takkie_muis schreef:Brr ik ben nogal kou kleum afgelopen dagen , het is weer wennen
Gewoon wat meer kleding aantrekken en klaar ben je toch?
Ik ben hier echt wel blij mee, hopelijk krijgen we niet nog meer echt zomerweer. Er zit weer zuurstof in de lucht, de wind is werkelijk iets koeler ipv lucht alsof de oven open staat.... Dus dat het omschakelen is, dat geloof ik direct. Voor mij is het alleen omschakelen van zomerdepressie naar aaaaaaaaaahhhhh weer ademen en leven!

moest even zoeken waar oversized knal gele trui was , hij is heerlijk met dit weer
. Deken op de bank
Gaat weer richting tussenvacht, voor ik het weet heeft hij weer een wintervacht en is het weer gedaan met de buitenritjes 's avonds
Dat is toch wel hét ideale aan de zomer hoor, die lange avonden. Met 40 uur werken is dat ideaal, na het werk nog even door het bos stuiven. In de winter rij ik hem dus maximaal 2x per week, alleen in het weekend. Meh
Gister dikke wolkbreuk hier, dat was even minder leuk aangezien we met zulke buien nog altijd lekkage hebben in de keuken en hooischuur.... Maar ach, zelfs dat verpest mijn huidige humeur niet! Ik zette gewoon dansend en fluitend de emmers er onder
, daarom hou ik dus gewoon helemaal niet van zomer. Of het is warm of het regent. En van allebei word ik nat en daar heb ik de pest aan. Regenkleding wordt 'm ook niet, daar ga ik ook van zweten.
.
, is wel heel fijn. En om te lezen dat jij nu weer een beetje kunt leven, Zwerte! Snel alle schade inhalen en extra genieten!
Gelukkig is het nog niet nodig en ik hoop dat dat zo blijft. Zoals het nu is vind ik het perfect.