Ik ben wel extra emotioneel vlak ervoor en begin van menstruatie, huilen vanuit het niets. Want "er gebeurde iets" of huilen want "ik ben zo gelukkig" welke 2 variaties ik rustig binnen 1 uur kan combineren.
Om moe van te worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eyecatcher schreef:Gewoon helemaal geen sex hebben, heb je die problemen ook niet
Sex is VIES![]()
Geryon schreef:Mijn vriend sinds gisteravond mijn ex.. Laat de pandapunten maar komen dus.
Maar wij weten dus niet eens hoe het is zonder. We zijn elkaars eerste.
Een soa had hij in ieder geval niet dus, dus dat virus kan ik niet hebben. Wel bedankt voor je ervaring Varekaj. Fijn dat het bij jou nu over is!
Ik ben niet aan de pil trouwens. Maar ik wil wel aan de pil gaan, om regelmatiger te worden en om niet zwanger te worden. Zou ik er dan ook bij kunnen zeggen over die droogte enzo (aangezien je zegt dat de pil kan helpen) Is dat niet een beetje raar?![]()
Of wacht, heb die pil nu alleen nog maar nodig om regelmatiger te worden

Bzoem schreef:Nou dan is mijn vriend niet zo'n krachtige spuiter of hoe je dat wilt noemen...
En mijn ex blijkbaar ook niet.
Het is soms net alsof je de stop uit het bad trekt hoor...

Bzoem schreef:Enig nadeel is dat we beiden thuis wonen, hoe gaan we die mini handdoekjes in de was verklaren?
Maar gelukkig ben ik dus niet de enige die daar 'last' van heeft haha.
) maar ze slaan deken altijd overdreven ver terug.. dus zijn moeder had de vlek ontdekt 
Zinn schreef:moeder van mijn vriend had liever elke dag een vuile handdoek dan elke dag vuile lakensdie legde zelf netjes een propere weer in de plaats als we hem in bed hadden laten liggen

lieveli schreef:Ladybird schreef:Vond het geloof ik nie zon typ bij jousolly
Is ook totaal mijn type niet, zo'n scooterboy maar ik vind 't wel geestig![]()
Wat ik me wel afvraag, heel veel meiden zitten blijkbaar met vragen... Hebben jullie geen ouders waar je dat mee bespreekt? Of heb ik gewoon een vage familie?
Toen ik seksueel actief werd heb ik wel even aan mijn moeder gevraagd hoe de dingen nou zaten en wat 'normaal' is.

Barbabientje schreef:Gelukkig ben ik gewoon mezelf als ik ongesteld ben

Daarom slik ik ook al een half jaar lang de pil gewoon door
Peerke_ schreef:Oreade_ schreef:En dan eet je de gekste combinaties en echt alle dingen achter elkaar :p en dan s avonds heb je een opgeblazen gevoel van alle troep die je hebt gegeten :d
En dan klagen dat je altijd zo misselijk bent van je ongesteldheid
Nu snap ik waarom vrouwen het altijd zo zwaar hebben

Jolliegirl schreef:Dus? Je kan gewoon doorslikken door.. en dan doe je toch wat eerder een stopweek zodat je weer uitkomt op een weekend?
Pascal schreef:Barbabientje schreef:Wat een drama eigenlijk voor wat prut wat heel veel lijkt maar eigenlijk maar 1 theelepeltje bevat
Nou daar vind ik het teveel voor...
En om van de drama af te zijn, de boel gewoon lekker doorslikken.