Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:O dat wordt nog wel lachen![]()
Dan kom je straks ergens binnen, gewoon normaal gekleed natuurlijk, en denk je terwijl je de hoek om loopt... Ja... Daar komen ze... Zijn ze niet geweldig... Kijk eens hoe fantastisch ze zijn geworden... Hier zijn ze... Mijn borsten.... Tadaaaaa!!!
En niemand in de ruimte weet wat jij denkt of snapt die enorme grijns op je gezicht
( Een beetje net als wanneer je een ontzettend mooie outfit voor het eerst aan hebt alleen is dit nog veel mooier, ik begon er eigenlijk nooit over want je kunt makkelijker praten over een nieuw horloge of nieuw kapsel, dus ik had dan die binnenpretjes)
loez schreef:Ik heb toevallig laatst nog veel voor en na foto's zitten kijken, daarna ook nog die van mezelf en wat mij toen voornamelijk opviel, de na foto's worden een week of 2-3 na de operatie gemaakt. Juist bij meiden die van niets naar iets gingen, is het nog enorm opgezet en strak. Ik denk als ik van mezelf nu na 4 jaar een na foto zou maken, dat het er een stuk beter en natuurlijker uit ziet. Mijn borsten na de operatie waren hard, zat aardig strak en nog redelijk hoog. Na ruim een half jaar waren ze een stukje gezakt en werden het steeds meer mijn 'eigen' borsten.