Ik meld me hier even, ik heb het topic niet gelezen, maar zag dat er al een soort centraal topic over was.
Wat is wijsheid.
Ik heb af en toe last van dat mijn hart op hol slaat. Nu heb ik jaren geleden een hartfilmpje en wat foto's laten maken maar daar kwam enkel een kleine hartruis uit, niks ernstigs dus.
Nu heb ik het de laatste tijd weer wat vaker. Laatst werd ik er wakker van en vorige week had ik het ook ineens. M'n hart gaat vanuit het niets ineens heel hard tekeer en ik zie mn borst gewoon bewegen. Heb geprobeerd het te tellen, maar dat lukt niet echt omdat het gewoon te snel is. Na een paar minuten gaat ie meestal in een keer weer in het goede ritme. Dan klopt ie heel even niet en dan komt ie weer in het goede ritme. Verder heb ik op het moment dat het gebeurd geen pijn of wat dan ook. Daarnaast voel ik weleens dat ie overslaat enzo.
Echter zit het wel een beetje in de familie van mijn vaders kant. Mijn vader is in 2009 overleden op 55 jarige leeftijd door een hartinfarct, zijn ouders ook rond die leeftijd.
Dus je begrijpt wel dat dat ervoor zorgt dat ik er ook wat ongeruster over ben.
Echter zei de huisarts destijds dat het niet schadelijk is als m'n hart op hol slaat. Moet ik dan toch weer een keer terug gaan en wat kan ik dan vragen? Of zou het toch geen zin hebben omdat er toen ook niks uit kwam? Bedankt alvast!