Ik zou ook misschien nieuwe hardloopschoenen moeten aanschaffen, maar dat is altijd zo duur...
Even over het hardlopen: ik vind dat je echt zo die eerste 2 weken door moet en plots maak je enorme vooruitgang. Ik loop samen met vriendinnen of mijn zus om een stok achter de deur te hebben, maar afgelopen weekend ben ik ook met de hond gaan lopen (zaaaalig). Ik doe hem dan zo'n harnasje aan en zelf heb ik iets wat ik om mijn schouders kan doen zodat ik niet de hele tijd de leiband moet vasthouden (hond kan niet los). Grappig was dat ik dit weekend extra tempo had gezet en daardoor kon de hond op het einde niet meer mee, terwijl die nochtans een heel goede conditie heeft (maar het was ook warm

Verder heb ik 4 maanden terug ook een half jaar in Bangkok (Thailand) gewoond, en daar was het gewoon té warm en té vochtig om buiten te lopen, daar liep ik op de loopband. Wat was dat saai! Maar toch volgehouden. Ik kan ook vooral genieten van het buiten lopen door de mooie natuur en frisse lucht (dat was er in Bangkok toch niet echt).
Ik deed gisterenavond om 22u30 workout 3 van Body Revolution (begin week 4), maar ik voelde me écht niet goed. Ik begon eraan met hoofdpijn maar hierdoor kreeg ik uiteindelijk zo'n bonkende koppijn en ik had ook echt het gevoel dat ik flauw ging vallen. 's Nachts ben ik ook nog zwetend wakker geworden met barstende koppijn en echt een heel raar gevoel (ik zit hier alleen op kamers dus wou echt niet flauwvallen, er was niemand bij me). Ik heb bij die workout ook nog nooit zooo hard gezweet, het drupte overal van mijn lichaam de grond op... (Misschien was het door te weinig slaap voorbije week, of door het warme weer?)
Ik heb me daarnet weer even te goed gedaan aan een paar sportspulletjes jeej! Ik heb eindelijk een goedkope weegschaal gekocht (maar 3 euro), een tasje voor tijdens het hardlopen zodat ik mijn gsm met Runkeeper erin kan steken en een pulletje om te sporten. Ah én een meetlint, dit ga ik pas zondagochtend gebruiken als ik me weer weeg.
Oh én ik heb gisteren voor het eerst zelf zoete aardappel (sweet potatoes) klaargemaakt, man wat is dat lekker! Schijnt supergezond te zijn en ik wou het al heel lang eens eten. Recent in Dublin gegeten voor het eerst en ik was meteen verliefd!