ze gewoon op stal hangen.

Ik laat me niet zeiknat regen omdat ik de hele dag buiten loop. Met de kou krijg ik anders plekken op mijn en winterhanden maar alles beter dan die hitte.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:38

Als ik geen mogelijkheid had om me direct weer om te kleden, dan zou ik ook voor waterdichte kleding gaan hoor. Maar als ik hier lekker om huis heen bezig ben, kan ik natuurlijk elk moment naar binnen en wat droogs aantrekken. En dan vind ik het dus echt heeeerlijk!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:38

Nope :n , daarom hou ik dus gewoon helemaal niet van zomer. Of het is warm of het regent. En van allebei word ik nat en daar heb ik de pest aan. Regenkleding wordt 'm ook niet, daar ga ik ook van zweten.
Het enige lollige vind ik dat ik dan paardlief d'r stal moet uit douwen, letterlijk, omdat zij ook niet van nat houdt. Van mij mag ze best binnen blijven als ze dat liever heeft, maar dan wel in een beetje schone stal. Heb er weleens dubbel om gelegen dat ik haar eindelijk uit de stal had gekregen en ze snel in een andere was gelopen en daar erg tevreden met zichzelf stond te wezen _O- .

Maar dat het nu binnen ook eindelijk weer in de tieners is, 19 graden *\o/* , is wel heel fijn. En om te lezen dat jij nu weer een beetje kunt leven, Zwerte! Snel alle schade inhalen en extra genieten! :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:47

echte regenkleding heb ik in de zomer idd ook niet aan, maar een nieuwere jas kan best wat water hebben.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 10:14

Dit weer is ook nog eens super gezellig <3 De eerste koppen thee en warme chocolademelk zitten er alweer in.
Het enige waar ik niet van gecharmeerd ben is dat ik geen van m'n jassen meer pas door de zwangerschap :') Gelukkig is het nog niet nodig en ik hoop dat dat zo blijft. Zoals het nu is vind ik het perfect.