Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:11

Nell, gefeliciteerd met je verjaardag.

Rinske, ben wel erg benieuwd naar de kaartjes hoor!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:11

Die vind ik dan weer niet zo, hahahaha. Maar dat is erg persoonlijk natuurlijk :) .
Welke ik wel hilarisch vind is die van de "Ikea" :') . Maar die vond ik net een beetje té, denk dat veel mensen die humor niet snappen _O- .

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb nu retro/vintage kaartjes gemaakt :) .

Anoniem

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:17

rinske ben superbenieuwd!!
denk zo dat ze helemaal mijn smaak zullen zijn :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:20

:wave:

Nell, Happy Birthday ;) . Nog een cadeautje van jullie meisje gehad?

Verder even over J en de H.A bezoek.

Met J gaat het wel goed vannacht wel paar keer eruit geweest om zijn luier te verschonen gewoon puur dat zijn luier niet te vol zou raken, gezien me juist dan lijkt het niet lekker aan voelt.
Maar het blijkt om een een of andere bacterië te gaan wat niemand zo ff tegen kan gaan, het komt ook zo ineens opzetten. Hij heeft nu voor 7 dgn antibiotica ervoor gekregen en meneer vind het spul nog te lekker ook whahaha terwijl ik het maar vind stinken :')

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:31

Bedankt voor alle felicitaties! :D
Ik was helemaal vergeten op het kdv te zeggen dat ze moest knutselen voor mij :oo Dus doe dat morgen nog even haha.
Van haar papa en Fay een horloge gekregen!

Fijn dat je zoontje antibiotica heeft Fiem! Heeft hij nog veel pijn?

ST: je bloed niet goed? Ijzer tekort? Voel je daar iets van?

Ik had ook zin in de bevalling toen, en vond het totaal niet eng. Zelfs na mijn horrorbevalling zou ik het zo weer doen :D

Onze kleine werd geschat op 5,5 pond, en dat klopte goed! Ze was net ietsje zwaarder dan 5,5 pond, nog net geen 6.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:37

@rinske: ja, die is leuk! Wij hadden wel veel zoetere hoor, maar deze vind ik echt stoer!

over dat bevallen: bij mij was het zo (en ik hoor dat van praktisch alle vrouwen op het eind) dat ze het tegen die tijd zo vreselijk beu zijn en zo nieuwsgierig zijn dat die bevalling echt iets is om naar uit te kijken. Heeft de natuur keurig geregeld.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:48

En de natuur heeft er ook voor gezorgd dat je pijn vergeet :D Want anders zou er niemand zijn met een 2e baby haha.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:49

Nell, Ja pijn heeft ie nog wel straks als ie wakker is zijn 2e kuurtje voor vandaag. Vooral als ie moet plassen dan gilt ie het uit en kruipt dan helemaal in me, en ik zit dan met tranen in mijn ogen en wil ik zo snel mogelijk die pijn van hem over willen nemen maar helaas gaat dat niet.
Er moet telkens minimaal 6uur tussen zitten.

Floortje, Nou dan zal ik daar nu ook wel onder vallen hihi... Gezien ik de zwangerschap helemaal zat ben nu al (32wkn) :o, bij J was ik er helemaal niet zat van en genoot ik ook dubbel zoveel van hem in mijn buik, maar deze 2e zwangerschap pffffffffffffffffffft!!!!
Maar begin eigenlijk ook wel stiekem nieuwschieriger naar het geslacht te worden hihi..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:50

Alleen hierna houd het wel ook echt op hoor. Dit is en zal de laatste zwangerschap van mij wezen, 2 vind ik meer als voldoende :D
Nell_ schreef:
En de natuur heeft er ook voor gezorgd dat je pijn vergeet :D Want anders zou er niemand zijn met een 2e baby haha.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:55

Ah het arme jochie! Lijkt me ook erg om te zien als moeder zijnde dat je kind pijn heeft!

2 is een mooi aantal! Als het ons gegund is willen wij erg graag 3 kids, maar als het finacieël kan zou ik zelfs best een 4e willen! :D

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:58

Hey Floortje, jij ook hier ;).

Fiemo, wel fijn dat je nu weet wat het is en hij er iets voor krijgt.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:03

Nell blijkbaar laten jullie er geen gras over groeien en willen dan het liefst lekker door blijven fokken hihi :P

Nasan thnx en het is zeker fijn dat ik nu weet wat het is en ie er een kuurtje voor krijgt. Mocht het alleen na 7 dgn niet over zijn wil de H.A het op kweek laten zetten.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:13

_O- _O- kinderboekje _O- _O-

Afbeelding

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:15

Fiemo fijn dat je kleine man aan de beterende hand is, sneu dat hij nog wel zo'n pijn heeft. Ik vind het al moeilijk als mijn dieren pijn hebben, laat staan dat het mijn beebje zou zijn....
Als kamertje klaar is probeer ik foto's te plaatsen, maar gaat nog even duren ben ik bang... Heb een half uurtje gestoomd en voel nu alweer protesterende banden etc.... Zucht.
Dat Ikea kaartje kan ik wel om lachen, lekker droog. Vind zelf ook humor wel leuk, maar wil het ook weer niet te "grappig" maken, het is toch ook wel een "belangrijke" happening. Dus een beetje ertussenin, luchtig, maar niet te, met een vleugje serieus.
Bijzonder boekje....

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:29

@ Nell, als ik de tabletten opzoek werkt mijn schildklier niet goed, en wordt er te weinig hormoon aangemaakt.

Gedichtje vond ik ook echt heel erg moeilijk, nu heb ik gelukkig een (stief)dochter die erg goed is in het schrijven van gedichtjes! Zij schrijft dan ook het gedichtje voor het geboortekaartje ;)

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 13:29

whahah rinske : ,, mama wat doen ze nu?''
Succes met je knul Fiemo!

Leuk hoor nell, zoveel gezelligheid straks als jullie 3 of 4 kinderen mogen krijgen. Kan je in het programma dat gaat over die gezinnen met 15 kinderen en zo als je dan doorgaat ;)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:31

Haha dat kinderboekje :')

ST: hebben ze niet goed uitgeled waarom je de medicijnen kreeg dan dat je op internet hebt gezocht?

Jaa dat programma ken ik met zoveel kids! Maar hier is 3 of 4 wel de max hoor!
Kom zelf uit een gezin met 7 kids. Veel te veel! :') Maar wel ontzettend gezellig!

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:37

Nou waarschijnlijk wel maar was een beetje overdonderd, dat ik het niet helemaal heb meegekregen. Het enige wat ik me nog kon herinneren was dat er iets met de stofwisseling niet goed was!! Dus daarom de tabletten maar even gegoogled

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:39

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:40

Wat een lief kaartje!

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:45

Wat een geweldig leuk kaartje Cindy! Dat zou ook echt wat voor mij zijn, alleen dan met Pooh ;).

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:45

Wat een schattig kaartje! Ik zou de onze ook eens opzoeken en een foto maken vanmiddag :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:02

Leuk kaartje, compleet iets anders dan onze, die plaats ik alleen ff niet zo online met alle gegevens erop :+
Zal hem wel internet proef maken binnenkort....

Ik wil ook best drie kids, maar manlief niet, zou ook niet weten hoe we dat financieel moeten doen, twee eigenlijk al niet, maar die komt er echt wel!!
Laatst bijgewerkt door corine1981 op 19-07-12 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:02

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:28

Over dat kinderboekje: Mijn ouders vertelden dan altijd dat ze aan het knuffelen waren....
Mijn ouders vonden dat denk ik een beetje beschamend om daar over te praten, doen ze overigens nog steeds niet.

Snap dat iig niet, is toch een hele normale zaak?