Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Omg, heeft mijn zoontje zomaar ongeschonden onze vakantie in een gigantisch risicoland overleeft zeg. En daar zijn ze nog wel van het verplichte vaccineren.
Zolang je het niet specificeert en alles onder de noemer mazelen gooit, zouden die uitbraken onder de niet gevaccineerden zomaar kunnen komen omdat ze misschien toch wel last hadden van de pas gevaccineerde 3 weken lange besmettelijke keelholte uitscheidingen die theoretisch mogelijk kunnen zijn maar waar geen fatsoenlijk onderzoek naar wordt gedaan omdát dat liever als onmogelijk wordt gezien terwijl onderzoek aantoont dat shedding van vaccine strains voorkomt.
Maar daar kun je ook stellig blijven ontkennen als mogelijkheid natuurlijk.
Vooralsnog vallen er vrij weinig om in die regionen, ze leven veelal nog lang en gelukkig. Misschien ook een kenmerk van dat het geen wilde dodelijke mazelen is? Maar dat is maar een aanname.
Even terug lezen, mijn "vervalste gegevens" komt uit eerste hand omdat ikzelf als acuut mazelengeval werd geregistreerd door de GGD 5 jaren geleden terwijl ik dat niet was.
Dat was wel verhelderend voor mij, wat die zogenaamde uitbraken betreft.
Zahlina schreef:Magrathea schreef:Zahlina schreef:
Plus een verhoogde aluminium gehalte in de hersenen, is knal hard bewezen en weten wel heel lang. Geen wetenschap die daar tegen in gaat.
Ok maar volgens mij hebben we al vastgesteld dat je altijd aluminium binnen krijgt als je ademt. Dus als je langer leeft krijg je dus ook meer aluminium binnen
Ingeschatte aantal mensen die aan alzheimer lijd:
2010 Ages 65+: 4.7 Million
2020 Ages 65+: 5.8 Million
2030 Ages 65+: 8.4 Million
2040 Ages 65+: 11.6 Million
2050 Ages 65+: 13.8 Million
Dit zijn sprongen die mij te groot zijn, ondanks dat we last hebben van vergrijzing, los van alle andere ziektes die gelinkt worden aan aluminium.
En ja we ademen het in, we eten het, maar zelfs water kan dodelijk zijn als je er maar genoeg van krijgt.
Anoniem schreef:Omg, heeft mijn zoontje zomaar ongeschonden onze vakantie in een gigantisch risicoland overleeft zeg. En daar zijn ze nog wel van het verplichte vaccineren.
Zolang je het niet specificeert en alles onder de noemer mazelen gooit, zouden die uitbraken onder de niet gevaccineerden zomaar kunnen komen omdat ze misschien toch wel last hadden van de pas gevaccineerde 3 weken lange besmettelijke keelholte uitscheidingen die theoretisch mogelijk kunnen zijn maar waar geen fatsoenlijk onderzoek naar wordt gedaan omdát dat liever als onmogelijk wordt gezien terwijl onderzoek aantoont dat shedding van vaccine strains voorkomt.
Vooralsnog vallen er vrij weinig om in die regionen, ze leven veelal nog lang en gelukkig. Misschien ook een kenmerk van dat het geen wilde dodelijke mazelen is? Maar dat is maar een aanname.
MizzMontana schreef:Karma schreef:Waar zijn dan uitbraken? Wat versta jij onder uitbraken?
De cijfers van het RIVM zelf tonen niet eens aan dat de vaccins “het bewijs” zijn dat bepaalde kinderziektes minder of niet meer voorkomen.
En als ze wel voorkomen, vaccins werkten toch?
Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken.
Ter illustratie
[ [url=m/o3AuCN.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TWYWYi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nogmaals de vraag, hoe verklaar je dat de besmetting hoger is in gebieden met lagere vaccinatie graad?
Magrathea schreef:Karma schreef:Waar zijn dan uitbraken? Wat versta jij onder uitbraken?
De cijfers van het RIVM zelf tonen niet eens aan dat de vaccins “het bewijs” zijn dat bepaalde kinderziektes minder of niet meer voorkomen.
En als ze wel voorkomen, vaccins werkten toch?
Vraag een gemiddeld bejaard persoon, een opa of oma bijvoorbeeld of er vroeger angst was voor mazelen, de bof of een andere kinderziekte.
Grote kans dat ze je lachend aankijken.
Lachend? Serieus?
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/pol ... accineren/
Die mevrouw die je daar ziet lacht niet meer zoveel hoor.
Edit: die mevrouw in de rolstoel dus. Er is een uitgebreider interview met haar maar die kan ik zo gauw niet vinden.
verootjoo schreef:Wat maakt het uit of het kerngezonde of al zieke kinderen zijn die overleden zijn?? Is het dan minder erg?
Het zal je kind maar zijn zeg...
stel je hebt een kind met leukemie, waarbij dus de weerstand erg laag gehouden moet worden. Veel vatbaarder voor alles, maar hoeft tegenwoordig niet meer te overlijden aan leukemie, maar wel aan mazelen of iets anders??
Je vaccineert niet alleen voor jezelf, ook voor andere, kwetsbare mensen.
NatasjavE schreef:[naam] schreef:Omg, heeft mijn zoontje zomaar ongeschonden onze vakantie in een gigantisch risicoland overleeft zeg. En daar zijn ze nog wel van het verplichte vaccineren.
Hoe mensen er toch steeds maar weer bij komen dat pas gevaccineerde kinderen besmettelijk zijn voor mazelen is mij echt een raadsel.
Het enige wat in de bijsluiter/smpc staat is dat er verzwakte visrusdeeltjes zijn gevonden in het neusvocht....maar wel van het Rubella virus...rode hond dus.(maar dat besmettelijkheid zeer onwaarschijnlijk is.)
En zou ook niet kloppen met het plaatje van MizzMontana. Want dan zou het plaatje met mazelenuitbraak juist niet alleen of zelfs juist niet in de biblebelt zijn maar over geheel Nederland.
quera schreef:verootjoo schreef:Wat maakt het uit of het kerngezonde of al zieke kinderen zijn die overleden zijn?? Is het dan minder erg?
Het zal je kind maar zijn zeg...
stel je hebt een kind met leukemie, waarbij dus de weerstand erg laag gehouden moet worden. Veel vatbaarder voor alles, maar hoeft tegenwoordig niet meer te overlijden aan leukemie, maar wel aan mazelen of iets anders??
Je vaccineert niet alleen voor jezelf, ook voor andere, kwetsbare mensen.
Ik vaccineer dus wel voor mezelf. Heel egoïstisch in jullie ogen misschien.
Waarom mijn kind rommel inspuiten waar zij ernstige reacties op kan krijgen. Dat vergeef je jezelf ook niet als dat gebeurd. Het zijn dus 2 keuzes die je moet afwegen.
En tuurlijk die doden zijn heel erg. Maar het maakt voor mij wel verschil. Een gezond kind dat overlijd door mazelen of iemand die al ernstig ziek is. Namelijk een gezond kind kan 9 vd 10 keer prima een kinderziekte doorkomen. En daarom oa vaccineer ik niet.
Citaat:Namelijk een gezond kind kan 9 vd 10 keer prima een kinderziekte doorkomen. En daarom oa vaccineer ik niet.
Citaat:Volgens de Verenigde Naties zijn er 44 landen in Europa. In die 44 landen wonen ruim 740.000.000 mensen. De WHO-woordvoerder heeft het over 35 sterfgevallen, wat aanleiding is om het vaccinatiebeleid aan te passen.
We hebben niet kunnen vinden hoeveel kinderen er in Europa leven, maar laten we een voorzichtige schatting maken. Stel dat er van de 740.000.000 mensen 40.000.000 kinderen zijn. Dan sterven er 34 kinderen op 40.000.000 kinderen verdeeld over 44 Europese landen aan de mazelen in 2017.
Zahlina schreef:Mijn grootste frustratie, naar pro en anti is dat eigenlijk vaak alles wat geschreven wordt klakkeloos overgenomen wordt zonder dat men zelf na gaat denken.