Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:24

Heeft iemand hier ook ervaring met borst lifting zonder borstvergroting?
Hier ben in namelijk over aan het denken. Heb 75E/F van mezelf.. en zwaartekracht doet helaas wel zijn werk natuurlijk. Nu hoor ik van iedereen dat ik me aan stel en dat er niks mis mee is en het er gewoon goed uit ziet.. Maar ik voel me er niet fijn onder en ik doe het voor mezelf.
Vind het alleen vrij prijzig. Dus ik ben nog even aan het dubben.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:30

Nee sorry geen ervaring mee, stel anders je vraag bij borstenforum.com!

Nee achteroverleunen hielp niet ;( kwam ook niet meer overeind hahaha

Vind zo vreemd dat als ik naar beneden kijk het echt alleen maar boob is.. Geen vulling die eronder gepropt zit.. Gewoon allemaal van mij

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:13

Geen ervaring met liften, weet idd wel dat het een stuk duurder is, maar het is ook veel meer werk dan een vergroting. Evt gewoon eens een kliniek contacten voor wat info?

Gek he gianti, net een droom vindt je niet?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:21

Ja echt een droom. Heb ook niet gevoel dât ze aan mijn lijf vastzitten en vind ook best eng.. Durf bh echt niet af te doen.

Lift is idd veel ingrijpender dan vergroting

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:28

Paar weekjes gianti en je weet niet beter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:41

Hahahaha ja ik ken het nog... In het begin had je het " ik en mijn borsten" gevoel :')
Op een gegeven moment worden ze echt deel van jezelf.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:42

Ja idd precies zo _O- ik en mijn boobs _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:49

O dat wordt nog wel lachen :D
Dan kom je straks ergens binnen, gewoon normaal gekleed natuurlijk, en denk je terwijl je de hoek om loopt... Ja... Daar komen ze... Zijn ze niet geweldig... Kijk eens hoe fantastisch ze zijn geworden... Hier zijn ze... Mijn borsten.... Tadaaaaa!!!
En niemand in de ruimte weet wat jij denkt of snapt die enorme grijns op je gezicht :=

( Een beetje net als wanneer je een ontzettend mooie outfit voor het eerst aan hebt alleen is dit nog veel mooier, ik begon er eigenlijk nooit over want je kunt makkelijker praten over een nieuw horloge of nieuw kapsel, dus ik had dan die binnenpretjes)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 01:56

Whahahaha sowiesoooooo...

Ben heeel benieuwd of mensen gaat opvallen hihihi

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:30

Dr demeyere staat garant voor echt natuurlijke borsten. Mijn borsten zijn 300 CC voor de spier en 7b weken geleden ben ik geholpen. Je ziet echt niet dat er een ingreep is geweest. Nu al niet. Geen ballen, niet rond. Gewoon wat plat van boven en wat hang

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:37

Maar dat is ook geheel afhankelijk van de voorsituatie. Als je geen weefsel hebt, kun je met een prothese ook geen natuurlijke hang creëren. Dan zal het altijd wat strakker staan, in het begin.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:40

Anoniem schreef:
O dat wordt nog wel lachen :D
Dan kom je straks ergens binnen, gewoon normaal gekleed natuurlijk, en denk je terwijl je de hoek om loopt... Ja... Daar komen ze... Zijn ze niet geweldig... Kijk eens hoe fantastisch ze zijn geworden... Hier zijn ze... Mijn borsten.... Tadaaaaa!!!
En niemand in de ruimte weet wat jij denkt of snapt die enorme grijns op je gezicht :=

( Een beetje net als wanneer je een ontzettend mooie outfit voor het eerst aan hebt alleen is dit nog veel mooier, ik begon er eigenlijk nooit over want je kunt makkelijker praten over een nieuw horloge of nieuw kapsel, dus ik had dan die binnenpretjes)

De mensen die dicht bij me staan waren wel op de hoogte, mijn werk ook ( lachen :') alleen kerels) vriendinnen enzovoorts.

Iedereen zag ook direct dat ik eindelijk 'compleet' was! En tijdens mijn herstel had ik in maart ook echt 2 weken super lekker weer! Dat maakte mijn herstel ook makkelijker, lekker onder de parasol in een tuinstoel relaxen! Heerlijk!

@ susem, dat was bij mij idd ook, ik had echt heel weinig 'vel',dus in het begin ook echt heel strak. Net zoals een Barbie, hard en glanzend haha! Dat trok stukje bij beetje weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:13

En dan krijg je nog de mensen die oprecht nieuwsgierig zijn zonder bijbedoelingen, die het bijna niet durven te vragen maar het uiteindelijk toch doen.... Mag ik misschien even voelen? :o
(En er dan met één vinger in gaan drukken)
:')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:19

Hahahaha

'Mag ik voelen.' 'NEE MIJN MIJN MIJN }:) '

Vind mannen die van daken roepen dat ze neptieten niets vinden altijd wel grappig.. Denk maar heel klein deel ze ooit gevoeld hebben

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:44

loez schreef:
Ik heb toevallig laatst nog veel voor en na foto's zitten kijken, daarna ook nog die van mezelf en wat mij toen voornamelijk opviel, de na foto's worden een week of 2-3 na de operatie gemaakt. Juist bij meiden die van niets naar iets gingen, is het nog enorm opgezet en strak. Ik denk als ik van mezelf nu na 4 jaar een na foto zou maken, dat het er een stuk beter en natuurlijker uit ziet. Mijn borsten na de operatie waren hard, zat aardig strak en nog redelijk hoog. Na ruim een half jaar waren ze een stukje gezakt en werden het steeds meer mijn 'eigen' borsten.

Bij Veldhuis is dit pas bij de laatste nacontrole.. Dus een half jaar na de operatie..

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:51

Ja dat 'verse' foto's wat vertekenen snap ik.
Vind het ook jammer dat lang niet overal bij staat hoeveel cc er gebruikt is.
Dat maakt het (voor mij) ook lastiger om te beoordelen.

Misschien toch maar een consult aanvragen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:05

Waar ga je consult doen?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:06

Ik zou idd gewoon een consult aanvragen idd :) Dan wordt er puur naar jou en jou lichaam gekeken en zie je direct hoe of wat :)

Oooh dat wist ik niet Rainbow, bij veel ziekenhuizen is het ook vaak een Na foto na een week.
Was bij mijn chirurg idd ook zo, prive kliniek.

En zie op veel foto's gewoon terug dat het nog echt 'vers' is.

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:09

Geen idee nog Gianti...
Tips zijn altijd welkom natuurlijk ;-)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:21

Hypericum schreef:
Geen idee nog Gianti...

Haha Diana gabriels is echt afrader

Aanrader.

Dr Nio bij park medisch centrum of slaz (olvg west)
Dr straaten bij kliniek heyendeal

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 18:36

Demeyere is ook echt een aanrader

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:44

Hypericum schreef:

Zoals ik al eerder aangaf.. Dokter Laura Mooijen-Zaal.. Ze werkt bij Velthuis kliniek in Hilversum.. Echt een heel lieve vrouw, betrokken bij haar patiënten, zeer kundig en eerlijk..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:57

Grappig dat zo verschilt per persoon hoe arts overkomt.. Ik vondhaar verschrikkelijk hahaha.. Hoe ze tegen mij mams aan praten was van 'kijk hoe ze straalt en gelukkig is, nu een echte vrouw' tijdens het passen... Terwijl ik 10x niets vond :')

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:16

Ik zie haar regelmatig op tv en heb er ook niets mee :=

Ik zou ook Nio aanraden.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:34

Nio en demeyere ging het bij mij tussen. Uiteindelijk op gevoel voor demeyere gegaan. Nio is meer van de volle en rondere borst, demeyere van zo passend mogelijk. Demeyere had bij mij nooit 450 geplaatst, terwijl dat t advies van nio was