Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:32

Mrijn, wat grappig die Kangoojumps! Hoe ben je daarbij gekomen?

Ik zou ook misschien nieuwe hardloopschoenen moeten aanschaffen, maar dat is altijd zo duur...
Even over het hardlopen: ik vind dat je echt zo die eerste 2 weken door moet en plots maak je enorme vooruitgang. Ik loop samen met vriendinnen of mijn zus om een stok achter de deur te hebben, maar afgelopen weekend ben ik ook met de hond gaan lopen (zaaaalig). Ik doe hem dan zo'n harnasje aan en zelf heb ik iets wat ik om mijn schouders kan doen zodat ik niet de hele tijd de leiband moet vasthouden (hond kan niet los). Grappig was dat ik dit weekend extra tempo had gezet en daardoor kon de hond op het einde niet meer mee, terwijl die nochtans een heel goede conditie heeft (maar het was ook warm ;) ).

Verder heb ik 4 maanden terug ook een half jaar in Bangkok (Thailand) gewoond, en daar was het gewoon té warm en té vochtig om buiten te lopen, daar liep ik op de loopband. Wat was dat saai! Maar toch volgehouden. Ik kan ook vooral genieten van het buiten lopen door de mooie natuur en frisse lucht (dat was er in Bangkok toch niet echt).

Ik deed gisterenavond om 22u30 workout 3 van Body Revolution (begin week 4), maar ik voelde me écht niet goed. Ik begon eraan met hoofdpijn maar hierdoor kreeg ik uiteindelijk zo'n bonkende koppijn en ik had ook echt het gevoel dat ik flauw ging vallen. 's Nachts ben ik ook nog zwetend wakker geworden met barstende koppijn en echt een heel raar gevoel (ik zit hier alleen op kamers dus wou echt niet flauwvallen, er was niemand bij me). Ik heb bij die workout ook nog nooit zooo hard gezweet, het drupte overal van mijn lichaam de grond op... (Misschien was het door te weinig slaap voorbije week, of door het warme weer?)

Ik heb me daarnet weer even te goed gedaan aan een paar sportspulletjes jeej! Ik heb eindelijk een goedkope weegschaal gekocht (maar 3 euro), een tasje voor tijdens het hardlopen zodat ik mijn gsm met Runkeeper erin kan steken en een pulletje om te sporten. Ah én een meetlint, dit ga ik pas zondagochtend gebruiken als ik me weer weeg.

Oh én ik heb gisteren voor het eerst zelf zoete aardappel (sweet potatoes) klaargemaakt, man wat is dat lekker! Schijnt supergezond te zijn en ik wou het al heel lang eens eten. Recent in Dublin gegeten voor het eerst en ik was meteen verliefd! :D

Grapjasjes12

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:34

Ik vind hardlopen zo'n...tja, nutteloze bezigheid. Iedereen doet het om af te vallen, maar ik heb nog nooit van iemand gehoort: "Jeetje, door dat hardlopen heb ik m'n hele lichaam getransformeerd." :')

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:35

Armario schreef:
Ik heb eindelijk een goedkope weegschaal gekocht (maar 3 euro),

Wow, waar heb je die weegschaal vandaan als ik vragen mag ? :o
Laatst bijgewerkt door Smileyy op 07-05-13 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:39

nomarjet schreef:
Wow, waar heb je die weegschaal vandaan als ik vragen mag ? :o

Van de Blokker, hebben jullie ook zeker in Nederland? Is een heel primitief weegschaaltje (max 1kg of 500 ml)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:40

Nee, ik viel van hardlopen ook niet echt veel af. Van juli t/m december 2 kilo en ik liep best aardige afstanden vanaf september, tot max 22km, maar meestal rond de 12 en dat 3-4 x per week.
Het afvallen begon pas echt toen ik ging shredden.

Jeetje Nomarjet, is het nou nodig om voor zo'n simpele vraag zo'n enorme lap tekst te quoten?? :roll:
Laatst bijgewerkt door KarinvdM op 07-05-13 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:42

Net shred dag 10 gedaan maar ik merk wel dat het erg makkelijk is als je de shred voor de tweede keer doet. Sinds gister doe ik er nu ook 20 minuten op de hometrainer bij. Nu zweet ik weer zoals het moet na een workout! :') *\o/*

Zat er even helemaal doorheen een paar dagen terug maar als ik dan hier al die berichten van iedereen lees dan werkt dat echt zoooo motiverend! :j

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:43

Gewijzigd KarinvdM ! haha, is ook wel waar eigenlijk, dacht er niet bij na .

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:44

Aflopen, Karin ;)

Ik viel wel af van de crosstrainer, maar de Shred erbij zorgt voor de centimeters eraf.
Ik heb vandaag op kantoor aan een collega de laatste oefening van level2 voorgedaan en nu weet ik wat eraan schort, dus vanavond hard er tegen aan.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 18:45

Ik denk dat ik de Shred even op een heel laag pitje moet zetten :( Volgens de fysio moet ik echt even rustiger aan doen, omdat een ontstoken scheenbeenspier snel chronisch kan worden en daar zit ik echt niet op te wachten... Dus ik mag nu niet hardlopen of springende bewegingen maken. Ik denk dat ik het maar even ga ondervangen door misschien NMTZ 5 keer per week te gaan doen en dan nog 2 keer per week de KickBox FastFix. Maar het is even aankijken dus in hoeverre alles gaat lukken zo intensief. Misschien vandaag nog maar even een rustdagje (gisteren ook al) en dan morgen kijken of ik dat NMTZ wat vind. Baal er echt wel van, maar liever nu stoppen met de Shred dan doorgaan en in de toekomst uberhaupt niet meer kunnen sporten.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:49

Fitzroy schreef:
Aflopen, Karin ;)

Ah, had ik niet gezien, ik heb het gewijzigd.
De iPad zal een teipvautje gecorrigeerd hebben, denk ik. :)

Doe maar rustig aan Ukkie, dat zijn inderdaad vervelende blessures.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 18:55

Is dat teipvautje ook een typfoutje :))

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:02

Nee. :D

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 19:05

Haha. Ik vind die autocorrecties altijd zo geniaal. Al moet ik wel zeggen dat iOS (dus Apple-producten) er meer last van hebben dan bijvoorbeeld Android. Meest geniale was dat ik een keer half slaperig iets liefs naar mijn vriendje probeerde te sms'en (hij was toen weg) en dat werd 'Moboetoe'. Dat was een president in Congo :+ Nooit achterhaald wat ik nou precies probeerde te zeggen, maar inmiddels noemen we iedere olifant (ja vraag me niet waarom, haha) Moboetoe :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:02

En ik maar denken dat iedereen was gestopt en geen motivatie meer had. Even vergeten dat er alweer een nieuwe topic geopend was. Vandaar die stilte in het vorige topic. :')

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:55

Tjee Ukkie dat is slecht nieuws. Beter even wat gas terug nemen dan ja! Beter nu even rustig aan doen dan dat je straks met de gebakken peren zit

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:59

Oei Ukkie balen zeg! Verzorg je goed!

Sannee: :')

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:01

Holycow, ik zit extreme shed and shred aan het kijken(die ik gedownload), ik word al moe als ik er naar kijk :')

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:05

Cindeeh schreef:
Holycow, ik zit extreme shed and shred aan het kijken(die ik gedownload), ik word al moe als ik er naar kijk :')

Wij kunnen elkaar de hand schudden, ik zit ook op 4/30 :j

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:08

Ik ga vandaag 5/30 doen
:D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:19

Ik wil dit nog even delen:

Voor de shred kon ik makkelijk zo'n zak Haribo op een dag wegwerken, geen probleem hoor! Ik sloeg desnoods wel enkele maaltijden over om kcalruimte te maken voor snoep 8)7

Inmiddels ben ik 4 maand verder sinds ik mijn hele leefpatroon heb omgegooid. Ik stond vandaag in de winkel, en vriendlief had nog eens zin in een zakje snoep. Dus ik denk: Oh nou, donderdag is een feestdag, misschien moet ik even kijken in welke snoep ik nog eens zin heb - een keertje gezellig samen snoepen kan geen kwaad. Ik heb zeer gefocust elk zakje snoep wel zeker vier keer traag bekeken, om me te realiseren dat ik er echt geen enkel hebben wou :D Uit reflex dacht ik: Oh, sinaassnoepjes, en lolly's, en fruitella's, lekker!... tot ik me bedacht dat ik daar echt ab-so-luut geen trek in heb, bah neen! Dus kocht ik niets :+

Ik was bang dat ik er gewoon onwel van zou worden, en dat ik dat jammer zou vinden omdat ik nog steeds trek zou hebben in snoep, maar ik mis ze absoluut niet hoor en heb er echt geen zin in! (Gebakjes en croissantjes en chocola lust ik nog steeds graag, maar na een beetje kan ik stoppen). Hetzelfde heb ik met chips, hoef ik ook niet meer.

Dus dames, het wordt écht steeds makkelijker als je een beetje volhoudt met die gezonde voeding *\o/*

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:23

Wat geweldig om te horen, ooit op een dag heb ik dat ook, vast :D

*\o/*

Ik ga maar eens dag 5 doen.

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:28

Cindeeh schreef:
Wat geweldig om te horen, ooit op een dag heb ik dat ook, vast :D

*\o/*

Ik ga maar eens dag 5 doen.

You go girl! Je bent dan al op de helft !!! (van level 1)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:29

Yeah! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:33

Tuurlijk Cindeeh! Je bent heel goed bezig zeg!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:34

Bah, morgen officieel ADD test, wil helemaal niet sporten, Ben veel te veel met andere dingen bezig :')