@megamutsj: au.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:KAAAAAAAAAAAAKKK. Ik heb een blow out![]()
Ik had vrijdag mijn oor eindelijk na 4mm, na 3 maanden lang steeds heel langzaam (door middel van tape omdat mijn oor heel stroef deed) van 3 naar 4 te gaan. Afgelopen vrijdag zat ik alweer zo'n 3 weken op 3,8mm dus had ik er voorzichtig een 4mm (glazen) sierraad van Gorilla Glass doorheen gedaan. Dit leek me beter voor mijn oortje dan om nog langer met tape rond te lopen. Ging prima, kreeg hem er na een klein beetje prutsen zo in, maar ik heb denk ik verkeerd gelegen ofzo. Ik werd vanochtend wakker en mijn oor was helemaal opgezwollen en geïrriteerd. Bij mijn ouders nog even in een zoutbadje en daarnet thuis dacht ik; ik wil toch echt even kijken. Ik denk dat ik toch weer kleiner moet want dit voelt niet goed. Ik haal hem uit en er kwam allemaal troep uit en bloed.Heb voorzichtig de pus er uit gedrukt tot het bloed helderrood was en heb er nu een (goed schoongemaakt) zelfde sierraadje van 2mm in zitten. Maar o, ik baal zo! Is er nog iets wat ik kan doen?
Vanaf de buitenkant is er trouwens niks te zien aan mijn oor, het wondje zat echt aan de binnenkant? Bahbahbah.. Zo voorzichtig gedaan en dan toch nog
Ik denk dat mijn oortje hiermee aan geeft dat hij toch echt niet wil :/
Horsii_mine schreef:Ik heb er nu glas in zitten. Ik denk dat ik niet meer ga stretchen.. Ik ben me echt kapot geschrokkenMijn oor doet nu ook echt nog gigantisch veel pijn. Misschien dat ik er zo maar een nog smaller sierraad in doe. Pff. Zo voorzichtig gedaan. Minimaal 3 maanden bezig geweest om 0,2 a 0,3mm-per keer op te rekken.. En dan gaat het nog fout
Bedankt voor de tips!
Courses schreef:Horsii_mine schreef:Ik heb er nu glas in zitten. Ik denk dat ik niet meer ga stretchen.. Ik ben me echt kapot geschrokkenMijn oor doet nu ook echt nog gigantisch veel pijn. Misschien dat ik er zo maar een nog smaller sierraad in doe. Pff. Zo voorzichtig gedaan. Minimaal 3 maanden bezig geweest om 0,2 a 0,3mm-per keer op te rekken.. En dan gaat het nog fout
Bedankt voor de tips!
Mijn oor heeft ook zo z'n periodes gehad inderdaad. Vooral 4 - 5mm was echt een draaaaaaaama. Maar hij is nu weer helemaal lekker genezen [:
Moet wel zeggen dat ik echt heeeel graag naar m'n 16mm wil want ik ben helemaal klaar met m'n 12mm haha.
Even centjes hebben om voor 14mm pluggies te bestellen en voor 16mm alvast glasjes