Ik lag half te slapen tot dat het weer als een gek moest gaan regenen en waaien zodat ik dacht, hee ik voel water. Me raam stond dus nog open, maar het kletterd nu wel keihard op de ramen. Kan nog niet slapen en wekker gaat om half 5
horzlover
Die mot had bij mij ook niet lang geleefd, ik heb nog wel een koe in de aanbieding voor iemand? Lief maar vreselijk irritant, kan goed als wekker dienen met dat geloei van haar. Wekker heeft wel een storing om de paar minuten
Anoniem
Geplaatst: 16-08-12 00:45
Ik kan ook weer eens niet slapen en ruik nu steeds een rare geur, iets plastik achtigs, lijkt wel verbrand. en ik weet niet wat het is.
horzlover
Geplaatst: 16-08-12 00:45
Smee__ schreef:
Bah, kan nog steeds niet slapen.. Het blijft maar malen in m'n hoofd en hoe vermoeiend dat ook is, slapen lukt niet.
je haalt me de woorden uit mijn mond als ik ook maar 1 avond rust in mijn hoofd heb...
Anoniem
Geplaatst: 16-08-12 00:46
Ik lig al een paar minuten op mijn zij zonder pijn! Eens kijken of dat zo blijft als ik mijn oogjes dicht doe!!
NienSCHaap
Geplaatst: 16-08-12 00:47
Hmm apart, niet toevallig iets in de oven laten staan? Heb een keer gehad dat een lamp was om gevallen, lampenkap eraf op mijn vloerbedekking. Kan je verzekeren dat stikt en brand goed
De geur hangt echt alleen in m'n slaapkamer. Heb de stekken van een oude wekkerradio er al uitgehaald maar dat is het volgens mij ook niet. Ben alleen dus kan ook niet even iemand anders laten checken helaas.
Ik ga nog even lezen en dan poging nr 10 doen tot slapen.. Tot zo!
Veulen84
Geplaatst: 16-08-12 00:52
Misschien een oud truukje:
Pak elke gedachten even vast. Bekijk het even, en leg het daarna voor je. Sluit de kast en beloof je zelf morgen kijk ik er naar. Vervolgens neem je een nieuwe ongecompliceerde gedachten. Bv een paardrij-ding. Mag je alleen daar maar aan denken.
Anoniem
Geplaatst: 16-08-12 00:53
Nee het komt niet van buiten. Het komt uit de hoek achter mijn bed. Daar zit een stopcontact (maar die ruikt niet ), en verder gewoon een centrale verwarming maar die is natuurlijk niet aan.