Ik heb voor het laatst in juni gegeven. Ben benieuwd wanneer ik weer wordt opgeroepen. Misschien verschilt het ook wel per plaats?
Sem_
Geplaatst: 30-09-14 19:52
Jannaa schreef:
AB- die is wel zeldzaam, ik geloof dat 1/200 mensen die heeft.
Hoe voel je je nu Sem?
Ik heb me nog tot een uurtje of 1 behoorlijk rot gevoeld, maar toen ik eenmaal wat meer had gegeten voelde ik me gelukkig al snel beter! Nu alleen nog wat hoofdpijn, maar dat zal ook gewoon komen doordat het een lange dag was!
Ik ben ook ongesteld dus misschien dat het ook daarom allemaal even wat heftiger aankwam!
Dankje! , doet mij veel aan meerdere dingen denken.. En de tweede mwah darmen zijn vrij op dreef soms onofficieel zijn ze spatisch maar zit geen etiket op en leef als sinds mijn jeugd met ze en ken ze wel nu , en de derde ik lieft appelmoes
Ik heb AB positief als het goed is, dus ik ben geen handige gever maar ben een dankbare ontvanger omdat ik alles kan krijgen. De egoïstische bloedgroep dus
Ik heb een dubio , als ik woensdag doneren ga en mijn uitkering is er niet dan moet ik 10 km fietsen. . Zal dat teveel zijn ? , eet gewoon bij ouders voor ik terug fiets. .
sandorra
Geplaatst: 20-10-14 18:14
Hoezo meteen einde...... Had je dat de vorige keer ook? Anders opnieuw proberen na je menstruatie.....
Tm ik heb nergens last van sport gelijk ook erna soms.... Ik geef plasma geen volbloed.....
Was daar nog. Had wat te drinken gepakt en werd toen ineens daar duizelig en hart ging tekeer. En voor ik iemand kon waarschuwen weet ik niks meer. Iemand heeft me gelukkig kunnen opvangen. Moment dat ik weer wat weet lag ik op m'n rug op de grond met mijn benen omhoog. Toen vrij snel weer op zon stoel gelegd en heb daar zeker nog een uur gelegen. Uiteindelijk door mijn zus opgehaald. En idd dus meteen afgekeurd. Omdat dit dus duidelijk een reactie was dat mijn lichaam dit blijkbaar niet aan kan.
Hun dachten van niet. Gezien mijn bloeddruk eigenlijk altijd wel laag is. Vandaag was hij wel goed en mijn hb ook. Maar vorige keer zat ik tegen de grens aan qua bloeddruk.
Vervelend SsSimonee! Maar verder gaat het nu weer goed? Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal bij sommige mensen, jammer maar je hebt het geprobeerd toch
Fietsen kan best takkie_muis, ik ben ook regelmatig met de fiets gegaan. Ik wacht dan altijd net een stukkie langer dan wanneer ik niet ver hoef en drink graag wat extra. En fiets niet op toptempo terug (alhoewel, ik begin dan altijd bewust langzaam en ben na 3 km vergeten dat dat mijn plan was omdat het prima gaat).