Maar goed, dit is volgens mij een eindeloze discussie, ik denk dat ik het maar bij mijn begeleidster ga houden. Die is ook niet van het pappen en nathouden, maar ook behoorlijk kritisch, maar wel op de juiste manier en op de juiste punten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfull schreef:Hallo allemaal,
zoals jullie zien heb ik een schaduwaccount mogen aanmaken omdat ik heel graag bij jullie in het topic wilde aansluiten, maar liever niet onder mijn boktaccount. Ex en vrienden lopen hier ook rond, en niet iedereen hoeft te denken dat ik "gek" ben.
Maar ik zou heel graag van jullie willen leren en met jullie willen meepraten, vanndaar. Voor wie meer info of vragen wil, per pb is dat geen probleem.
Ik ben een jonge vrouw, woon sinds een paar jaar ver van familie en vrienden in Belgie, ben mishandeld als kind en heb veel moeite met integreren. Daarnaast een aantal keren de afgelopen jaren heel erg tegenslag gehad in prive leven, gescheiden, geemigreerd, stiefvader overleden, ontslagen etc.
en nu is het einde van de put in zicht. Voor mijn scheiding had ik dat gevoel al en sindsdien is er zoveel gebeurd dat ik in februari gecrasht ben. Ik dacht een burnout, de dokter wilde kanker etc uitsluiten ivm alle lichamelijke klachten.
Nu sinds een paar maanden zit ik regelmatig vast in paniek aanvallen (hyperventileren) en huilbuien, zie ik het vaak niet meer zitten en heb ik zelfs al een paar keer aan zelfmoord gedacht.
Mijn huidige partner gelooft niet in psychologen, ik heb er helaas al wat ervaring mee.
Nu ben ik 2 weken geleden op intake gesprek geweest en gehoord dat de wachttijd voor behandeling 6 maanden zou zijn. Een klap in mijn gezicht, na 2 maanden wachten op de intake en de hoop op start met behandeling.
Maar de psych belde vorige week en ik mag meteen beginnen met de behandeling, ivm de ernst van de situatie, mits een aantal voorwaarden, waaronder de eerste; Ik moet ook in behandeling bij een psychiater.
Ik sta wat afkerig tegen antidepressiva, maar zo als het nu gaat, kan het ook niet verder gaan..
Ik ben heel benieuwd naar de plannen van psych en psychiater komende week en hoop dat ik me snel weer de oude ga voelen.
nicoletjee schreef:Goedemiddag allemaal.
Hoe gaat het vandaag met jullie. Heb al een aantal mensen hun post gelezen en bij de ene schrik ik heel erg waaronder ook bij petra85 maar ik ben ook wel weer blij dat Joolien zich beter voelt.
En Mindfull fijn dat je een schaduw account heb en je er nu goed over kan praten. Ik wens jou het aller beste voor succes.
Miss_Blimm schreef:nicoletjee schreef:Goedemiddag allemaal.
Hoe gaat het vandaag met jullie. Heb al een aantal mensen hun post gelezen en bij de ene schrik ik heel erg waaronder ook bij petra85 maar ik ben ook wel weer blij dat Joolien zich beter voelt.
En Mindfull fijn dat je een schaduw account heb en je er nu goed over kan praten. Ik wens jou het aller beste voor succes.
En hoe is het met jou dan?