MaNdiii schreef:Veulen84 ik ga nu nog 1x in de maand zou eigenlijk iets meer moeten denk ik, maar ik wordt er zelf wat moe van. Ik doe mijn rek oefeningen elke dag (levert weinig op, maar voor het idee) ik merk na 2 weken wel dat alles weer veel stijver wordt.
Ik had trouwens niet eens wat gebroken alleen maar de enkelbanden gescheurd daarom vind ik het zo lastig om die restklachten te accepteren.
Rekoefeningen levert mij ook niks op. Behalve een pijnlijke enkel/pezen. Ik dubbel nu echt over of ik fysio zal afbouwen naar om de week. Anderzijds heb ik nog tot augustus fysio uit me basis en daarna nog 16 behandeling. Dus misschien moet ik gewoon 1x in de week blijven gaan en hopen dat door het losmaken ik misschien nog een beetje vooruit blijf gaan.
Momo: Bij jou wordt het ook wel een lang gebed zo he. Ik denk dat ik voor alleen oefeningen ook niet meer naar de fysio zou gaan. Op een gegeven moment weet je dat zelf ook wel.
Dat stabiliteitsprobleem heb ik zelf ook heel lang gehad (en nog steeds af en toe). Van de week nog een blauwe knie gehaald. (Gewoon opstaan en doen alsof er niks aan het handje is) Ik moet zeggen dat mijn balans en stabiliteit eigenlijk alleen van paardrijden veel beter is geworden.
Nu moet ik zeggen dat ik uberhaupt veel moeite heb met het krijgen van spieren. Lukt gewoon niet, zo rottig.