Bonjoy schreef:Check beginbericht van dit topicWaar kun je die programma's vinden?Ik ben op haar site aan het kijken, maar kan dat niet specifiek vinden?

s1993 schreef:Na een tijdje kun je het alleen op de aanwijzingen die Jillian geeft. Voor die tijd zou ik 'm op je bureau zetten, omdat er meer staande oefeningen zijn dan op de grond (bij level 1 dan..).Waar zetten jullie trouwens je scherm neer? Mijn kamer is niet zo heel groot (wel groot genoeg) en voor de staande oefeningen vind ik het onhandig als mn laptop op de grond staat maar die oefeningen op de grond kan ik weer niet goed zien als hij op mn bureau staat...
Zometeen maar even dag 2 doen. Merkte gister vooral in mn armen/schouders dat die nogal ongetraind zijn, maar wist ik eigenlijk wel wat had daar ook regelmatig spierpijn toen ik nog heel veel werkte op de manege.
Linni_ schreef:Hier hetzelfde!Tootz schreef:Goedemorgen! Ik werd vandaag voor het eerst wakker zonder spierpijn!Heerlijk om gewoon weer van de trap te kunnen rennen
straks na mijn werk dag 5!
Bij mij net zo! ook voor het eerst geen spierpijn vandaag! (dag 5)

Alleen heb nu wel de griep te pakken..

Julia schreef:Bij Perry Sport in Almelo hebben ze volgens mij wel dumbbells. En anders lidl! Die zijn best fijn (maar wel licht; slechts 1 kg, uit te breiden naar 1,5 kg).Zo eerst maar eens de stad in om te kijken of ze ergens dumbells hebben.