Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is een heel normale hoeveelheid! Proud2bme is een erg leuke site inderdaad. Hebben ook een forum.                                                         
 Overigens ben ik prima op gewicht hoor, mijn BMI is 21.5. Vind het dan ook wel een uitdaging om meer te eten dan ik nu doe, want 'ik blijf nu toch ook op gewicht'?
 Kom er de laatste tijd wel vaker, omdat er toch wel nuttige info op staat, maar de hele opzet... brrrr. Doet me echt denken aan van die tuttige meisjesfora.                                                         
 Fijne blogs komen erop en tips etc. Maar er zitten ook wel oudere mensen op. Rond de 20 etc. Maar ze hebben wel fijne/handige tips.                                                         
 de gewone lijst heeft in de ochtend en de middag een boterham minder !

Ik ben het er ook helemaal mee eens dat 't een hele goede opstap is en echt heel nuttig en fijn kan zijn. 

Stond als keeper en er kwam een bal superhard recht op me af = eerste reactie was handen gebruiken om tegen te houden, anders had ik hem tegen mijn neus gehad 
 Helaas knakte mijn pols naar achter om, lag jankend op het gras, er zit dus een knik in m'n bot